1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 753930 inlägg · 7967 ämnen

Final

Sv: Final
Står verkligen Felix igen?? Han känns så jävla flaxig... Fattar inte.

Vuollerim: Viktigt med återväxten!

Bratwursten : Kanske köra Ersson istället för Zanetti?
För övrigt var det verkligen högst oväntat att Bertil fortfarande inte kan vara med medan Önerud vaknar upp pigg och fräsch efter en brutal knock i skallen, NOT.

{5915}: tycker man borde splitta zanetti och pudas.

Lindström: Får Thörnberg chansen ensam mot Zanetti är det mål. 3 gånger har det hänt hittills. Med Bertilsson är det inte det. Frånvaron av Bertilsson kan bli helt avgörande var guldet hamnar.

Bratwursten :
Det är djävulskt uppfattat!

Auchinleck:
Haha, nej, 5 brynäsare denna gång varav tre tonåringar. Måste ordna med nästa generation hockeypendlare 😂😂

Bratwursten : ingen Bertilsson:(

Auchinleck: -.- skärpning. Nu är det krig !

Vuollerim:
Några HV-passagerare i bilen? = )

ellis: Japp bara 2-1 i matcher men Brynäs ser starka ut, och jag vidhåller att Frölunda var bättre än HV71 tills motsatsen är bevisad.

Lindström: Detta blir dagen då Söderström byts ut.

Lindström: Aj aj då. Kan det vara färdigspelat?
För övrigt känner jag en viss oro idag (som om jag aldrig gör det...) att det kan komma ett bakslag. Fortfarande är det mest det här med farhågorna kring om Brynäs ska orka fullfölja fysiskt som spökar för mig.

Lindström: Armbåge i huvudet??? Men, jag har ju hört att tacklingen var helt sjysst?

Lindström:
Satans jävla fiskrens

tjugo8: Ja dessa ska verkligen äras och berömmas för vad de på kort tid förvandlat Brynäs till. Klart man ska ha små marginaler med i bilden, men finns ingen annan klubb som åstadkommit sånt sportsligt uppsving på ett år som Brynäs 2017.

Vuollerim: Framme i Gävle om 30 min. Dock bara 30 mil för mig...Ska bli galet kul med match igen. Hoppas vi kan få första målet och spela avslappnat med fart och tryck på kassen.

#thestormiscoming

Qvarre: Brynässpelare vi snackar om. Så, nej.

Horace76c: bra tanke !

Bratwursten :
Om jag springer förbi tigern så hugger jag han och tipsar, han kommer lyckas kicka igång den

Qvarre: ingen vet. Men skulle jag gissa så, nej.

Bratwursten : Närmar oss Gävle bara 7 mil kvar av de totalt 60 från start.
Hoppas på en underbar eftermiddag med hög stämning, rivstart av Brynäs och avslut med Guldet ska hem från hela arenan.

Spelar Bertil i dag?

Horace76c: tvek dock om ståplats vill starta den, tror någon/ några modiga på sittplats får ta tag i det och ja det hade funkat :) är ju lördag så lär väl va en del som sitter och kollar på matchen med några kalla under västen ;)

Bratwursten :
Hej, Farfar här.
Vågen... är den helt ute eller? Tror sittplats skulle gå igång på den.

mustigahjalmar: Gameday och idag är det väl dags för Lindblom och Clark att kliva fram igen. Nu när fjärdelinan dragit oss fram till ett grymt bra läge i finalserien växlar vi upp ytterligare ett hack!

Skagge: Se till att skapa ett jävla tryck i hallen nu!

vi har just mellanlandat i Örebro hos farsgubben på fika. Startade i Ulricehamn tidigt i morse, satan så taggade vi är! 👍🏻😎

Hoppat på finaltåget från Norrköping igen efter en match i soffan

Fan va stolt man är över Stark, BZ, Bulan, egentligen oavsett hur detta slutar
Minns januari 2015

Steenm: Du får nog kontakta någon utav supporterklubbarna angående biljetter!

Wesley: Härligt svar utav honom!

Fan i helvete vad taggad jag är inför idag! Gick upp klockan tre inatt för att bege mig mot Gävle! Så nu gävlar kör vi!

Har Bertilsson vaknat?

Tommy: Andreas Borgman i HV71 är i alla fall ödmjuk. Så här svarar han på en fråga.

Vad behöver bli bättre?
– Vi har inte varit tillräckligt konsekventa. Lite för mycket slarv vid ingångar i anfallszonen och lite allt möjligt. Vi möter ett mycket bättre lag nu än vi har mött tidigare i slutspelet så vi måste upp en nivå till

Gameday! Dags att packa supporterSaab:en och dra norröver. Är som vanligt nervös och spänd men hoppas förstås på en makalös upplevelse...Ses där!

{7225}:
Du kanske tom har Lejonkräkts? 😃
Kämpa!

{7225}: Kom igen nu, legendarernas förening!

Steenm: Sjukt när man ska bila 40 mil till matchen och laddar med en nästan sömnlös natt, förbannade nerver...

Asså... jag avskyr att det ska vara så komplicerat att få tag i biljetter på bortasektionerna i SHL. Varför sköts allt sådant externt? Varför ska jag inte kunna surfa in på den vanliga biljettsajten och köpa mig en ståplats? Herregud..

Är det någon som vet hur fasen jag ska gå tillväga för att få en plats på Brynäs-stå i Jönköping på måndag!?

Zappaholic: Vilken profil! Jag kommer sakna honom när han lämnar. Det finns säkert bättre tränare men jag älskar vinnarskallen och grinigheten. Han kan garanterat få ut max av vilket lag som helst, på ett eller annat sätt.

{2064}: Jo, alla är ju lika mycket värda inom hockeyn.

{7225}: Anton Hedman?

{5915}: öh nä men jag bryr mig om alla människor.

{7225}: Vem fan bryr sej om Önebrud? Är du hans morsa?

munkas: Att vi Brynäsare hellre ser Bertilsson än Önerud på isen behöver man ju inte ens nämna ju, det fattar ju alla.
Mycket möjligt att vi sett det sista av Bertilsson i Brynäs...fan hemsk tanke

{7225}: Hade hellre sett att Bertil var ok... Önerud är en duktig spelare, hade inte gråtit om han hade varit tvungen att vila några matcher.

Tjurn : Riktigt skönt att Önerud verkar vara ok i alla fall tycker jag, det verkar som att han kan lira i morgon.

Peja: exakt

« · 1823328 · »