1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582063 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

« · 1555356 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

Herre, herregud. Två måstematcher på hemmaplan, mot två presumtiva kvalseriemotståndare...och så 'presterar' vi det här. Herregud.

Den som inte tror att kvalserien i år blir något helt annat än fjolårets: hohoho. Obehagliga överraskningar are coming your way.

Nämen allvarligt. Att vi inte har spelskickliga snajdare och allt det där, det vet vi. Men visste vi på förhud att vi i år skulle ha ett lag som till stor del består av amöbor? Mållgans utan ryggrad?

Förklara för mig varför man inte grisar mer, tacklas, åker som svin på lösa puckar eller kraschar motståndarmålet och bara trycker in gummit? Dessa jävla bandysvängar! Klubbor-in-åt-sargen-hockeyn! Den totala motviljan att befinna sig i området framför motståndarkassen! 'Uppspelen' från våra speldumma backar! Inkompetensen att anfalla c e n t r a l t NÅGON jävla gång! Gå-hockeyn i mittzon!

Nä, det här barkar rakt åt helvete. Och lika bra är väl det. Finns ingenting att vara glad eller stolt över när det gäller dagens Timrå. Bara ett jävla jämmer, elände, pengatjafs och förlmande tråkig dödgrävarhockey. Jävla tur att det inte finns 11 Timrå till i serien, då skulle det nya TV-avtalet dra in max en femhundring. Jag är supporter, men t o m jag får peta in tandpetare i ögonen för att jag inte ska drabbas av narkolepsi under matcherna.

Men, va faen! 2 dagar kvar av transferfönstret! IN NUBBEN WE TRUST!!!1

Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
erathoo: Alt. Förklara för han att han inte är Lill-Strimma bara för att han lirat lite AHL-hockey.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
gurra_:

Är nog den här ledningen som ska kunna rädda klubben om nån. Bara synd att dom inte kom in för tre år sedan så har vi aldrig varit där vi är
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Finns inte en chans att detta lag klarar av kvalserien, vilket nyförvärv ska vända detta, den skulle ha kommit in tidigare, till matcherna mot Rögle o Växjö. Nu äter det tokkört.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Har inte sett matchen, men såg just highlightsen....dags att bänka Sebbe kanske?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

Jan Hlavac gör 2 poäng ikväll. Men helt rätt Timrå, spara pengarna istället tills nästa år. Sen att ni tappar tvpengar, publik och en jävla massa sponsorer är en annan sak. Helt rätt att ligga lågt.

Bara att inse, Timrå hör inte hemma i denna liga. Ekonomin och föreningen håller för allsvenskan .slut

Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
hubbenorlen:

Bara att gratulera det gamla gardet för ytterligare en kvalserie. Starkt jobbat och överlämnat till andra som ska dras med skiten
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Enough now. Enough now...
Det går bara att plåga sig så länge
Nog nu..
Nog nu - Vi ses i Kvalserien...
Signing off
/Lincoln
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad:

Ho men du vet när saker är så jävla dåliga att man inte kan göra annat än att skratta åt skiten
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
73Sjöbba: Det är ju bara så här: Den där jävla insamlingen skulle har börjat tidigare. Skitsamma om NHL-konflikten inte var över. Om den hade börjat tidigare så hade vi förmodligen haft en eller ett par förstärkningar nu, och i och med det ett mindre glapp upp till ovanför strecket. Det är ju helt sjukt att starta den så nära inpå stängnigen av transerfönstret.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
lincoln: Dom som trott nåt annat med ett lag av spelare som ingen annan klubb ville ha,tror inte många platsar i nåt allsvenskt lag heller ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad:

Att Morgan Johansson får döma ES är inget annat än ett skämt. Karljäveln har aldrig gjort en bra match. Ett under att han inte behöver stödskenor för att klara av att åka
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad: Varför lägger man ens tid på det här?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Taurus: Fast jag skrattar inte..vad fan åkte bagarn för? Interference...my ass!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Taurus:matchens lirare 50 i TIK
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
lincoln:

Ska man vara ärlig så visste man ju det innan säsongen. Var ju bara att titta på laguppställningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
lincoln:

Det är ju för fan mera en komedi än en hockeymatch
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Btw... Har vi någonsin vunnit mot legionen under ordinarie tid?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
BlackBay: Förra årets lag var kass, med några toppar. Detta lag är bara rakt igenom menlöst. Snällt men fullkomligt impotent. Det är väl det som skrämmer mest inför KS...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

El Maco: Det värsta som finns är ju när en man har kvinnliga egenskaper. Visste du inte det?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
El Maco: Jävla pissmyra vill du nåt ?????
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
lincoln: tror inte detta blir nån match man minns om 10 år direkt. ... kan nån vara snäll o berätta för killarna att matchen har börjat?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
söder över: Äntligen är vi tillbaka i sargollon-mode! Skönt att känna igen sig.
Seriöst: är det nån som sett nått menlösare någonsin? Har vi haft en målchans?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Modano: *snyft*
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Än så länge är det johan andersson som spelar på lite högre nivå än vad jag förväntar mig...

Resten spelar på den förväntade eller under den flrväntade nivå...

Mmm bagarn har juh koll...

Det är framför mål det ska hända...
Sarghörnen är var växjö vill ha oss...
Mmm

Oh timrå är snälla o goa o tillmötesgående...

Jaja. Det syns att vi är i kvalserien redan... Ingen gnista ikväll...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
El Maco: Men grina då dit jävla inavel !
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29

Vilken jävla valiumhockey. Vill Timrå någonting ö h t? Lill-Babs har fan mer killer-instinct än det här laget.

Finns många Mållgans där ute. I vanlig ordning blir man förbluffad över Fribergs totala brist på spelsinne. Eller feeling, snarare. Han kan inte passa, inte vara spelbar själv, inte vinna puckar. Men han kan åka snabbt. Sen har han tydligen ett bra direktskott också.

Oroväckande spel i egen zon av Gunno/Murran-linan. Osar hett vart och vartannat byte för dom.

Jaja. Lika bra att bli klar för kvalet redan i kväll. Så slipper laget den där jobbiga, förlamande pressen på sig. Kan man mysspela istället. Glida bredbent a'la Jonte och snärta puckarna i rundeln. Sammetshockey!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Kattgubben: Tror jag skiter i 3:e perioden och spelar Quizcampen istället. Och Wordfeud.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Gick Önerud sönder nu, tro ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Modano: Är kvinnor det värsta du vet? Patetiskt med alla "kärring" och "tant" och "handväska" och skit som du väljer att använda som pejorativ. Kläm i med ey "kuken!" nästa gång, okej?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Det här är ju bara sorgligt att se... är det här en elitseriematch?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad: ja... Friberg... Ja... NÄÄÄ...

Jag vet inte...

Är det någon timrå spelare som är svettig ännu?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Monten har helt kört fast med sitt jävla dårspel spelarna bryr sig inte skiter i ALLT. Måste vara jävligt fel när man inte kan få laget mera förbannad arga nu är det ett gäng kärringar som är rädd om lösnaglarna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
fredriko74: det undrar jag med... Hittills ser jag timrå ik vika ner sig... Sargjuckandet kommer för att inte en käft vill in i skiten o grisa.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Pjernut:

Man har ju för fan inget som helst tempo i nåt man gör. Titta på uppspelen. Man åker bredbent och glider med puckjäveln. Det är ju för i helvete rent bedrövligt att se. Vem fan har sagt att det fungerar att spela hockey stillastående???? Fan inte värdiga att representera ES
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Pjernut: Ja..och upprinnelsen till att det öht blev utv lastar jag Max Friberg för. Vad fan gjorde han ivägen för bagarn?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Alltså vart är gaisten? Känns som man är ute och jagar fåglar, tot noll gnista från TIK lägret. Har oroväckande dåliga feelings efter halva matchen spelad. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad:kanske en viss spelareskulle koncentrera sig istället för att vinka till publiken
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad:oväntat att seriens sämsta pp slår till
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad:Sebbe såg lite vilsen ut där va?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Kattgubben: Fan
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Nu har vi fallit tillbaks till det där sarghörnsliret igen.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Vad har hänt med Norrenas humör förresten? Har han genomgått anger management?? :P Nä, jag tror man måste retas lite mer med honom..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Modano: Halvfarligt när Molinder och Dallas leker Disney on ice också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Åslin från allsvenska Troja bra kap av Växjö där. Friberg Boyce helt bedrövligt kassa
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Hej alla, jag ser inte matchen utan sitter i en bar och dricker vin. Men Timrå tänker man ju på ändå. Och om vi inte klarar tiondeplatsen (liiiiiiten chans finns ju) så hoppas jag på växjö med oss i kvalserien. De kommer vara fucking lambs for the alaughter. Byggt för sluspel, föreningens existens på spel. Bring 'em on!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
söder över:De är tillräckligt bra för att göra merparten av våra anfall fullständigt impotenta iaf, vilket som du säger, kan ha rätt mycket att göra med hurpass handlingsförlamade vi är framför Norrenas kasse också :P
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Kattgubben: jag köper inte att lakers är bra framför mål... Jag har inte sett mycket till kamp där under första perioden...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Kattgubben: en fråga som tik spelarna behöver fråga sig är varför man inte riktigt är där...

Norrena kastar returer som värsta bellissimo men ingen är där... Vi ha spelare framför mål men dom tittar juh för fan bara på med klubban i midjehöjd... WTF! Jobba för helvete eller?
Kommentera

« · 1555356 · »