Laken: Jag måste få säga en sak i alla fall. Han Lener, eller vad han heter, han måste verkligen vara rätt osäker på sin framtid. Så blek som LHCs så kallade stjärnor är så måste han sitta mer löst än Challe och Linkan i RRs ögon. Och det vill inte säga lite det.
Johnny Hazard: Du missade Frölunda borta antar jag? Då dominerade Meunier isen. Sedan tycker jag han har varit rätt anonym men inte värdelös. Mot Modo senast var han en av få som iaf var riktigt förbannad, det ska han ha en eloge för.
mikenomad: O R G A S M!!!! Fy fan vad nöjd jag är ikväll med grabbarnas attityd. Ingen föll ur ramen och alla får VG+ men NIKLAS ANGER får MVG+ - FAN VAD SKÖÖNT! Äntligen är du på rätt plats, idag tog Du kampen, idag bjöd Du till, idag levererade Du! TACK!!!
Åh Kolan det var snudd på erotiskt att se dig skjuta. Så härligt läckert smackade du bara in den! Varför gör du inte det här oftare?
Sebbe Erixon härligt gedigen igen liksom Skogs och Lander!
SUG PÅ DEN HÄR KARAMELLEN NU HELA HELGEN! På måndag är vi tillbaks i vardagen igen med FOKUS på torsdagen och bortafajt i Skellefteå.
Glömde nästan bort Laurent Meunier! Vilken delikat servering och förarbete fram till Angers FEMETTA!!!
Härlig match! Nu var vi tillbaka med samma intensitet och resoluta spel över hela banan som mot Frölunda borta. Skillnaden var att idag tog vi 3 poäng. Riktigt kul att se Hynning backchecka idag. Anger får äntligen göra mål, han har slitit för dessa mål. Mattias Karlsson var riktigt bra idag över hela banan. Äntligen sköt han ett slagskott!
Sebastian Erixon måste vara Elitseriens bästa back just nu.
Pärssinen visar klass. Anton Lander gör en grym match(återigen). Sjukt nöjd man är nu, nu blir det Sverige-Danmark!
Laken: Gör han rätt i, tycker inställningen var fantastisk på samtliga spelare idag och de var riktigt gött att se, vi hade även flyt idag och de kände inte helt fel, riktigt bra match av Timrå.
Laken: Precis, och man märkte en enorm skillnad idag på alla spelarna så bara hoppas vi kan fortsätta lira så här framöver också, viktigt att få igång kolan och Anger också.
Riktigt spännande match, nagelbitare... med tanke på de förlorade poäng vi fått i arslet... trots ledning.
Nu kanske spelarna kan sänka axlarna lite, andas mera...
Flera såg ut att ha riktigt skoj idag, de nästan sken rätt igenom TV´n att de hade skoj, det var roligt att spela hockey idag. Visst de slet, kämpade och krigade hårt också.
Challe´s uttalande om att han sover lugnt på natten... köper inte jag alls, han såg rent förskräcklig ut på intervjun innan matchen... magrare än magrast i ansiktet, påsar som ICA kassar under ögonen och djupare fåror än Fred Flinta runt munnen...
ja ja, nu får vi se om vi klev på tåget eller bara tjuvåkte en station...
Hur gör vi med gif-sångerna som kördes idag (när vi sjunger/hoppar för timrå gör dom mål)? Vissa gick igång på ramsan medan vissa öppet visade sitt ogillande. Själv tycker jag det var häftig effekt då hela (läs: halva) läktaren hoppade.
othan: Tycker personligen att Timrå IK och dess ärade Supporterklubb är tillräckligt stor för att vara fristående och ha vision, förmåga samt initiativ att hitta på egna ramsor snarare än att använda dåliga kopior på relativt tråkiga och enahanda ramsor från Idrottsparken.
Brukar själv stå i klacken men i tredje perioden satt närmast intill stå och filmade när ramsan kördes. Att klacken hoppade gjorde gott intryck men i övrigt hörde man inte vad klacken skrek. Bara någon som varit och sett GIF spela de senaste åren kunde klura ut det.
timråhjärta: Ingen spelare ska sänka axlarna och "andas". Det skall inte finnas i deras värld just nu. Det är nu man kliver upp ett snäpp och börjar ta skalpar på bortais.
Laken: 15min till Hockeysnack på svt2, nu ska vi se vad den där Wikegård har att säga :) Men vi vann väl säkert av samma anledning som Arne och Ankan kom på "Norrena ute och cyklar vid flera tillfällen". Det var typ därför vi vann enligt dom...
T T: Vet att det finns där, dock kollar jag hellre på en 54" platt teve med 1000W surroundsystem, än en sniken 22" skärm med logitech z-5500 högtalare ;-)
"ska det vara så förbaskat svårt att kliniskt smacka in den i krysset?"
Borde väl du veta som tillbringade halva matchen på dass...
Alcogel nån?