250kg kärlek: Det viktigaste är att vi blir kvar i ES, så 1 eller 2 värvningar blir ett måste tror jag och det har vi råd med på bekostnad av att ett kval blir mycket svårt igen tror inte att det går lika lätt en gång till (tok tur senast).
Hur många tror att vi kommer tillbaka inom 1,2,3 år med våran ekonomi och vårat spelar matrial, dom är lätt lurade .
ALLA: Många gånger har jag läst rykten här om Timrå IK's ekonomi och att det blir konkurs inom några dagar om vi åker ur.
HÄR har ni svaren från vår klubbdirektör:
http://hockeypuls.se/nyheter/1.5726254-timra-tappar-34-miljoner-kronor-vid-degradering
Läs nu detta och bilda er egen uppfattning.
Hahl Bundy: Ja men nu kommer svaren från klubbdirektören själv.
Får vi bara banklånet så klarar vi det här!!
Skarin: Dubellamen :-)
Off-topic: Tyvärr så verkar en av regionens andra storföreningar tagit rygg på Timrå. Ska de bli derby mot SSK på Bergsåker IP nästa vår? Vem trodde det för ett år sedan.
Redigerad kommentar
mikenomad:jajust, får Dragge bara alla tillStånd av Eva, så kanske det blir drag i EON! Förspel: TIK-DIF sen Show!! FULLSATT varenda Lördagsmatch! Jag tror jag köper ett Årskort jag me då.
Annars , if worse come to it, kanske det blir som Antjärns gamla hockeytempel : Husvagnsförvaring. Tragiskt.
mikenomad:
topp 5 i allsvenskan eller bottenlag , 1500 på läktaren och nermontering ?
Små marginaler , precis som vanligt