1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582246 inlägg · 6215 ämnen

Webbshop

« · 549121 Till forumet


Sv: Webbshop
Pätr:
Framhäva klubbmärket var det ja,

www.neh.se/timra/bilder/34132_350x350.jpg

Detta måste vara den i särklass vidrigaste souvernien i klubbens historia,
undrar hur man tänkte när denna t-shirten togs fram?
Kommentera

Sv: Webbshop
Tallarna skiner uppenbarligen fortfarande med sin frånvaro (tyvärr). Endel saker såg ganska okej ut, men som sagt fel märke. Vill även passa på att utse den spräckliga mössan till största bottennappet.
Kommentera

Sv: Webbshop
Fet-Ecke: Det är lugnt... Jag har fixat en utskrift av souvenirsidan. Sitter och smådregglar över en svart exlusiv halsduk med diskret örntryck. Eller om man skulle beställa en pall spräckliga rödvita stickade mössor?

Mmmmmm... Som Ulf Elwing skulle sagt.

Eldflamme t-shirten funkar bättre än alla söndertummade Aktuell Rapport... Kinky love! Man kanske skulle beställa en damtopp ur modesortimentet...

Risken är väl bara att man blir registrerad som potensiell massmördarämne i någon CIA-dator.

Annars är jag väldigt nöjd med årets sortiment. Genomtänkt och snyggt rakt över.

Nu måste jag gå bort från datorn. (Vårdarna släpar in Smokey i den madrasserade cellen)
Kommentera

Sv: Webbshop
OKW: En sak som påfrestar mitt tålamod är det faktum att de enda supporterartiklar i klädväg (förutom en keps och mössa) som är befriad från "örnie" är en damtopp samt sparkdräkt (kort och lång ärm) och pyjamas för barn.
Jag antar att de som skriket högst angående icke-kontaminerade supporterariklar just är pojkar/grabbar/män/gubbar som slutat med napp, och vi har fått minst!
Så mitt råd: alla håller käft! (så kanske man kan hoppas på något annat än en kylskåpsmagnet till julklapp...)
Kommentera

Sv: Webbshop
Smokey: Oooops! Det ryker om "Smokey"! Lugn och fin så slipper du hjärtinfarkt. En supporter mindre = mindre inkomst till souvenirer. ;))
Kommentera

Sv: Webbshop
Bergius: Eldsflammor är jävligt "på" i vissa raggar å MC-kretsar... Kanske vi får se ett motorblockstifo i höst?

Timrå IK vinner inte disignallsvenskan. Låt oss hoppas på att Timrå IK tar hem elitserien i stället... Och marknaden i Medelpad består säkert mest av olika typer av raggare... Jag sätter en hundring på att Thomas & co har genomfört en en tung marknadsundersökning tillsammans med smaklöshetens mästare NEH.

Knylan: Håller med dig! Är det vuxet av folk över 35 att stå upp i replikamatchtröja (Eller ännu värre... Eldflamme t-shirt) och skrika sig hes över en massa svettiga pojkar på isen?

Fixa grupprabbat till djursjukhusets avdelning för smidig destruktion nu!

Själv söker jag frivilligt vård på närmaste mentalklinik. Går allt väl så hittar Ni mig på dyraste sittplats till hösten. Iklädd mörkblå kavaj och möjligtvis en liten klubbnål med örn i kavajslaget.

Där ska jag sitta och gnälla på idioter som väsnas och bara springer runt och slåss. (Man läser givetvis om våldet i kvällstidningarna)

Jag skriver på alla feta och rikas (Killar över 35 har en förmåga att dominera sponsorer mm) listor om att ståplats givetvis borde byggas bort till ett minimum...

Om Timrå IK misslyckas?

Då skiter jag i dom och köper de dyraste biljetterna till Kjell Lönnås konserter i stället.

Bara idioter åker till Nyköping, Arboga eller andra B-hallar för att se Timrå Red Igels (Eller vad dom heter)

Jag hejar på nr 19 i Timrå! Det är en tuff kille. Någon som har ett matchprogram så jag vet vad han heter?
Kommentera

Sv: Webbshop
Knylan: De har redan förlängt med NEJ, ehhhh NEH

Timrå rockar fetast!
Kommentera

Sv: Webbshop
Bergius: Bära ett sådant plagg ska det vara.
Kommentera

Sv: Webbshop
Nu är det väl förhoppninsgvis fjolårets sortiment ändå. Men av det som finns där så är det en skaplig halsduk samt shots och ölglas som man, om man inte hade något vettigare i hela världen att lägga pengar på, kunna tänka sig att köpa.
Kommentera

Sv: Webbshop
OKW: Nej det är den värsta. Har faktiskt sett en vuxen man ett sådant plagg.
Kommentera

Sv: Webbshop
T-shirt flamma måste vara det största skräckexemplet. Eller är det nån som hittar nåt värre?
Kommentera

Sv: Webbshop
Vad sysslar dom med? Bissart...
Kommentera

Sv: Webbshop
Vilken surprise att även årets webbshop blev en orgie i smaklöshet.

Hoppas Timrå IK skriver på en fortsättning med NEH som så förtjänstfullt tagit fram stilrena och snygga souvenirer under ett flertal år. Se bara på dom snygga kepsarna i shopen. Bläh.

Jag tycker att man borde rensa ut hela sortimentet och bara ta fram massa Bula-mössor, dessa estetiska tiopoängare.

Denna tråd får nog gå i ironins tecken tror jag.
Kommentera

Sv: Webbshop
TJ Abbot:
Det skulle inte förvåna mig om det togs fram en matchtröja al'a classic line.
Men bara ca: 150-200 st som sedan säljs för 800 - 1000 spänn.

Med motiveringen.

- Det skall vara fint och unikt att få vårt klassiska klubbmärke därför skall också ett standar och diplom att tas fram för speciella uppvaktningar samt ett fåtal exklusiva profilprodukter.
Kommentera

Webbshop
Sådär ja! Då var webbshopen uppe igen med all sin dynga.
Jag läser återigen nyheten "Klubbmärket lyfts fram" och sorterar snabbt in den i kategorin "att göra en höna av en fjäder". Eller kanske "en "örnie" av en drake".
Att jag aldrig lär mig.
Kommentera

« · 549121