Redigerad kommentar
Detta skrev en snubbe i en blogg på expressen:
Brynäsbacken Niclas Andersén lär bli klar för en KHL-klubb inom två veckor.
Peja: flickvänner har de säkert men de älskar väl förstås pengar.
Kanske luckan efter dem blir lika liten som luckan efter Eero och Kahnberg blev (om nu någon kommer ihåg dem) (-:
Tycker Haugen vore en bra ersättare till Svedberg och låta Dansk stå på tillväxt ett år till för att nästa år ev. ersätta en karriärsavslutande Honken!?
Johan Larsson... Är han stenklar för Houston Aeros eller kan det bli "risk" för utlåning i hans fall?! Han var ju väldigt säker på sin sak i januari att det skulle bli NHL/AHL men det har ju varit väldigt tyst om han tycker jag.
Ekholm!? Utlånad ett år till eller ska han tränga in sig i nåt AHL-lag han också tro?
Inget nytt om Granström och Andersén!?
VM-Målvakt till Brynäs?
http://bloggar.expressen.se/ek/ Kan detta va nå`t?
Erat: Helt fantastisk humörhöjare, kommer jag att se många gånger!
Fortfarande lyckorus när jag tänker tillbaks, har det verkligen hänt?!
70 Rodrigues: Han såg riktigt bra ut det lilla man hann se av honom under säsongen. Nästa säsong har han ytterligare en försäsong signerad Claes Rahm i kroppen...mycket spännande. Tror han kommer gå framåt ordentligt och ta en ordinarie plats under året!
Redigerad kommentar
Jajjen: Nja, Sundlöv har lämnat ett antal dörrar öppna tycker jag. Nu stängdes iofs en av dem när Järnkrok stannar men oklarheter kring tre anfallsplatser finns fortfarande. Wänna, Granis och Elias Lindholm.
Sticker Wänna och Granis kommer det garanterat in ersättare för en eller bägge.
Sen väntar väl Rensfeldt på besked ifrån NHL också om han få spela i NHL eller ej. Beroende på svar från Wänna och Granis kan han vara en av ersättarna.
Hur stor är chansen att Ekholm missar att ta en tröja hos Nashville? Är han beredd på att grisa i AHl den här gången ?
Jag tror faktiskt att Sundlöv är nöjd på målvaktsidan om Svedberg drar. Han kommer nog att starta med Honken och Dansk.
Men jag tycker att vi måste ersätta Granis om han drar, vi måste ha någon som kan kötta framför motståndarnas bur och ta två smällar för att dela ut en.