Skitstöveln:?? men hur göra om hemsidan ligger nere för oss medlemmar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Hm, lyckades få en biljett åtminstonde, även om det va riktig sunkplats, grabben kommer bli oerhört besviken....
Anders Berg:
Hur många biljetter vill du ha? - För en helylleBrynäsare som du får man väl anstränga sig lite grann.
Vad Modoiterna och Timråiterna gottar sig.
De har naturligtvis aldrig varit missnöjda med domaren
när deras lag spelat. Det otyget är så klart något som
enbart Brynäsare ägnar sig åt. Eller?
Bli inte förvånade om Humle och Dumle, från i dag,
dömer även på torsdag.
Jag har aldrig varit inne och skrivit något hånfullt hos
något annat lag när de förlorat. Men tydligen finns det
vissa som har det som sitt största nöje. Speciellt ett
par modoiter tycks det klia väldigt i fingrarna på.
Huss: yes! Snygg tackling. Ärlig och hård (till skillnad från Nikki D's vansinnesarmbågar). Tyvärr tar den olyckligt hårt i skalle.
Förhoppningsvis för de många hjärnskakningarna de senaste säsongerna fokus till utformning av axel-och armbågsskydd och till en utveckling av skydden för att göra dem mjukare utan att försämra funktionen.
Skitstöveln: "Om du är medlem ska du ha fått ett mail - i mailet finns en länk till förköpsbiljettena."
Om de har min mail-adress, ja. Är ständig medlem sen länge och kan inte minnas att jag fått möjlighet att ge min adress.
Totte:
Ja, vad kan man säga om TV4 och speciellt Wikegård.
Man har alltså en person som inför matchen ger som
råd till Skellefteå att skada en motspelare.
Eller hur ska: "köra ner en klubba i halsen så att
han försvinner från matchen" tolkas?
Wikegård som "spelar" Wikegård börjar bli rätt tröttsamt nu.
westerlind:
Man får fylla i mailadressen själv under medlemssidan på Brynäs hemsida.
Skitstöveln:
Helt sjukt om dom släpper allt till sponsorer först, får vara glad att jag bokade direkt när mailet kom.
Skitstöveln:
Rad 1 bakom speakerbåset, det var där jag ville ha biljett så jag testade ingen annan sektion.
Redigerad kommentar
Brynäslegenden:
Ni spelar SM-final för första gången 13 år, ni leder med 3-2 i matcher och har ett gäng blivande NHL-stjärnor i laget. Borde du inte försöka njuta lite av detta istället för att hata motståndarna?
Dessutom är det ju mycket roligare att vinna i förlängningen i match sju än att vinna fyra raka.