mattias - 74:
Järnkroks utvisning är korrekt, även om man med sitt enda öga tycker det ser lite löjligt ut. Onödigt att hålla på med sådana där skitsaker, allrahelst i anfallszon.
Huge: *asg* " Förstår inte gnället på vårt PP, vi har ju knappt haft nåt"
Nu är det inte bara den här matchens PP vi snackar om, men det förstår du nog, du ville väl vara lite rolig kanske. Tycker du själv att vårat PP under slutspelet har varit tillfredsställande?
Huge:
Tycker ändå Boorken har rätt när han påstår att SAIK gör sin bästa period . Domarna är kassa åt båda håll. Järnkroks utvisning kan jag tycka är korrekt.
foppa78:
Riktigt bra förstaperiod försvarsmässigt av Brynäs, kan vi komma upp lite mer i andra så kan det här bli roligt.
foppa78:Vi spelar bättre i BP än PP & 5-5....
Sluta kladda, ta avslut och driv mot mål som ni gjort så bra hela matchserien innans!!!!
70 Rodrigues:Ja PPet måste börja funka, kladdigt och klent. INGEN som står i slottet och tar skiten utan alla ska vara med att bolla gris.
Sen hur många avslut har vi på första 15?
70 Rodrigues:
Samma nivå som dem höll förra matchen i Skellefteå tydligen, onödigt av Calle kan jag tycka.
70 Rodrigues:
Helt klart, o jävlar vad bra Johan Larsson har börjat, igen! :)
arnio:
Tar en liten whiskey i väntan på nedsläpp.... spännande. I morgon blir det 60 mil tåg till Gävle. Är väl för mycket begärt att hoppas på guld redan i morgon.......
arnio: Tror dock det fruktansvärt svårt att ta tre raka i finalen och SJU raka segrar. Normalt borde det komma någon förlust...hoppas att jag har fel.