Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Wow, Wayne Gresky:
Har sträckläst nästlade foruminlägg i en timme, som alla pekar mot Jönköpings Södra förorter. Scary.
Wayne Gresky:
jumu01 hette den siste. Och kudvig stavar sitt namn med enkel-v.
Jumu är medlem här, men har inte loggat in se'n registreringen. Detta för att få vara berättigad till att vara med i HS GeoLiga. De andra gossarna rensade jag ut.
Udda grej. Dessa individer är med i tre lag.
huvudlaget är [thoraxgreen], medan [team sweden] har kudvig - och [The Islanders] ståtar med Handfast och poolare.
Och - trumvirvel - long time HS hero: arvidhx
Min käpphäst vad gäller dubbelnick är denna varelse:
poolare, cambridgekuren, pannben, Handfast, kudwig
och nån till which escapes me right now, men namnet börjar på 'j'.
Masterdelen tror jag är kudwig. Dessa har en rätt lustig egenskap att tävla i skock, och jag klev av en sportliga i protest en gång, då dessa fem var i förstadivisionen och manövrerade ut den sjätte.
Gidde:
Trusse's inlägg missade jag - så nu vet jag vad ni pratar om. Samt att Trusse förmodligen fått en session som hängt i HS-Cupsfinalen - efter typ en eller två frågor.
Jag vet att jag spelat SM-matchen. Det gjorde jag medan jag försökte utröna om jag kunde lite på vetgirig igår. Jag vet inte hur det gick, för det var inte syftet, och jag vet inte mot vem. Förrän nu.
Jag är för tillfället märkligt ointresserad av VG - och det tror jag beror på hur jag upplever systemet.
Wayne Gresky:
Vad då för lista med 200 namn?
Själv så trodde jag att jag skulle vara intresserad av denna tävling, och ja, jag är med - och jag bör ha gått till slutspel. Men jag vet ännu inte vem jag mött.
Det kanske tänder till så småningom. Om jag inte åkt ut innan dess.
Trusse: :0)
Psyka på du, jag kommer installera om hela Internet inatt, och imorgon kommer jag köra cupmatchen sittandes inne i Vetgirigservern, mellan processorn och hårddiskarna. Tanketentakler kommer vara direktkopplade från min hjärna med kopparledningar tjocka som avloppsrör rätt ner i databasen.
Hej vad det kommer att gå! :0P
Trusse:
Första duellen-matchen på länge slutade efter en härlig laggning så här:
MGuru | - | Tyr | 4 | - | 4 | Avbr. |
Duellen avbröts. Detta beror troligen på problem med din PC eller problem med din internetanslutning
Huge:
Jag kommer ihåg frågan.
Det är en sån där som ger mig ångest - dvs mycket text. Då ser jag plötsligt inget sammanhang alls i orden, och i vanliga tävlingar tvingar jag mig att först studera rubriken, och sedan sakta läsa igenom frågan ord för ord, för att få ett sammanhang i vad man vill.
I Lyckoträffen har du dock bara 13 sek på dig, så där funkar inte den taktiken. Här letade jag planlöst efter ord har haka upp mitt eventuella svar på, och fann till slut "Stillhetens Hav", vilket jag ascocierade med 'måne', vilket jag också lyckades skriva ned innan de tretton sekunderna var till ända.
Är min diagnos ADHD?
Metal Guru :
Vetgirig är segt som fan vilken tid man än har spelat dom senaste dagarna , bara att hoppas motståndarna har samma problem dom också .
Nej, det har inte varit roligt att spela idag heller.
Och nu har jag spelat dagtid, isf strax innan 24.00...
Trusse:
Om jag mot förmodan skulle förlora dagens HS-Cupmatch, så beror det enbart på att min ruggiga form fått ett abrupt slut över natten... ;0)
Ingenting annat. Absolut ingenting annat...
Frisco:
Ja, det gick ju så där...
Men man får glädjas åt det lilla - en provmatch direkt efter reboot gick väldigt smärtfritt, och Wayne betvingades med 6-5 i Diversehandeln. Det fick bli det enda normala resultatet idag.
Tror du förresten att det finns några googlare i toppen?