Synct: Väsby är kluriga. Vet inte varför Timrå har tendens att göra det svårt för sig mot bottenlag. Jag kommer ihåg säsongen vi gick upp i SHL, då förlorade vi mot Troja-Ljungby...
Väsbys målvakt är matchens behållning ihop med väsbys alla snygga avslut!
Dom kämpade tappert vilda Väsby! Dom har det material dom har att spela med och dom har en strategi/idé som dom håller sig till!
Jag ser fram emot att se Timrå spela mot ett annat lag. En vacker dag så kanske man får uppleva det med!
Lööke var kanske den enda Timråspelaren som över 60min såg pigg ut hela vägen. Det är nästan så att det syns att dom tränat tungt eller har svårt att tagga till ordentligt!
Det satt onödigt långt inne, men...11:e raka kan man inte annat än lyfta på hatten för. Tillbaka på tronen där vi hör hemma. Nu tycker jag att vi håller den platsen resten av säsongen.
Hockey må vara småsegt och virrigt mellan varven, men...det är ändå en underbar sport!
EXPLORERSMÅLAND: Serieledningen är åter där den hör hemma. Kul för löven att de fick spela före oss och låna den några dagar, det kan de behöva nu när grovlåren dragit västerut
Hassan: man skojar så klart inte bort 11 raka men jag tror inte direkt att vi kan glida på en skridsko genom den här serien heller. Vi hade fan bättre kontroll på Karlskrona sista tre matcherna när vi gick upp än vad vi har på Väsby på dom här två mötena.
Bragd-Birger: Tycker inte att vi gör en pissmatch ändå. Väsbykeepern står ju på huvet matchen igenom och avsluten från Väsby är fantastiska. Det man kan klaga på är att det blev ett pass för mycket ibland och Boyce lina var inte bra. Normalt sett en 7-1 match. All heder åt Väsby som kämpar som svina.
Smörgåsen : Absolut, håller med! Men vi ska också veta att vi ökat både i antal och engagemang sista åren. Det går åt rätt håll, definitivt! Vi var kassa, är typ bra nu och ska bli bäst, så småningom. ;)