SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Vem vet, Modo kanske snuvar oss på guldet? Attans!
Apropå något helt annat. Jag tror fan att Honken kan konkurrera starkt om första spaden.
sen tycker jag fan att det är grovt tjänstefel om man inte tar tillbaka Olden nu när Bulan är här. Hans spel är något vi saknar!!
Starkbaum - Holmqvist
Andersén - Djoos
Bertilsson - Eklund
Slovak - Kilström
Westlund
Sweatt - Scott - Rödin
Wallace - Schremp - Lindblom
Brodecki - Blomqvist - Brodin
Olden - Nordquist - Lööke
Lindgren
PP1:
Slovak
Scott
Sweatt
Rödin
Schremp
PP2:
Djoos
Brodecki
Wallace
Brodin
Lindblom
Po & Pa Westerholm håller inte! Och Lööke är klasser bättre än Linkan!!
SWEATT: Låter ju inte omöjligt då Bulan kan ha ett finger med i spelet, räkan i SKAIK är nog för dyr ändå.
Imorgon tar vi HV!
Tydligen vissa problem som kan ställa till det. Kan inte gå in på detaljer.
SWEATT:
Ännu värre problem...?
"oprovocerad misshandel med skallning och slag mot någon som ligger ner och med inte helt obetydliga skador"
Ska Fuskland ta Cehlin?
Redigerad kommentar
munkas: Hoppas inte Mannberg-ryktet stämmer. Vad ska vi med en spelare till som slåss på krogen samt inte ens platsat i Luleå under året utan varit utlånad till Asplöven?
Dessutom ligger han i princip alltid på minus i +/- statistiken.
munkas:
Olden ville kanske inte vara kvar, TJ sänkte hans speltid i matchen efter hans första mål...psykologi
Han inledde fö m 2+1 i första matchen i Norge
Lånet var för resten av säsongen...skulle väl ev kunna gå att återkalla...
Bz påförde "tuff konkurrens i laget på forward-sidan"...nån som märkt av det?
Redigerad kommentar
Mitt förslag är Cehlin! Tror Brynäs skulle få ut mest av det.
Redigerad kommentar
www.eliteprospects.com/staff.php?staff=1633
Varför skicka Inge och göra jobbet själv med de kontaktytor allsvenskan och div 1 gett...?
Nu blir det lapp på luckan, nu när vi värvat Mannberg! Visst var det så han hette?