Ja detta är för jävligt 2/3 delar av våran 1:a line är inte med på ett bra tag. + alla andra jävla skador, men med bra spel och mycket skicklighet (och en del flyt) har vi i allafall 52 poäng !!!!! Nu ska vi se till att skrapa ihop 10-12 poäng till så är slutspelet klart.Då har vi ordinarie lag som absolut kan gå hela vägen !!!! (tro mig).Men det som känns lite jobbigt nu är att vi har mycket folk borta dom närmsta omg.
Jag ser det som mycket viktig match i morgon , vinst = Dif absolut avhängda Ovagjort = helt ok Förlust = Dif med igen
Matte: Man blir inte förvånad om man kommer fram till att Pärssinens ljumske behöver en operation heller..Men hoppas inte utan att den kan läka fullt ut för hans spelklurighet skulle göra susen för Tik..
htikare: Tror vi sett Halh gjort sin sista match i Timrå mot Mora, Nästa år finns han garanterat med i Colorados organisation. Som sagt oturen tar aldrig slut denna säsong och vilken jävulskt tur att vi tog så många poäng i början för undviker vi kvalplats tror jag vi flesta skall vara nöjda.
htikare: Anser att den mannen är Tiks främsta vapen offensivt, kommer ni ihog målet mot Brynäs oj oj oj. Blir inte heller ett dugg förvånad om det blir kirurgen för honom med. Pessimist var ordet.
Undra om det verkligen Hahl hade behövts en operation av handleden om han inte spelat en massa matcher med sprutor. Not
RTS: "Tror vi sett Halh gjort sin sista match i Timrå mot Mora, Nästa år finns han garanterat med i Colorados organisation."
Glöm det! Bara för att det mesta går emot så behöver man ju inte vara überpessimist. Först och främst har han ett slutspel att spela i vår och sen väntar revansch -08...
Börjar redan nu trivas i denna vita rock. Hjäääälp.