Jag är lite orolig att Järnkrok försvinner trots allt. JAg menar Detroit är ju verkligen i behov av att föryngra sitt lag och då kanske Calle försvinner över.
Redigerad kommentar
Lunkan: Alldeles precis. Vad tror ni vi hade fått betala för en sådan spelare? Samt hur många offer tror ni det hade skördat med hans ego, gruppen hade med all sannolikhet inte mått lika bra som i år iaf...
Iofs hade vi fått en hel del mediabevakning pga alla armbågstacklingar han delar ut på en säsong
Men glöm aldrig bort:
Brynäs IF är dom bästa.
Redigerad kommentar
Nu lär väl inget hända på Silly-fronten tills AHL slutspelet är klart eller i alla fall tills Thuresson's lag åker ur eller ?
Finns det några andra rykten som florerar ?
MarcusElving: Mm, lite delad där ;) Rangers känns bättre, stabilare.. Men! Återstår att se =) Spelade under 5 mål i den här matchen. det ser ju bra ut!
Det hade varit underbart :)
Redigerad kommentar
bifhjärta: Jag tycker att det var en ganska jämn period faktiskt, båda lagen hade mycket chanser. På slutet var det bara Senators, Henke bra i mål.
Blir en tight match det här!
Silfver behöver bara ett bra skottläge så sitter den i sista maskan uppe i krysset ;)
MarcusElving: Njae, vi får nog vara nöjda om han får ungefär lika mycket speltid i dom kommande två perioderna.. Sjunde avgörande, med 9 minuters erfarenhet i NHL.. Hoppas Ottawa tar sig vidare dock, så vi får se Silfver visa upp sig =)
Annars tycker jag att Rangers va det helt klart bättre laget i första, Ottawa kammade till sig lite i slutet, men mycket på grund av den horribla utvisningen. Tror Otttawas svajiga spel i egen zon straffar sig.
Huge: Du verkar ha oerhört svårt att ta in information. Förklarat för dig cirka 10 gånger, trots det så går det inte in. Säker på att det inte är nått du ska kolla upp, kan ju vara nått allvarligt.
Erkänt tusen gånger att jag var fel ute om Tommy, och hyllar honom som den kung han är. Har man en hel drös med talanger i sitt lag ska man låta dem göra det de är bäst på. Se vilket resultat det gav. Något för övriga att ta efter. Modo fortsätter dock att värva osäkra kort ifrån utlandet. Kan bli bra, kan också bli pannkaka.
Gurra88: "Vi får se, Modo verkar inte ha insett att det är juniorsatsning som är vägen till framgång."
Ajfan.
Nu hyllar du vår juniorsatsning med spelare som Silfverberg, Järnkrok och Johan Larsson som rätt väg att gå och nåt för Modo att ta efter, när du i somras sa att samma spelare var det sämsta Sundlöv nånsin ställt på isen.
Jaja, den logiken är det nog bara du själv som begriper.
Och möjligtvis nån korkad idiot som inte kan nåt om hockey...
65selander: Mitt största minne av Gunnar från Brynästiden måste vara i intervjun efter matchen mot Skellefteå i kvalserien. Jag tror Brynäs redan var klara för elitserien så antagligen ställde brynäsarna bara ut grillorna i den här betydelselösa matchen. Skellefteå vann med 10-2 och i intervjun efter säger Gunnar, med ilskan sipprandes ut ur öronen och gråten i halsen, -Det är då fan att man inte kan få vara glad en enda jävla dag den här säsongen, fy fan!
Välkommen tillbaka!
micke63: Tror tyvärr också att det är ett möjligt scenario. Beror antagligen också på om han kommer med till VM och hur det går där...
Hoppas han inte har så brått över pölen utan kan göra en Silfverberg som stannade trots ett bra VM förra året