tompap71:
Jag funderar så här.... domarna slutar tyvärr blåsa ju viktigare läge det är, ja det blir ju några PP för Saik i.v.f.
Hade dom haft pipan lite närmre mun, och vart inställda på att blåsa när nåt lurt dyker upp..... då hade det vart enklare kanske att kunna stå för de flesta domsluten. Nu är dom så förbannat övertygade om att inte blåsa/avgöra matchen så dom hamnar i tveksamma situationer.
Läs på i regelboken..... och döm därefter.
Tväst:
Sist jag kollade så hette det fortfarande Stortorget, men du kanske vet mer än mig i detta fallet.
Tväst:
Spelar i realiteten ingen roll, Hade Saik varit tillräckligt bra för att vinna borde dem ju ha gjort mål...eller? Löjligt att tjata om omdiskuterat mål, dem har fått stryk tre matcher i rad, det är fan ingen tillfällighet att det är så.
Hoppas att nån spelar in matchen imorgon så man har nåt att titta på i framtiden... Själv är jag på plats :D
Clubsport:
Vad menar du.... Stortorget????? det heter väl Sandlins torg?
tompap71:
Precis.... och han som skall föreställa ha nån sorts slutlig bedömning långt efter att det hänt.... han snurrar till det som om han va full????
foppa78:
Brukar väl alltid firas på stortorget dan efter, det lär garanterat komma upp på hemsidan så fort det är klart! ;o)
Tväst:
Är det underligt att nivån på domarna svajar så förbannat när en domare på sidan av säger att målet är ok och nästa säger att det är fel?
foppa78:
Billig kommentar av Forsberg..... 2 dar efter att han pajasen Robertsson? eller vad hette han..... sakliga o sportsliga ledare man har i Saik. Eller det är väl en signal på hur stressade dom är. De våra är fantastiska :-)))
Horace76c:
Domarövervakare, eller vad var han, han i eftersnacket..... han svamla ju på som om han inte var nykter.... kan man lita på hans omdömme?
tompap71:Sjukt enkel seger, grabbarna behöver inte ens duscha efter matchen dag!!! :)
Taktik i att ta det lungt idag för att köra över semi skoterraggarna morrn!!
Tväst:
3-0 i matcher, i finalen, fattar ni det! Vem fan trodde det i augusti?
Tväst: Fastställt, det var ett felaktigt mål!
MOAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAHHHHAAAA!!!
Huge:
Fantastiskt väl genomförd match.... från Svedberg o genom hela laget. 60 minuter utan några större missar. Jag är mycket imponerad och ser fram emot att va på plats imorrn...... ibland är det riktigt kul att va sportfåne ;-))
Bara att gratulera oss 8400 som är på plats imorgon, ganska taggad...
Guldet SKA hem!!!
foppa78:tack, men de betyder inte att du får ligga med mig ;)
Clubsport
Stortorget... Sandlins torg..... Kanske var det Silfverhooks plats? ;-))