foppa78:
Riktigt bra förstaperiod försvarsmässigt av Brynäs, kan vi komma upp lite mer i andra så kan det här bli roligt.
foppa78:Vi spelar bättre i BP än PP & 5-5....
Sluta kladda, ta avslut och driv mot mål som ni gjort så bra hela matchserien innans!!!!
70 Rodrigues:Ja PPet måste börja funka, kladdigt och klent. INGEN som står i slottet och tar skiten utan alla ska vara med att bolla gris.
Sen hur många avslut har vi på första 15?
70 Rodrigues:
Samma nivå som dem höll förra matchen i Skellefteå tydligen, onödigt av Calle kan jag tycka.
70 Rodrigues:
Helt klart, o jävlar vad bra Johan Larsson har börjat, igen! :)
arnio:
Tar en liten whiskey i väntan på nedsläpp.... spännande. I morgon blir det 60 mil tåg till Gävle. Är väl för mycket begärt att hoppas på guld redan i morgon.......
arnio: Tror dock det fruktansvärt svårt att ta tre raka i finalen och SJU raka segrar. Normalt borde det komma någon förlust...hoppas att jag har fel.
Qvarre:
Prova med mer kall öl, jag lovar att det (nästan) funkar ;)
Får hålla mig hemma för husfridens skull. Kedjar fast sambon i sängstolparna (kan utnyttjas senare ikväll) och kotten vid ena tv:n.
Mission accomplished
70 Rodrigues: Undrar hur mycket av matchen jag får se? En sambo med svår migrän i kombination med en gnällig ettåring är inte den bästa förutsättningen...
Tips någon?