Redigerad kommentar
Huge:Det är uppenbart att du inte förstår bättre. Hade Cz gjort om i formationerna så hade du skrivit att det var bra. Jag har aldrig varit med om maken till en mer kuvad människa än du. Du måste vara hämtad ur filmen 1987. En viljelös robot som dessutom går "storebrors" ärenden och pekar ut dem som verkar ha en åsikt.
Hur svårt ska det vara att förstå att en förstalina SKALL producera. Gör man inte det så har man inte förtjänat rätten att vara förstalina.
Två mål på de sista sju matcherna. Inget mål på de sista fem matcherna. Det är kalla fakta.,
Att spela 0-0 när man spelar PP och är inne på isen när det skall toppas och gås ner på folk ÄR inte godkänt.
Det ironiska är att även Somervuori måste vara okunnig i diona ögon iom att han säger precis samma sak som jag och många här gör. Att det inte är godkänt att bara spela 0-0
Är han onyanserad och okunnig han med? Han sysslar ju ändå dagligen med hockey.
Cz HAR inte kompetens att göra de förändringar som krävs. Det ska bli högintressant att se hans "aktiva coaching" ikväll...
Armarna i kors 4-0 på tavlan...
sylf:Enligt Text TV så är det upp till Markan själv.
Detta kan vara den "stora" taktiska förändring som man flaggat för från Brynäshåll...
Redigerad kommentar
Huge:Nu var det ju så att det är många med mig som säger samma sak. Den en gång så kunniga och hissade Leif Boork för att nämna en.. Men han förstås ingen kolla.
Hur var det nu då? Nu är ju även Dackell inne på samma linje som jag varit.
sylf: Matchserien är redan förlorad i och med att Brynäs bestämt sig för att rätta sig efter hur DIF spelar inte tvinga DIF att rätta sig efter Brynäs.
Gurra88: "har väl aldrig påstått att det han säger alltid stämmer. Men han har till skillnad från dig en egen åsikt."
Kan du definiera exakt VAD som är en EGEN åsikt?
Om JAG har vägt för och emot, tagit del av vad ex sakkunskapen säger, lagt till den erfarenhet och kunskap jag själv har och sen bildat mig en egen uppfattning, är inte det att ha en egen åsikt?
Eller menar du att det bara räknas som en egen åsikt om man INTE tycker som sakkunskapen gör?
Vore bra om du försökte reda ut det där för mig.
Du har ju ändå 20.0 i betyg så det borde vara rätt så enkelt...
GävleLasse: "Huge är inget annat än en troll"
It takes one to know one....
Hur var det nu då? Nu är ju även Dackell inne på samma linje som jag varit."
Vad är det som alla säger, som inte jag håller med om?
Att förstafemman underpresterat?
Ledsen, men det tycker jag också. Liksom Dackell själv och Boork.
Noterar att du nu citerar den gode Boork som en kunnig och insatt tränare.
Lite annat ljud i skällan om hans förmågor från din sida tidigare.
Har du ingen egen åsikt?
Huge: Det är ju precis DET du sagt hela tiden.
Du har varit nöjd för de har spelat 0-0 mot DIF's förstalina...
Att sitta på HS handlar om att ha åsikter. Det har inte du
Troll!
Huge:"Noterar att du nu citerar den gode Boork som en kunnig och insatt tränare.
Lite annat ljud i skällan om hans förmågor från din sida tidigare.
Har du ingen egen åsikt?"
Visst är det kul att Boork har ändrat sig och lärt sig se ishockey lika bra som jag.
GävleLasse: Mht till förutsättningar, dvs just det som Dackell tar upp (skador och dålig form) så är jag nöjd med vad förstafemman presterat.
Det är DET jag sagt, och inget annat.
Ingen är nöjd med deras målproduktion, det trodde jag i min enfald var fullständigt underförstått och nåt som inte ens behöver nämnas.
Överskattade tydligen din intelligens i det fallet.
GävleLasse: Apropå din nyfunne guru Boork, som du refererade till alldeles nyss så säger han så här i sin chatt i dagens Sportexpressen:
"
Alex | Borde brynäs ändra sina kedjor? | |
Leif Boork | Nej, det tycker jag inte. Ändra hit och dit nu på något som är det stabilaste du har, vittnar om panik. Men det finns små taktiska drag som är viktiga. Matcha en kedja mot sämre motstånd. Byt in dem i anfallszonen. Kanske bolla fram och tillbaka med en spelare i kedjan då och då för att förvilla motståndaren" |
Huge:Kontentan är juj fortfarande att du inte vil göra om i formationerna för att få igång produktionen utan du har ju pläderat för att Cz gör rätt.
Du pläderade för tålamod osv.
120 minuter är vad Cz har på sig att vända denna trend.