Sputnik: att man dessutom gjorde det på ett tvåårskontrakt innebär att nån annan inte får nytt kontrakt nästa säsong. Hade väl varit bättre o skrivit säsongen ut och sen leta bättre spelare till nästa säsong
Nu gäller det att stäppa upp för att klara 12e plats. Slutspelsdrömmarna kan sluta drömma. Det gick för lätt fram till Brynäsmatchen. Var är Dahlén, Pettersson, Lander m.fl?
Modano: Det ser ut som vi alibikämpar nu. Halloran åker runt som om vi ledde med 3-0. Nu är det ju majoriteten av lirarna som petkämpar i kväll men han ser så.. jag vet inte.
thorwald: Ja kommer det se ut så här framöver så kommer det stå oss dyrt av att få in en botten 6 forward från Liiga. Hoppas innerligt Kapanen har mer pengar i börsen.
Som sagt luften gick ur efter lörda!! Dags att fokusera på hockey för helvete!!! Annars kom raset… Hemmaplan ä ju en jävla mardröm! Dags att ladda om mot Skellefteå på lörda!
{9386}: Topp 6? Få se nu. Vi kan inte spela mot Skellefteå, vi kan inte spela mot Färjestad, vi kan inte spela mot Växjö och sen kan vi inte heller spela mot Brynäs och uppenbarligen blir vi även pissade på av Rögle. Nä, topp 6 känns inte hållbart 😅
FH - avdammad: Och på en annan arena i SHL gör någon som heter T Rattie mål...
Apropå hemmaspelet tror jag som någon skrev att de behöver ta hjälp utifrån. De har "de är bara att jobba på" tror jag inte ett dugg på när det kört fast så ordentligt.
Villervalla: Kan ju glömma topp6 allafall. Spela så här jävla sjukt svagt på hemmaplan är en skam mot publiken. Ring Rattie snabbt som fan, han hittade målet allafall.