1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578034 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10

1703922 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
JobbaPuck: Om Modo ger jag samma förklaring som brorsan Gallagher (Cityfan) gav när han fick frågan varför han tyckte så illa om Manchester United: "Because they're evil." Så jag håller med dig där. Dock har min aviga inställning till kissekatterna inte minskat bara för att vi spelat i olika serier i 16 år.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Hassan: Jag håller inte med dig där. Känner inte den rätta pulsen, även om besvikelsen var enorm. Man har ju tyckt synd om Sönnsvall alldeles för länge för att "hatet" bara ska kunna välla upp. Det lär väl komma med tiden, men det är ändå Mådå jag fortfarande ondar på dagligen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Laken:
Jag kände också en avgrundsdjup besvikelse efter förlusten mot Sundsvall och sa till och med att jag skulle lägga ner resten av säsongen, men efter några dagar känns det bättre igen. Nya perspektiv, nya möjligheter. Ibland kan det lossna bara av det enkla faktum att man närmar sig botten och får fast mark under fötterna. En vinst ger självförtroende och sen vet man aldrig. Annars tycker nog också jag att det inte skulle skada med en tryggare målvakt, alternativt ge Ohre förtroende att få möjligheten att känna den tryggheten. Sparka inte tränarna för allt i världen. Det här löser sig vad det lider ska ni se.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Sputnik: Ja tänk vilken skillnad det gör att ha en coach som Lill-Kenta och en målvakt som Kimmu Kapanen. Jag drar en hel del paraleller till det som sker i Örebro just nu. Lill-Kenta som coach, en het målvakt (Hudachek), en sportchef som värvar okända spelare och andras leftovers och får dem att blomma ut och fullsatt på läktarn i varje hemmamatch. Känns det igen, anyone?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Corvo: Jag satt mitt på sittplats bakom utvisningsbåsen, alltså närmare sundsvallsklacken. De hördes överhuvudtaget inte alls i 53 minuter. Synd att grabbarna på isen inte presterade tillräckligt när Västra stå gjorde en insats värdig en SM-final. Stort jobb!

Jag var på plats när Horava hälade in ett slagskott för Modo. Jag var på plats när vi förlorade avgörande mot Djurgården under lockoutåret (det året hade vi kapacitet att ta guld). Jag var på plats när Lehtonens skena lossnade mot HV. Känslorna efter den här matchen var samma som de gångerna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Timrå kommer så klart inte sparka någon tränare. Och bör inte göra det heller.
Om det kommer någon förändring så är det nog på målvaktssidan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
JanneH: Lillis Lundh gör det ju inte ett fy skam jobb i Pantern heller. Ibland kan man faktiskt sakna tiden med Lill kenta vid rodret. Förstår faktiskt aldrig varför Nubben inte valde att förlänga med honom. Han ville väl själv stanna har jag för mig. Melin tycker jag gör ett gediget jobb vart han än coachar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
El Maco: Ja eller är det rutinen av att coacha på denna nivå som saknas?
Titta bara vad som hände med AIK när Melin tog tag i tömmarna
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
JanneH: Har Jens-Roger röstproblem? Jag tycker inte motivationen verar brista. Möjligen skillsen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Knylan: Ok vad sägs om följande... behåll Roger men byt ut Jens så killarna får en ny röst i båset. OCH fixa fram en målvakt illa kvickt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Sputnik: missade att skicka med länk i förra inlägget så här kommer det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Hahl Bundy: Verkar inte som vi skall hoppas allt för mycket på nyförvärv om man skall lita på Roger Forsberg enligt artikeln nedan. Om det inte är så att det är något som är på gång och han inte vill basunera ut något innan allt är klart vill säga. Vi räcker inte till riktigt som det är helt enkelt, vi kan åka skridskor som inget annat lag men vad hjälper det vi skjuter höstlöv och skall envisas med att skjuta målvakterna i bröstplattan. Den enda jag sett kan skjuta i laget är ju brynis. Han kanske får ha lite skottskola med pöjkera så de lär sig ett och annat om skottens alla regler. Sen visst att vi skjuter mycket skott men vad gör det när der kanske är en fjärde del som resulterar i farliga lägen. Helst av allt vill jag ju dock att vi värvar en målvakt och där vore ju Jocke perfekt för oss. Han har varit i hetluften tidigare via kvalserie m.m och vet vad som krävs.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
JobbaPuck: Jocke var på matchen. Se till att värva karln. Helst igår!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Knylan: Ja, Jocke Lundström fick tidigt ett kontraktsförslag som han avböjde.

Kan ju tycka att han bör sänka ribban för nåt jobb har han bevisligen inte och han vill väl spela? SHL kan han nog glömma och har inte utlandet nappat på honom vid här laget så lär inget lag i nån respektabel ligga göra det heller, iaf inte som förstekeeper. Här skulle han få spela på hemmaplan, stå tills han stupar och få chansen att bli "hjälte". Skyltfönstret är då gigantiskt om han känner ett behov för en ny europasväng.

Jo, just... Jens-Roger ska vara kvar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Bara att bryta ihop och komma igen.
Vi ger oss aldrig!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Sputnik: Ja, det är ett riktigt jävla trixigt bekymmer detta. Nubben står som ytterst ansvarig för lagsammansättningen men han har ju ej varit ensam i det hela. Han har inte dragit ihop ett lag och sen lämpat över det till Roger och sagt "gör något kul" utan Roger har själv varit ytterst delaktig i framförallt vilka spelare vi tagit in, vet inte hur det sett ut med förlängningar.

Det är bara att återigen backa till fjolåret och se på hur det fungerade med Reideborn, han gav oss chansen att vinna bara genom att bara finnas med i laguppställningen. Det är nästintill självklart att man som utespelare kan känna ett helt annat lugn då. Laget behöver en injektion, omgående. Klart som fan att vi blir stirriga i egen zon när spelarna känner att man inte kan lita på sin egen målvakt. Klart som fan att spelarna blir impotenta i offensiv zon när man försöker skjuta på ALLT bara för att vi MÅSTE GÖRA MÅL. Man skjuter för tidigt, i fel läge. Gretzkys gamla talesätt att man missar 100% av de chanser man inte tar går EJ att använda på vårt lag, vi är undantaget, just nu. Vi ställer ett otryggt lag på isen vars enda bekvämlighetszon kollektivt är att vi stundtals kan åka sönder motståndarlagen och jobbajobbajobba. Men det räcker inte, uppenbarligen. Vi kommer alltid få anfall emot oss och då går det inte att vi ska vara så ohyggligt lätta att göra mål på. Det enklaste då är att man byter målvakt, något klubben själva tittat på så långt tillbaka som innan seriestart.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Knylan: Jag vill också att roger skall vara kvar, tror och känner att han är rätt för vårt unga lag. Roger kan ju trots allt inte trolla hur mycket som helst med den trupp vi har. Målskytt och målvakt behövs akut, helst igår!! Vi har framtida potentiella målskyttar men att Dahlen 17 år skall vara våran bärande målskytt redan nu är ganska naivt tänkt. Jag gillar Nubben men man måste ändå säga att han misslyckats ganska rejält när det gäller målvaktsfrågan. Man måste ha en bra stabil målvakt och bygga laget därifrån.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
JanneH: Jadu, det är svårt att se så många andra alternativ, trots att jag verkligen vill ha Roger i den här föreningen. Men någonstans har det ju uppenbarligen låst sig. Vi kanske ska börja med att trolla fram en ny målvakt så får vi se sen...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Nattsvart vecka ekonomin stryk chefen lämnar nu måste till ett möte imorgon tack för det
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Uppriktigt sagt, efter detta kan hela jävla laget med ledare, styrelse, optimister och särskilt föregående regim till ledare fara åt helvete. Så, nu fick jag ur mig känslorna efter kvällens debacle. Att ha tålamod och bita ihop håller inte, här krävs distinkta återgäldar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Usch, man känner en riktigt stor tomhet efter en sådan här match. Skulle helst bara vilja somna och sova i ett par dygn. Men det får bli till att författa ett inlägg i vilket fall.

Fan, att torska på våran egna hemmaplan i det första seriederby mot sundsvall hockey på snart 16 år känns riktigt skit. Och på det fjärde raka förlusten. Det är bara att motvilligt erkänna att den här svackan som vi brukar åka på under hösten eller alldeles i början av vintern där vi bara radar upp förlust efter förlust kom tidigt den här säsongen.

Riktigt vidrig förening sundsvall hockey med dess tillhörande tjog supportrar. Givetvis det lag i serien som man allra helst inte torskar emot.

Vad finns det att skriva om själva matchen då?

Som fler än jag har varit inne på så gick det inte alls att känna igen spelarna dom två första perioderna. Åkte inte alls lika mycket skridskor som tidigare matcher och framförallt så lyste farten på rören med sin frånvaro.

Hela truppen är mer eller mindre uppbyggd just på hårt jobbande spelare som åker mycket skridskor och det är även just genom att jobba hårdare än motståndarna, åka mer skridskor samt spelare med snabbare fart under fötterna som vi ska vinna matcher.

Har faktiskt missat dom tre matcherna innan derbyt så jag kan inte uttala mig om hur det har sett ut spelmässigt från lagets sida. Om man kanske möjligtvis inte heller där har fått fart just på att åka mycket skridskor samt snabbheten.

Men när det gäller just derbymatchen så är jag inte så säker på att det i dom två första perioderna berodde på att spelarna helt enkelt bara inte fick fart på åkningen.

sundsvall vet naturligtvis om att vi har ett betydligt snabbare lag än vad dom har och jag kan tänka mig att deras taktik gick ut väldigt mycket på att vi skulle falla ner i deras tempo och det går bara att konstatera att den fällan fungerade rätt väl dom två första perioderna.

Annars så tycker jag att första perioden var en ganska tillknäppt och avvaktande historia. Få skott på mål från bägge lagen och inte speciellt många målchanser. Det var väl sundsvall som faktiskt fick till två rätt farliga chanser samt att vi hade något hyfsat läge.

I andra perioden så öppnade matchen upp sig lite mer. Känslan när Boyce gjorde 1-0 målet i PP var fantastiskt skön. Inte för att lagets insats fram till målet hade varit direkt lysande men man hoppades ändå naturligtvis att det skulle ge vind i seglen samt att det skulle ge islossning. Visst hade sundsvall en del skott på mål i andra men dom hade inte mer än något enstaka farligt läge så jag tycker faktiskt Crippes 1-1 mål kom lite som en blixt från klar himmel. På det så får vi dessutom ytterligare ett mål mot oss bara ett par byten efteråt. Otroligt surt.

I tredje perioden kom vi ut som ett helt nytt lag och fick äntligen ordning på grejerna samt fart på skridskorna. Hade bara Öhrn eller Wedin gjort mål på dom två jättechanserna dom hade precis i början av perioden så tror jag att det hade kunnat lossna och blivit ännu fler mål.

Bara att gratulera Åkerlund till den insats han gjorde mellan stolparna i sista perioden. Långt kvar av säsongen men han har troligtvis redan nu gjort sin bästa match. Det var ett par riktigt grymma räddningar som hör hemma på högre nivå än Hockeyallsvenskan.

Annars så gillade jag att se det fysiska spelet som vi hade i sista perioden samt att man vann i stort sett varenda närkamp i anfallszon trots att vi har betydligt mindre kilon i laget än sundsvall.

Bra med trafik framför kassen också vid backskott. Däremot så var skotten minst sagt inte dom bästa alla gånger. Att det inte ska gå att få till ett skott på sidan om Åkerlund istället för mitt i magen? Sedan hade han faktiskt oväntat stora problem med låga skott som gick längs med isen. Absolut inga märkvärdiga skott på något sätt men han hade vid ett flertal tillfällen noll koll på var han hade pucken och med lite flyt så hade lika gärna en Timråspelare kunnat fått tag i pucken och krigat in pucken till en väldigt välförtjänt och skön kvittering.

Av backarna visst var det Bohman som inte spelade något i sista perioden? Skadad eller bänkad till förmån för Filip Lander?

Inte mig emot om han fick nöta bänk och att Lander fick komma in istället. Lander gjorde en gedigen insats tycker jag och han är verkligen kylig med pucken. Fick också välförtjänt mycket speltid.

Jag fick även känslan att Oscar Johansson fick fler byten i sista perioden. Bra coachat av Forsberg i så fall att ge egna produkter och även andra spelare som har varit i föreningen lång tid mer speltid när det började dra ihop sig i sista perioden. Spelare som naturligtvis kommer in med väldigt mycket vilja i sina byten då dessa killar vet vad det handlar om och som precis som oss på läktaren verkligen inte vill förlora mot sundsvall.

Bra insats av klacken idag. Fullt på hemmastå samt att vi verkligen höll igång i 60 minuter. Tyvärr så slutade en del att delta i ramsorna efter att sundsvall både kvitterade och tog ledningen på bara några få minuter. Men det får vi väl leva med antar jag. Inte något direkt nytt fenomen att vi har människor på ståplats som endast står där som åskådare utan att bidra med några röstresurser överhuvudtaget. Det "problemet" har vi ju åtminstone haft sedan vi blev ett Allsvenskt lag för två säsonger sedan.

Inte helt lätt att bedöma bortaklacken när man själv står mitt i smeten på Västra. Men känns som att det i stort sett inte kom några ramsor alls därifrån först i slutet av matchen då dom började känna segervittring. Annars var det mest ett trumkomp med tillhörande klapp-klapp från resten av packet som stod där som hördes under matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Knylan: vad sägs om att börja med att kicka jens-roger?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Nu kan det bara gå uppåt. Alle man till nästa match. Vi vet vad vi kan, snart släpper det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Å inte fick vi ner på folk i den sista perioden... Molinder och Johansson i powerplay... Johan Mattsson i kassen... Nä börjar tappa förtroende till Jens-Roger...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Anonymous: du är emot arenaköpet, helt klart. Fortfarande, trots det avgjorts. Det är svammel det. Det är inte heller någon som påstått att arenanamnet inte sålts nu pga tidigare säsongers ansvarslöshet. Det är ju frågan om situationen som uppkommit som ledde till nötverkets sakfråga. Kommunens köp är ju avgjort.

Svenskarna skattefusksde för 133 miljarder 2011. Det är lika mycket som rättsväsendet, försvaret, biståndet, integrationspolitiken jämställdhetspolitiken kostar tillsammans. Såklart är dessa anonyma. Men när det gäller gnäll om olika kommunala investeringar eller annat som ska betalas ur gemensam ficka brukar rätt ofta fifflarna skrika högst.
Att vissa skriker när de skiter är ingen nyhet. Dubbelmoralen såg vi även exempel på i det som varit runt arenans drift. Man kan tycka illa om Sundsvallsbron eller Y et eller att man som barnlös exempelvis betalar skatt så barn får dagis och skola.
Idrottsanläggningar ridskolor mm. Åsikterna är fria. Jag förstår bara inte hur du kan kalla laget som ekonomiskt svart hål idag...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Anonymous: Ja, det här var ju kuken. Trodde att vi aldrig skulle behöva möta de blå igen och framför allt inte behöva förlora en seriematch emot dem. Det skulle vara ett fiasko som eventuellt barnbarnen skulle behöva genomlida. Tyvärr, nu är vi där allra redan. Raset gick nåt jävulskt snabbt. Typ upploppet på Hahnenkamrennen. Vad göra nu då? En ny burväktare hade inte smakat illa. Kvällens drabbning luktade underskattning lång väg och det får Forsberg ta på sig, kan man inte få grabbarna att tända till i dag från start är det fan jävligt illa!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Andersson: Pinsamt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
dr dängroth: Nu vet jag inte vad du svamlar om, arenanamn har vi haft länge det är inget som kan belastas absvariga från tidigare
säsonger. En sak är dock säker, varje förlust detta laget gör att värdet på det namnet urholkas. Snart får vi betala med skattmedel för att någon ska vara intresserad.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Andersson: Powerplay, är ju som om kommunikation mellan hjärna och handleder går via fötterna. Motståndarna har inget tidsmässigt problem att ställa om i alla fall. Det går otroligt segt, skulle van ställa dit 80-90 åringar skulle man inte märka någon skillnad, inte på webbsändningarna i alla fall.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Anonymous: anonym du blandar äpplen och päron.. Demokrati. Varken fulknep med anatörjuridik eller annat höll måttet. den demokratiska frågan är avgjord. Ny sportchef är knappast att tänka på. Förstår inte logiken. Vi hade det utgångsläget som var med ungt lag.det var länge Osäkert om klubbens existens. Arenanamnet borde kunna säljas snart helt sant. Förluster svider särskilt, mot lillebror, seriens jumbo, men att dra igång soppa om tidigare säsongers oansvariga ekonomi är långsökt och irrelevant.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Andersson: Mm, hur viktig är Nubbens tabelltips kontra det du skrev....................................?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
jå1: målskyttet , målvaktsspelet , tempot , powerplay ......
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Trodde aldrig jag skulle tycka att Linkan är en mer lyckad sportchef än Nubben, men nu är jag där.

Var visst ett Landsting som blev anmäld till Lyxfällan nyligen, nu är det dags att Timrå IK också blir uppmärksammad efter att ett helt lag blivit felvärvat, ett svart hål som bränner pengar. Vi kan bjuda på arenanamn också, "Lyxfällan Arena". Men det är klart kan något inkassobolag reda ut soppan så borde de ju kunna få namnet gratis, "Baltic Inkasso Arena" kanske? Jag som kommuninvånare och såledses ofrivillig arenaägare får ju säga vad jag tycker vart fjärde år i alla fall.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Sämst: Resultatet och andra perioden.
Bäst: Publiksiffran (bra med slantar in till TIK).
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Vi var väl överlägset sist i november ifjol...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Andersson: Topp 3 sa hockeyexperterna om SSK ifjol, topp 2 om Leksand i år. Fokus bör väl ligga på att få ordning på målskyttet, inte huruvida nubben tippat rätt eller fel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Som jag sa till Barbara.
Bättre att sjunka nu än sen i slutet..botten
is nådd..
Det är bare å ta nya tag..
Puckuslingen vill inte in å ja vet fan int varfö?
Ikväll kör vi gravøl o nästa gång tar vi champagne o garre..
Ge pojkarna chansen för snablar tusan!!
Å Nubben är en bra grabb med fingertoppskänsla!
Se framåt det gör jag i motvinden.
Det kan bara bli bättre.
Nicht sämre.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
jå1: Topp 5 , sa nubben .....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Simmalugnt: Väldigt märkligt att det ska ta 2 perioder att vakna i en sån här match, nått är väldigt fel. Sen är det extremt jävla dåligt att bara göra 1 mål, samma visa varje match, det håller inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Diddeli: För att bli svettig måste man åka skridskor.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Simmalugnt: Svettiga är de nog men tyvärr usla på att få in pucken i mål...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Fiasko. Piss. Pest. Pina.

Grattis Sundsvall.

Det här är det sämsta Timrålaget i modern historia. Jag skulle inte pissa på dem om de brann. Det kan inte finnas en röd tröja som är svettig. Förbannade jävla ynkryggar!

I morgon tar vi nya tag men idag kan de dra åt helvete. Sopor.


Det här kommer jag få skit för men det skiter jag i.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Men alltså, vad är detta? Historiskt usel period just nu. A-laget skämmer ut sig, vilket även J20 gör. Något är sjukt. Hela elitverksamheten går ofattbart dåligt.

Något MÅSTE ske, snarast.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Målvakter hit och målskytte dit...

Den stora frågan lyder dock som följer: Hur är det ens möjligt att man når upp till normal nivå först efter två perioder när det spelas ett derby?!

Skäms spelare och ledare i Timrå IK.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
fermo: hej hallå alla fans, ta inte livet av er!;) Det är bara hockey och klubben existerar trots att det såg illa ut länge.
Denna säsong innehåller det mörker som behövs för att kunna uppleva ljus.
Man blir glad över vinna otippade matcher. Eller vilket annat dravel man vill ta till sig.
Timrå IK reser sig alltid.

Röd och vit tradition-generation efter generation.

Se så, sätt lite nya Tikare till världen nu;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
dr dängroth: Det ser illa ut just nu. Men det blir snart bättre. Tror jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Eventuell ångest kan man få av andra orsaker. Här nöjer jag mig med att konstatera att det är förjävla dåligt. Men det nuvarande läget lär baseras på tidigare misstag som vi tidigare har avhandlat i detta forum.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
söder över: nattsvart.

Torska mot seriens givna Jumbo!!!

Ridå ner
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Ja nu kan jag meddela att Timrå IK ångesten är total!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Sundsvall Hockey 2015-10-10
Timrå IK vs Åkerlund 1-2..ridå ner!
Kommentera

1703922 · »