Hade inför match tänkt att skriva att vi kommer få se en helt annan Dahlén ikväll, då han lever för sådana här matcher och tidigare matcher varit en lunk för han. Ville inte jinxa men oj vad rätt man haft än då länge.😍
Skummade just lite i Modobok. Tycker inte att det var så extremt domarfokus. Vi kan foka lite mindre på dä tökker jag. (läggerin lite stavfel så att viinte sakne Smålänni gen så mykke i kväll)
bar mofftak: Och så Brattström som grädde på moset. Vilken hjälte! En otroligt bra andra period. Om det här är en värdemätare känner jag mig trygg, även om vi skulle förlora i sista.
JonteD: En analys av de senaste minutrarna i Modoboken: Timråspelaren borde ha hållit hårdare i klubban när han fick en slashing. Konklusion, filmning och felaktigt domslut. Klockren fasthållning av Modospelares klubba framför när Timrå gjorde 2-1. Konklusion: allt är domarens fel. Hade det inte varit för den j-a zebran hade Modo inte släppt in några mål alls i år. Det börjar bli lätt löjligt där inne nu. Man vet inte om det är ironi eller verklighet längre.
modomille: Sant. Men av en annan anledning tror jag. Motsatt anledning egentligen. Respekt för en bra motståndare, respektive den gamla vanliga känslan av att alltid vara överlägsen. Före match. :)
Woody Jokinen: Dom skrev i modoboken att dom skulle smälla på Jonte så att han skulle längta hem till Östersund!!! Stackars den som gör ngt oshysst mot honom!!😈😈😈