Redigerad kommentar
Ja, inte oväntat direkt.. Men jag gråter inombords!!
Sundlöv gjorde nog allt han kunde iaf, Kahna ville hem till GBG. Nu kommer Frölunda säkerligen återförena "dragkedjan".
Kahnberg och Eero bort alltså, två riktigt vassa anfallare. Undra vilka som ersätter?
Redigerad kommentar
US Property: Det blir målkalas när Brynäs och Timrå möts nästa säsong med andra ord, kul ;)
Hehe, vi får väl se vilket målvaktspar som lyckas bäst helt enkelt.
Redigerad kommentar
GävleLasse: Ja, det är sant. Man vet aldrig.. Men på förhand känns det inte som ett fruktat målvaktspar precis.
Vi får som sagt se vilka målisar det blir i Brynäs, vi kanske får ett lika osäkert målvaktspar vi med, Sundlöv är ju, trots sin bakrund, inte den vassaste när det gäller att värva målisar :P
Redigerad kommentar
Timrå verkar vilja ha Joakim Lundström och Riddarn som målvaktspar nästa säsong. Känns väl som ett väldigt osäkert och svagt MV-par?
Kan bli mycket mål mot Timrå då :)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jag vet inte om den här länken har varit uppe här förut? Skitsamma, intressant att Sundlöv ville ha Dixon redan tidigare denna säsong innan transferfönstret stängde. Han var sugen på Brynäs då säger Sundlöv, men det gick inte att lösa med KHL-klubben. Dixon borde väl således fortfarande ha Brynäs som ett alternativ, så mycket kan han väl inte ha ändrat sig.
Sedan stänger Sundlöv inte dörren till Widing heller, som jag tolkar hans svar.
Intressant!
Ollas, Dixon, Widing... Som jag sagt förut, det känns som att Brynäs vill bli tyngre och rakare i spelet.
Redigerad kommentar
Brendl var en av dom som visade hjärta och yrkesstolthet hela KS och även större delen av den säsongen. Att han är värdelös i egen zon är en myt och helt felaktigt.