Ann: Blir tufft ikväll. Tufft utan Kalle och Sanny.. vi kommer ju dessutom allt närmare en förlust. Hoppas bara den inte kommer ikväll, även fast det känns lite så.
tjobba: Förlusten är känts nära väldigt länge, speciellt senast. Men inte en tendens på att den ska komma. Lika vackert försvarsspel ikväll, och det ska nog bli poäng ikväll igen
tjobba: Klart den kryper närmare för varje match som passerar...Men om/när den nu ska komma så hoppas jag hellre den kommer ikväll än på lördag...men bäst vore ju om den dröjde ett tag till...
Red Rocker: Kvällens match känns litegrann som det gjorde innan frölunda timrå, oviss.... Jag tror dock att det blir minst en poäng..... Slår till på 3-3.
Mappe: Är detta första gången vi ligger under i årets elitserie? Eller iaf första gången vi ligger under när vi gjort första målet? Eller är jag ute och cyklar :P.... KOM IGEN NU TIMRÅ
dr-nix: Det låter som det var en snygg kasse. Skönt att få kvittera så snabbt! Spelet hos backarna måste bli bättre, annars blir det tufft att fixa poäng.
dr-nix: Uppspelen från backarna funkar inte alls verkar det som. Kanske att laget känner sig en gnutta osäkert när en sån klippa som Sanny saknas. Ett svaghetstecken isåfall.
mikenomad: Okej. Nu är den hemska andraperioden avklarad. Nu öser vi på gubbar. Ner på tre backpar, matcha miljonkedjan lite hårdare... så kanske, kanske...
Varför kan dom inte ha kioskjäveln öppen? Jävla muppförening vi är. Vi är dom fattigaste jävlarna i ligan så vi borde välkomna varenda krona som kommer in.
HD: Christer Lärking, Solna
LM: Per Sondell, Örnsköldsvik
LM: Anders Ahlström, Sundsvall