« Föregående · 1775754 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Winn die nicht zuheute ich haben die fotangelen destroppen im der bus gekommen...
Die gehen zuhause...
Die gehen zuhause...
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Johan Persson har ju inte den bästa effektiviteten i år,60 skott på mål och 3 i mål..
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Woody Jokinen: Fast det kanske inte är han. Han har nästan normal intonation så här långt.
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Woody Jokinen: Neeeej! Inte den kommentatorn igen! Det här kan inte sluta gott. Och med Brynis i motståndarlaget...
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
{297}: Haha. Alldeles säkert det festligaste tipset, men inte det rättaste hoppas jag. Fast mig gör det inget om det är 214 medlemmar från PRO-föreningen på plats! :)
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Ser inte bifogad bild men gör en reflektion och en frågeställning.
1) EKG-kurva. Det betyder att det inte bara kommer gå utför från här utan även lite upp i bland. Känns positivt.
2) Vilket kvalspel skymtar i horisonten?
1) EKG-kurva. Det betyder att det inte bara kommer gå utför från här utan även lite upp i bland. Känns positivt.
2) Vilket kvalspel skymtar i horisonten?
Sv: Apropå nånting...
sargad: Jag väljer att se Timrå IK som en EKG-kurva...
Det röda strecket börjar vid säsongsstarten och slutar vid kvalspelet:)
Det röda strecket börjar vid säsongsstarten och slutar vid kvalspelet:)
Uppladdat:
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
El Maco: Håller med om målisen, tycker dock att det är lite tråkigt att man delar på 25-21-57 då de varit den bästa formationen de senaste matcherna.
Enligt mig, då.
Enligt mig, då.
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Härligt Zäta, RunarUp@Company. I kväll får ni jobba för poängen. Själv har jag, som andra skribenter redan nämnt, säsongens lägsta poängförväntningar. Kan vi lugga Tingsryd på en pinne ska både laget och hårt kämpande fans hyllas.... Annars får vi väl endast hylla hårt kämpande fans 😊
+ 3
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Hälge: bra att det vaskas om. I vårt orutinerade lag får man säga att vi har en rätt meriterad fjärdelina.
Jag hör ju till de som tycker man ska spela backupen mellan varven även om han är en tydlig tvåa, idag är en sån dag jag hade kunnat tänka mig att spela Ohre. Men förhoppningsvis så studsar Magic Mattsson tillbaka efter en mänsklig insats senast och spikar igen. Tingsryd lär väl försöka spela sitt vanliga spel och inte parkera bussen. Det kan passa oss om bara tändning och koncentration är på plats.
Jag hör ju till de som tycker man ska spela backupen mellan varven även om han är en tydlig tvåa, idag är en sån dag jag hade kunnat tänka mig att spela Ohre. Men förhoppningsvis så studsar Magic Mattsson tillbaka efter en mänsklig insats senast och spikar igen. Tingsryd lär väl försöka spela sitt vanliga spel och inte parkera bussen. Det kan passa oss om bara tändning och koncentration är på plats.
+ 2
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Här är de som ska göra`t iaf.
Länkar:
TAIF - TIK (Line Up)
TAIF - TIK (Line Up)
+ 1
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Känner för första gången i år att vi inte kommer ha en chans att vinna ens.. ingenting tyder på det,man får väl hoppas att vi vinner just därför. Jag undrar om det skrala spelet har berott på allt tryck utifrån? Det är inte lätt att hantera förväntningarna som byggs på när man helt plötsligt är en kandidat om kval till SHL nästa år via en topp 2 placering. Kan inte media sluta tjata om hur bra Timrå är?...
Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2016-11-14
Hälge: jag neggotippar förlust med 6-1. Vi tar fjorton highstickutvisningar och tolv puck out och kommer således spela en man mindre nästan hela matchen. Därutöver förlorar vi tekningarna med 95% mot 5% men vi vinner skotten med 52-11. Där har ni facit. Just ja, på läktaren kommer det sitta 214 stycken medlemmar ut Tingsryds PRO-förening som har oldies night och dom kommer att utgöra hela publiken för denna tillställning. Nu fosterställning, over and out.
+ 8
Sv: Silly Season 2016/2017
Om DIF värvar Grossmann så lär ju Robin Press lånas ut till HA. Nubben söker en back. Hade smakat mumma det
Sv: Apropå nånting...
Zetterström: Japp. Vi är tre i bilen och har plats både dit och hem om det behövs.
Vi har tänkta att köra vid 17.45 så befinner du dig någorlunda centralt i Växjö kan jag plocka upp dig.
Vi har tänkta att köra vid 17.45 så befinner du dig någorlunda centralt i Växjö kan jag plocka upp dig.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Gillar första med Dahlén-Boyce-Wedin. I andra hade jag velat se Westin-Pettersson-Persson, tredje Boqvist-Johnsson-Lööke och i fjärde Stene-Molinder-Nilsson
Sv: Apropå nånting...
Tjena! Någon tikare söderöver som ska till Tingsryd ikväll och har vägen förbi Växjö? Går att ta sig dit men inte hem efter matchen då bussarna slutar gå 20:20
+ 2
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Som vanligt en klockren analys från Roger efter matchen. Frågan är bara varför han inte får fram det till spelarna...
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
fredriko74: Lägg där till Berglund som varit borta. Jag har verkligen saknat hans inställning och krigahjärta då han kört med fart och fläkt och varit den som proppat mest trots att han typ är minst i laget.
+ 6
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
fredriko74: Har för mig jag läste att han tränar med juniorerna under bortaturnén. Så nästa hemmamatch kanske han är med om allt går som det ska.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Någon som har koll när Lauritzen är tillbaka? Känns som formen dippat en aning sedan han blev skadad.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Smokey: Hemmamatch är där Tinrå förhoppningsvis vinner. Bortamatch är där Timrå obönhörligen förlorar.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
En hockeyrink är i stort set exakt lika stor precis över allt i Sverige. Samma höjd på sarjhelvetet, båsdörrarna på nästan samma ställe, plexit likvärdigt, linjer och målade cirklar likadana i Timrå, Västerås och typ överallt där hockeyn flyttat inomhus. Vad är då "hemmamatch och bortamatch?
+ 4
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Zambonin: Vart har Boyce vägledande spel från förra säsongen tagit vägen, då han var en powerforward och körde på med fysiskt spel och ren vilja och genom detta stänkte in ett par baljor och visade vägen för laget. Ludde Nilsson, har han tappat allt självförtroende från sejouren i Modo? Vill minnas att även han var en powerforward med oöm spelstil som gärna tog sig in på mål och gröta in lite mål som det känns nu så väntar alla bara på att Elias.P och Dahlen skall fixa allt. Däremot finns det ett undantag i Anton Wedin tycker jag, tycker han kör på i varje match och man kan ju undra om Roger.F har nått emot grabben när han aldrig får stiga i hiarkin. Blev ett neggoinlägg men det är inte bara i denna match jag reflekterat över detta.
+ 8
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Nacka TIKare: någonstans måste Roger också se att Dahlen har det jobbigt just nu, Dahlén och Molinder kör gång på gång fast i egen zon, då måste man låta andra femmor kliva fram... Det är inte lätt för en sån ung kille som Jonathan att bära ett lag, och om det låser sig måste man verkligen visa att det finns andra som kan kliva fram... jag kan inte tänka mig tyngden Dahlén har på sina axlar.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Icetea: Ja hur svårt skall det vara att i varje fall försöka spela ett hemmaspel på bortaplan där man trampar järnet? AIK var inte bra, Modo var inte bra å Mora var inte bra och Oskarshamn var sämst och ändå så torskar vi :(
Vi är alldeles för passiva.. titta på hur Oskarshamn jobbade livet ur sig i egen zon. Va fan, åker man på bortaturné så har man ju inget annat åt tänka på eller att göra så då fattar jag inte att man inte bara tömmer all energi!
Vi är alldeles för passiva.. titta på hur Oskarshamn jobbade livet ur sig i egen zon. Va fan, åker man på bortaturné så har man ju inget annat åt tänka på eller att göra så då fattar jag inte att man inte bara tömmer all energi!
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Icetea: Borde värva en storväxt , rutinerad center snart ifall Lauritzen tänkt vara borta länge
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
EXPLORERSMÅLAND: Var du inte där? Du hade ju ett personligt åtagande. Då hade det gått bättre, definitiv!!
😉
😉
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
EXPLORERSMÅLAND: Om man har sveriges största talang o han spelar i andra pp då kan inte jag hockey ,alltså varför spelar molinder, persson i första pp mer kassa pp spelare har jag inte sett,Verkar som Forsberg har nåt emot elias.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Timrå uppträder i alla fall inte som ett topplag.
Jag saknar tyngd i både anfall och försvar.
Saknar ett bortaspel.
Vart är vi på väg.....
Jag saknar tyngd i både anfall och försvar.
Saknar ett bortaspel.
Vart är vi på väg.....
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
EXPLORERSMÅLAND: Du glömde straffsegern mot Västerås. så 7/24, 15-25 i målskillnad.
Nästa match är på måndag.
Nästa match är på måndag.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Bortaspelet 2016/2017 hittills :
Almtuna 1-0...
AIK 1-3..
Björklöven 3-4...
MoDo 2-6...
Mora 2-5...
Pantern 2-1 efter straffar...
Oskarshamn 2-5...
7 matcher...
5 poäng...av 21 poäng..
13-24 i målskillnad...
Luktar inte inte bra inför måndagens match i Tingsryd...
Och PP är fortfarande så uselt!!!
Börjar bli lite orolig!!!
Visa att jag har fel på tisdag...Tack!!!
Almtuna 1-0...
AIK 1-3..
Björklöven 3-4...
MoDo 2-6...
Mora 2-5...
Pantern 2-1 efter straffar...
Oskarshamn 2-5...
7 matcher...
5 poäng...av 21 poäng..
13-24 i målskillnad...
Luktar inte inte bra inför måndagens match i Tingsryd...
Och PP är fortfarande så uselt!!!
Börjar bli lite orolig!!!
Visa att jag har fel på tisdag...Tack!!!
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
{297}: Börjar vi inte ta mer poäng på bortais så kommer vi ganska snart att dala i tabellen. Vi kommer ganska säkert tappa poäng hemma också, så...
Bävar lite för JVM.
Bävar lite för JVM.
+ 2
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
{297}: Det sa ju faktiskt "vår vän" Thomas Johansson också innan det monumentala raset.
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Kattgubben: jag tycker vi kan göra ett experiment tillsammans med Modo. Dom får låna Forsberg på hemmaplan så lånar vi primalmonstret Andreas Johansson på bortaplan. Man har ju sett hur förbannad han kan bli på grund av okunskap hos spelarna, tänk bara hur rasande han skulle bli om han coachade ett gäng lallare som totalt saknar viljan. Som vi spelar på bortaplan så skulle han säkert kommendera piskrapp på vägen hem.
Nu kommer någon snart skriva "ja men vi ligger ju faktiskt tvåa" och det är ju sant. Det raderar ju dock inte ut besvikelsen över hur vi uppträder på bortaplan.
Nu kommer någon snart skriva "ja men vi ligger ju faktiskt tvåa" och det är ju sant. Det raderar ju dock inte ut besvikelsen över hur vi uppträder på bortaplan.
+ 3
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
Kattgubben: Det här med att ta ut målvakten i nån slags desperat åtgärd....vad har det givit de sista åren förutom sämre målskillnad? Känns dålig coatchning...
+ 1
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2016-11-12
{297}: Jag tycker gott de kan få fixa resan hem på egen hand istället, kanske lifta med nån långtradare eller nåt liknande. Såna här fadäser ska inte få passera utan åtgärd. Sen kan de gott spela schack istället för poker.
« Föregående · 1775754 · Nästa »
