Zappaholic:
Kan inte förstå att Skrikegård skitnar ner sej med dessa enögda utvisningsbedömningarna....det ser ju en blind att domarna slutade blåsa för utvisning efter halva matchen. Lika för bägge lagen... men urkorkat tycker jag.
Anders Berg: Är det något besked lämnat om Bertílsson och Löf? Såg ut som om Bertilsson slog axeln ur led men det var svårt att se för jag var skogstokig. Men med lite distans så inser jag att det inte var meningen av Hadelöv.
70 Rodrigues:Bagdad Anders... Inget problem att ligga under med 2-0
Vet inte vad det är. Men känner mig mindre och mindre orolig.. Värst var det mot Frölunda.. I mina ögon den tuffaste matchserien för oss i detta slutspel..
Hur som helst oerhört glad och nöjd med dagens prestation. Svedberg går från klarhet till klarhet. Börjar känna doften av GULD
Huge:Det sågju mer ut som att han slog i baktill i sidan mot öppningen.
Hoppas att hn inte blir borta...
Känns som jag nästan skiter i vinsten när man fått uppleva att Lasse Jonsson gör en open ice-tackling i en sm-final med start från bänken.
Fan Lasse det gjorde du fantastiskt!
Martin Johansson har visat samma fina spel som han började säsongen med. Jag unnar han verkligen att få göra mål.
Zappaholic:
Dream Team: Varför citerar du Stefan Ridderwall av alla människor, varför skulle hans ord betyda något?
Själv tycker jag att Robertsson är grymt oproffsig och omogen som måste vända sig om och provocera publiken där bakom. Fira målet med laget istället för att hålla på och tramsa så där.
Sedan är det inte okej av människan på läktaren att börja klättra på plexit och bete sig illa heller. Han skämde ju ut sig hyfsat, han visste antagligen inte att han var i bild.
Redigerad kommentar
Bissett_19:
Låter som det såg värre ut med Bertilsson än vad det är, lite positivt även om Löf.
Dream Team: Kändes bara underligt att du citerar Stefan Ridderwall istället för att ge din egen syn på saken.
Ja, det kan mycket väl vara så att publiken har varit dryga och provocerat SAIK-båset. Det ger ju ändå inte Robertsson rätt att bete sig som en liten barnrumpa. Även om han blir provocerad så kan man kräva att han ska agera proffsigt i sin yrkesroll tycker jag.
Sedan tycker jag som sagt att killen i publiken inte gör rätt på något sätt heller. De har betett sig illa båda två.
Ja, det borde finnas bättre skydd över båset. Det håller jag med om.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Dream Team: Jaha, på så vis :)
Ja, han hade väl kunnat knyta näven och skrikit JAAAA med ryggen emot publiken, som han ska göra. Nu vände han sig om och gör det rakt emot folket på rad 1. Han slog ju till och med i plexit och hyttade med näven riktat rakt mot publiken. Jag kan bara föreställa mig hur hånfullt hans ansiktsuttryck var också.
Redigerad kommentar