LIF-LHF
« Föregående · 125130 · Nästa » Till forumet
Sv: LIF-LHF
Portello: Har upptäckt att de omgångar när jag tagit poäng så har MODO förlorat, så det blir väl att tippa lagom fel hädanefter.
Stackare, kan ju inte direkt bli bättre då när du kommer att bli utsatt för en 20-faldig dos av Modo-propaganda i Coop Arena. Det är med andra ord dags att boka klippkort hos psykologen. Eller förresten det är lika bra att du bokar upp dig för resten av livet!
Stackare, kan ju inte direkt bli bättre då när du kommer att bli utsatt för en 20-faldig dos av Modo-propaganda i Coop Arena. Det är med andra ord dags att boka klippkort hos psykologen. Eller förresten det är lika bra att du bokar upp dig för resten av livet!
Lulekickan: Jo, vad annars. Det bör väl vara allmänt känt att HS ligger i bräschen när det gäller utvecklingen av hockeyn och all kringutrustning.
Vill inte verka alltför elak men själv tycker jag att det ser ut ungefär som läckande hjärnsubstans eller något sånt.
Godnatt Portello och Kicks.
Remember: the only way is up.
Vill inte verka alltför elak men själv tycker jag att det ser ut ungefär som läckande hjärnsubstans eller något sånt.
Godnatt Portello och Kicks.
Remember: the only way is up.
Portello: Haha, jag läste på BIK:s forum att våran Petter varit och kollat matchen mellan BIK och SAIK. Inget konstigt med det iofs, han har ju spelat med BIK och hans bror tränar ju gröningarna. Det någon verkade lite tjurig över var dock att han varit där iklädd LHF-mundering : ) Forza Petter!
« Föregående · 125130 · Nästa »