Djurgården Hockey

6735 inlägg · 782 ämnen

Problemen i Djurgården hockey

« · 1784212 Till forumet


Problemen i Djurgården hockey
Varför underpresterar spelarna i Djurgården så mycket, vart är problemet och hur ska det lösas ?
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Forza....DIF:
Kanske är som för många andra, ni har en hel del nya spelare och ibland misstänker man att spelarna tror att klubbmärket spelar hockey, bara för att det plötsligt står DIF på tröjan så löser det sig så att säga!
Tillbaks till grunderna, slappna av och spela för klubbmärket för ser att det finns en hel del potential i laget men det låser sig lite!
Så är det i många lag även om det för er sett lite bättre ut under senare tid tycker jag!

Btw, vill passa på att önska dig välkommen hit till HS!
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Jaca:

Ja jag kan bara hålla med dig, men det känns som att låsningen går enkelt att lösa bara man hittar problemet och går till botten med det. För det är inte roligt att följa Djurgården nu. Det känns som att dem är mer på väg mot kvalspel än kvartsfinal.

Tack jag tror jag kommer trivas fin fint :)
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Forza....DIF:
Har bara sett er några perioder här och där, då har ni spelat rätt bra. Av de sporadiska kommentarer man läser här på HS verkar det som om flera andra tycker att ni spelar bra. Det som verkar vara problemet är dåliga målvakter...men ni har iaf kravlat er över strecket trots bedrövlig start.
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Forza....DIF: Man kan bara lida med Modo som är ett bottenlag i Allsvenskan, dit kommer vi inte iallafall!
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
David Persson:
Mathias Bromé är klar för er inför nästa säsong.

Inside info
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Pettisbif: Är det lottas bror?
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Ni får det tufft på lördag, hoppas på en bra match med glada fans
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
LinusBIF: Vi får det alltid tufft domar Jä..arna dömer alltid i mot Stockholms lagen oavsett sport, men nu tycker jag faktiskt det börjar bli löjligt igår tex. mot fjolllunda så tar domaren ett fler tal tvivelaktiga domslut alla i mot Djurgården och så har det sett ut under hela säsongen. Igår när jag satte mig ner sa någon ett par rader bakom mig när dom presenterade domarna äntligen hemma domare fan vad fel han hade även denna match. Skärpning domarkåren och det NU
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Jonny: Alltid domarn?
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Jonny: grattis till en väl genomförd bortamatch!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Pettisbif: 2David Persson:
Mathias Bromé är klar för er inför nästa säsong.

Inside info"

Lika tillförlitliga uppgifter från dig som vanligt....
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Jonny: du har inte räknat med våra usla dommare nere hoss oss i växjö.
Det måste göras något åt detta,
Miljö aspekten kan inte stå över att få rättvisa dommarbeslut i hockey.
Jag vill ha en förändring i dommare tillsättning till matcher .
Är det några fler som tycker som jag ?
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Pettisbif: Here we go again...
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
{David Persson}: hur går de för Svedberg hoppas han är bättre än ifjol ,kämpa Djurgården
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
She: Nu tycks ju Svedberg ha drabbats av samma OOOTUUUUUUUUR som han led av hos era för eviga LOOOOOSERS gjorde ifjol.

Men... Jonathan Dahlen fixar säkert (TIMRÅS???????????...)biff till efterräten vad det lider...
Till vilken nytta frågar man sig ??????

Detta Eftersom han envisar sig med att enbart representera LOOOOOOOOOSERGÄNGET från Timrå när det vankas HOCKEYALLSVENSKAN!!!!!!!!!!!!!!!!

WOW WOW WOW ?????
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Simon Karlsson: vad e det för fel på dig människa???(troll)

Mike.F
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Simon Karlsson:

Det var nu dynastiernas pa andra sidan isen i dynastiernas arena. Ingen skam att aka hem tomhant fran dynastiernas.
Kommentera

Sv: Problemen i Djurgården hockey
Forza....DIF: Jag tror att det inte är helt optimalt att få in en storstjärna i laget. Risken är att det blir för mycket fokus på en person och att övriga slappnar av och inte ger 100%.
Jag är ganska säker på att Djurgården varit ett bättre lag utan Berglund.
Kommentera

« · 1784212