Slaget om Västernorrland 2008
« Föregående · 1008985 · Nästa » Till forumet
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Sklit också! Wernblom avstängd 3 matcher. Hade varit bättre han ha fått spela och sängt moralen i MoDo. SDå inge bäby för Harald att trösta, när han blivet mobbad av dommaren.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
spud: Haha, det måste varit en rejäl förlust, om vi nu snackar samma säng? ;)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Omröstningen här bredvid känns passé, men det är ju bara vad jag tycker.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
spud: Det gick fort och fel där, men eftersom du inte förstår att jag menar SÄNKT, så hoppas jag att du begriper det nu då?
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Minns när Sanny inte åkte med till Jönköping. Då var vi helt uträknade. På något sätt brukar laget ta sig samman när nyckelspelare saknas.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Helg Ernest: Dom är så sagolikt kvicka och fyndiga de där Modoiterna....Konstformen "göra sig lustiga på andras bekostnad" behärskar de till fullo. Favvosysselsättningen är att leta stavfel bland inläggen för att sedan klämma dit en putslustig replik kopplat till en ev. felskrivning.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
T T: Synd att inte Sanny kan vara med. Skönt att det bara är lite feber, det borde betyda att han bara missar den här matchen. Speciellt eftersom Timrå kommer att få vila några dagar efter kvällens match.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
T T: Då var det iofs serielunk och HV saknade en hel drös med landslagspelare, men visst, vi har Sebbe och hans spelstil är ju som sagt lik Sannys;-)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Uno Gordon: Du blev sur när Sanny kallade dig för skitsnackare. Då bör du passa dig noga för att ljuga om saker och ting. Jag har inte kallat någon för mongolid igår däremot skrek jag åt den övre delen av klacken att lyssna på dem därnere och på trumman.
Du bör vara jäkligt säker på saker och ting innan du lägger ord i munnen på folk.
Du bör vara jäkligt säker på saker och ting innan du lägger ord i munnen på folk.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Hassan: Kommer han vara med eller inte?
Timrås lagkapten Sanny Lindström kunde bara konstatera att matchserien lever vidare med fortsättning redan i dag.
– Det är kanon, ny match direkt är bara bra tycker jag. Det är varken mer eller mindre emot oss att den matchen också går här uppe, det är varken bu eller bä, konstaterade Lindström.
Sanny fick lång behandling efter slutsignalen – men någon fara ska det inte vara.
– Nej, ibland måste man ta hand om kroppen. Det är det viktigaste. Men det är lugnt, sa Sanny som hade ett snack med läkare Johnny Karlsson och Modos dito Kim ThorsÉn efteråt:
– Sanny har varit förkyld och ville ta några prover bara. Det är inga problem och resten mår bra de med, hälsade Karlsson.
Räkna med en heltaggad Sanny Lindström i kväll.
Då åter står det väl bara att se om Sanny spelar i kväll eller inte.
Timrås lagkapten Sanny Lindström kunde bara konstatera att matchserien lever vidare med fortsättning redan i dag.
– Det är kanon, ny match direkt är bara bra tycker jag. Det är varken mer eller mindre emot oss att den matchen också går här uppe, det är varken bu eller bä, konstaterade Lindström.
Sanny fick lång behandling efter slutsignalen – men någon fara ska det inte vara.
– Nej, ibland måste man ta hand om kroppen. Det är det viktigaste. Men det är lugnt, sa Sanny som hade ett snack med läkare Johnny Karlsson och Modos dito Kim ThorsÉn efteråt:
– Sanny har varit förkyld och ville ta några prover bara. Det är inga problem och resten mår bra de med, hälsade Karlsson.
Räkna med en heltaggad Sanny Lindström i kväll.
Då åter står det väl bara att se om Sanny spelar i kväll eller inte.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
T T: Tror Basse kan göra en kanon match.. Sen så skulle ju även Moe få chansen i PP...
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
För övrigt så läser jag hellre fem provocerande inlägg här från spud än femtiofem menlösa från den politiskt korrekte Cyklob.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Om ni kollar in på st-tv senaste inslag om timrå så ser man en liten lustig sak;) challe har en "robban 12" keps på sig:P
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Bigthelin:
Godmorgon!
Det vet ju till och med jag som inte ens är timråit orsaken till!
Godmorgon!
Det vet ju till och med jag som inte ens är timråit orsaken till!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Gidde: varför han har den har jag ingen aning om;) men däremot så vet jag syftet med kepsen om det är det du syftar på att jag inte vet:P
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Bigthelin: Minns inte just nu vart jag läste detta, men Sanny skulle tydligen spela ikväll.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Jaha så Sanny missar matchen ikväll eller ?, tycker det verkar stå lite olika överallt. Hur som helst så lär det bli en mycket trevlig match som vanligt :).
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Idag förbjuder mitt temperament mig att se matchen. Efter att ha sett rött och dunkat in en fotpall i TV:n vid 5-3-målet igår bestraffar jag mig själv genom att följa matchen via hockeyligan.se ikväll. Tippar att MoDo vinner med 4-1 eller 4-2, då deras defensiv har blivit stabilare. Men på Skärtorsdagen... Då jävlar!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Uddan: Ja, det är klart. Men det betyder väl inte att bara han kan bli kapten nästa säsong? ;)
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Bigthelin: Syftet med Robban 12 keppsen är , som biträdande sa.
Det är 12 matcher till SM-Guld
Det är 12 matcher till SM-Guld
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Tycho: Ok.. ja men vet ju inte vad man ska tro om allt som skrivs i tidningarna nu för tiden.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Måste säga att ni har en jävligt snygg flagga på eran ståplats. Som hyllar Modo dessutom! Å modolider haha vilken kraftfull ramsa. Tror alla skakar av ilska när dom hör det hahaha
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Blir det moe eller erixon som ersätter sanny? Mitt tips inför kvällen är 4-1.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
tikwille: Vi ska inte bara ta dem! VI SKA KROSSA DOM! Första gången denna kvartsfinal serie som jag verkligen känner att vi ska vinna. Vet inte varför, men ikväll känns det som Timrå är grymt taggad.
FORZA TIMRÅ!
FORZA TIMRÅ!
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
AndersN: Som jag fattade det skulle väll Erixon ersätta Sanny i matchen, ska bli intressant och följa honom. Sett han en hel del med Sundsvall i år och då har han verkligen imponerat så där har ni en kommande storback om han fortsätter utvecklingen på detta sätt.
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Uddan:
Jag vet vem som gjortde´t
Jag vet vem som gjortde´t
Länkar:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=4b9ccb3b81a85c321ad69d7062350a08
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=4b9ccb3b81a85c321ad69d7062350a08
Sv: Slaget om Västernorrland 2008
bisterfinnen: Så här funkar det nog.... ;P
Länkar:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=d5d4e65bf7782b3f2c2591c684d4a6f3
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=d5d4e65bf7782b3f2c2591c684d4a6f3
« Föregående · 1008985 · Nästa »
Här står det om Sanny
www.st.nu/toppnyhet/index.html
mvh
Bozze