70 Rodrigues: Kul och välförtjänt. En spelare som faktiskt kan stanna några år och inte försvinna till NHL.
Hoppas han får speltid i slutspelet nu trots att samtliga centrar är tillbaka.
Ville bara göra en liten rolig grej. Om Skellefteå slår ut Brynäs i kvarten så lovar jag att gå från Gävle till Sandviken helgen efteråt.
De som känner mig vet att jag är skapligt överviktig så det blir inte alls lätt men dock vet jag att vi kommer avancera oss till semifinal.
70 Rodrigues:
Han har utgående kontrakt så han kan mycket väl hamna i Es. Tuff och stark och bra i BP framför mål, dock ingen blänande skridskåkare ;)
Redigerad kommentar
Treklövern1912: Om du nu pendlar till Kalix så då har du förmodligen någon gång åkt på böter för fortkörning när du passerar kameran i Sangis.
Det har varit nära, men nu sitter inbromsningarna i ryggmärgen.
Men det var en ovetandes som körde om mig i c:a 110 strax innan kameran engång. Han kom med på bild hehe!
Treklövern1912:
Just det så var det. Golfbanan ligger bara ett par golfslag ifrån mittt hus.
Hål 6 är häftig precis som du säger. Om du spelar där i sommar så ha en Brynäs keps eller dyl. på dig så kan jag jag säga hej till dig :-)
Linus Wickman:
Måste kolla upp ryktet hos mina Luleå vänner. Det får inte bli för många överskottsspelare till Brynäs.
70 Rodrigues: Pettersson-Lindholm-Little hade funkat ;-)
En kedja som skulle vara kul att se ihop på isen, alla tre kan göra mål också. Och inte allt för dyra spelare heller :-)
Treklövern1912: Du vet säkerligen hur skit luktar eftersom du befinner dig mellan massabruket i Karlsborg och 2 massabruk i Kemi plus den stora grisfarmen utanför Haparanda
Hehe! Exakt. Jag passerar Karlsborg med den härliga lukten varje dag när jag åker till jobbet i Kalix :-)
Har du varit här uppe i trakterna?
Tväst: Djurgårn får inga fribiljetter till ES i Värmland ;-)
Nää, nu får verkligen Djurgårn lära sig hur skit luktar :-)
70 Rodrigues: Den här killen vill jag se i Brynäs. Vet att Frölunda är o drar i honom, men jag tycker att han skulle passa bättre hos oss ;-)
Skulle inte gråta om Broc värvades :-)
Mitt alternativ är André Peterson nedan. Han skulle sitta fint om Brynäs vill gå tillbaks till offensivt spel med fart.
Linus Wickman: vet du några seriösa rykten? Mer en farbricius och kilström?
Vart kommer ryktet om Fabbe Fabricius ifrån? Snart får Brynäs byta namn till Lekeå om det bara hämtas från Leksand och Luleå.......
70 Rodrigues:
Little passar absolut bättre hos oss.... som västkustbo är jag ju dessutom väldigt orolig för Frölundas ekonomi...... dom skall definitivt satsa på billigare spelare ;-)