Historik
Föregående · 61 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Hur många hakningar ska dom släppa från frimicklarna??
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Förstår öht inte påståendet att Hedberg verkar "ha kommit in snett i säsongen"?
På vilket sätt då?
Har -2 i statsen så här långt, har bra offensiva kvaliteter samtidigt som han så här långt har förbättrat defensiven, som jag ser det.
När vi nu äntligen verkar ha fått ordning på det defensivspel som ligger till grund för den förbättrade offensiven så känns det riskabelt att i en mkt tuff och jämn serie gå ner på 7 ordinarie backar, där mkt tryck då kommer att ligga på en i sammanhanget relativt orutinerad och defensivt tunnare Lindstein.
På vilket sätt då?
Har -2 i statsen så här långt, har bra offensiva kvaliteter samtidigt som han så här långt har förbättrat defensiven, som jag ser det.
När vi nu äntligen verkar ha fått ordning på det defensivspel som ligger till grund för den förbättrade offensiven så känns det riskabelt att i en mkt tuff och jämn serie gå ner på 7 ordinarie backar, där mkt tryck då kommer att ligga på en i sammanhanget relativt orutinerad och defensivt tunnare Lindstein.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skaplig diving av Molin, slänger sig framåt innan Eklinds lilla dutt med klubban råkar träffa honom på benskyddet…
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ser jävligt illa ut, öret kommer inte ur zon på ett par minuter. 2-2 Olesen.
👊👊
👊👊
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10023}: "Alcén kommer inte ge Nicke nått nytt kontrakt. Tror iofs inte heller att han kommer värva nån ny breddspelare. Han kommer fortsatt lita på att Kvist, Ljungen och Birger samt Strömgren gör ett bra jobb.
Vi ev skador/sjukdomar kommer man plocka in Nordh, Holmli eller Lindblom från J20. Kanske även Sundin och Molin ligger rätt nära."
Lika mkt rätt som jag tror att du har här, lika mkt fel har du om du på allvar hävdar att Ove skulle göra ett lika bra jobb som Nicky D.
Hoppas att du ironiserar och överdriver bara för att förstärka det osannolika i att Nicky D kommer tillbaka...
Vi ev skador/sjukdomar kommer man plocka in Nordh, Holmli eller Lindblom från J20. Kanske även Sundin och Molin ligger rätt nära."
Lika mkt rätt som jag tror att du har här, lika mkt fel har du om du på allvar hävdar att Ove skulle göra ett lika bra jobb som Nicky D.
Hoppas att du ironiserar och överdriver bara för att förstärka det osannolika i att Nicky D kommer tillbaka...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Det beror väl på i vilket sammanhang Alcen uttalat sig när det gäller de spelare vi har och enskilda spelare, om man ska bedöma ifall han är lustig eller inte.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10023}: "Samtidigt säger han att vi som klubb inte kan konkurrera med andra lag plus att vi saknar ekonomiska muskler."
Jo, men det är ju bara ett kallt konstaterande ifall det blir dragkamp om en spelare som vi och många andra med större ekonomiska muskler och ev högre attraktionskraft också vill ha.
Det betyder väl inte att Alcen därmed redan har gett upp försöken att hitta spets, eller?
Personligen ser jag mkt gärna ytterligare en breddspelare, frågan är hur Alcen resonerar?
Är det viktigaste att få in ytterligare spets eller att bredda en i hans tycke och just nu skadekänslig trupp?
Jo, men det är ju bara ett kallt konstaterande ifall det blir dragkamp om en spelare som vi och många andra med större ekonomiska muskler och ev högre attraktionskraft också vill ha.
Det betyder väl inte att Alcen därmed redan har gett upp försöken att hitta spets, eller?
Personligen ser jag mkt gärna ytterligare en breddspelare, frågan är hur Alcen resonerar?
Är det viktigaste att få in ytterligare spets eller att bredda en i hans tycke och just nu skadekänslig trupp?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Det intressanta är väl inte om vi "alla" utanför laget ser att vi just nu är extremt känsliga för skador, utan vad Alcen/Manner anser om den saken, utifrån deras både ekonomiska och sportsliga perspektiv.
Om dom nu hade varit så oroliga för den saken så hade man förmodligen redan värvat den breddspelare du vill se.
Min soffbedömning är att det är spets som gäller i första hand och ifall man inte hittar nåt så borde det som du säger inte vara några problem att hitta en breddspelare som andrahandsalternativ.
Om dom nu hade varit så oroliga för den saken så hade man förmodligen redan värvat den breddspelare du vill se.
Min soffbedömning är att det är spets som gäller i första hand och ifall man inte hittar nåt så borde det som du säger inte vara några problem att hitta en breddspelare som andrahandsalternativ.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Samtidigt har Alcen sagt att en till fw bara är aktuell ifall denna verkligen tillför laget spets.
Mao: han har aldrig till 100% lovat och försäkrat att ytterligare en fw kommer att värvas, det är nog bara du som miss/fel/vantolkat hans uttalande så att det ska passa dina egna krav och förväntningar.
Mao: han har aldrig till 100% lovat och försäkrat att ytterligare en fw kommer att värvas, det är nog bara du som miss/fel/vantolkat hans uttalande så att det ska passa dina egna krav och förväntningar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Tja, att man ännu inte hittat nåt i spetsväg behöver ju inte säga mer än att man fortfarande letar, efter att än så länge inte ha fått napp.
Oavsett vad ett ev uteblivet napp har berott på, så har vi ju ingen aning om vad Alcen ev haft eller inte haft på kroken så här långt eller vad det ev uteblivna nappet har berott på.
Oavsett vad ett ev uteblivet napp har berott på, så har vi ju ingen aning om vad Alcen ev haft eller inte haft på kroken så här långt eller vad det ev uteblivna nappet har berott på.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: "Alcén har pratat om den här spetsen sedan juli/augusti. Snart är det jul."
Och när under denna tid har Alcen då lovat och försäkrat att den här spetsen ska och kommer att värvas?
Och när under denna tid har Alcen då lovat och försäkrat att den här spetsen ska och kommer att värvas?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Ja, annars är dramaturgin densamma.
SC har bara utlovat att avslutningsvis försöka hitta en spetsforward. FÖRSÖKA hitta.
Vilket i den med dålig läsförståelse varande och otålige supporterns ögon i klartext betyder:
”Jo, men Alceeeeeeen!!!!
Du har ju LOOOOOOVAAAAAT” att vi ska FÅ en spetsforward?????”
Så ja: allt är som vanligt och dramaturgin är densamma när det gäller vad SC de facto sagt och hur en del fans tolkar det…
SC har bara utlovat att avslutningsvis försöka hitta en spetsforward. FÖRSÖKA hitta.
Vilket i den med dålig läsförståelse varande och otålige supporterns ögon i klartext betyder:
”Jo, men Alceeeeeeen!!!!
Du har ju LOOOOOOVAAAAAT” att vi ska FÅ en spetsforward?????”
Så ja: allt är som vanligt och dramaturgin är densamma när det gäller vad SC de facto sagt och hur en del fans tolkar det…
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Precis, allt är som vanligt i Brynäs.
SC ville ha spetsförvärv och hittade Lindbäck, Björninen, Friman, Sklenicka och Johan Larsson.
Bubblare med spetspotential: Johannesson och Strömgren.
Perfekt så här långt. Nu hoppas vi att Alcen både hittar och har råd med den spetsforward man letar efter och som dessutom ska passa in och verkligen förstärka laget.
SC ville ha spetsförvärv och hittade Lindbäck, Björninen, Friman, Sklenicka och Johan Larsson.
Bubblare med spetspotential: Johannesson och Strömgren.
Perfekt så här långt. Nu hoppas vi att Alcen både hittar och har råd med den spetsforward man letar efter och som dessutom ska passa in och verkligen förstärka laget.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Kritik/gnäll på domarbeslut grundas ju bara på det jag SER på tevebilderna, inget annat.
Blir mao bara frustrerat och oftast enögt gnäll, som egentligen inte är nån mer seriös kritik mot domarna och deras jobb.
Enligt mig en klar skillnad mot att kritisera och ifrågasätta ex coachning och Alcens jobb där det krävs mer kunskap och insyn om förutsättningarna
för att ev kritik ska bli så rättvis som möjligt.
Blir mao bara frustrerat och oftast enögt gnäll, som egentligen inte är nån mer seriös kritik mot domarna och deras jobb.
Enligt mig en klar skillnad mot att kritisera och ifrågasätta ex coachning och Alcens jobb där det krävs mer kunskap och insyn om förutsättningarna
för att ev kritik ska bli så rättvis som möjligt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Håller med om Sjödda.
Blev dock lite fundersam och undrar hur Sandström resonerar i podden när han vill se Honkens vepa i taket men kastar in en liten brasklapp som ligger denne i fatet sas: Honken var inte så bidragande till nåt guld.
Minns jag fel om jag påstår att Honken väl var den som tvärtom och i mkt hög grad bidrog till att vi var kvar i finalserien mot Modo, efter att Sedinarna hade haft lekstuga med oss?
Med det sagt håller jag ändå med om att Sjödin isf går före Honken i kön till de som står på tur för tröjhissande...
Blev dock lite fundersam och undrar hur Sandström resonerar i podden när han vill se Honkens vepa i taket men kastar in en liten brasklapp som ligger denne i fatet sas: Honken var inte så bidragande till nåt guld.
Minns jag fel om jag påstår att Honken väl var den som tvärtom och i mkt hög grad bidrog till att vi var kvar i finalserien mot Modo, efter att Sedinarna hade haft lekstuga med oss?
Med det sagt håller jag ändå med om att Sjödin isf går före Honken i kön till de som står på tur för tröjhissande...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
CatoCensorn: "Men i ett diskussionsforum så är väl tjusningen att spekulera?"
Tja, för vissa är det säkert så men för andra kan ju spekulationer om ex laguppställningar osv kännas fullständigt meningslösa, och personligen vill jag isf räkna mig till den senare kategorin.
Om du sen tolkar min egen personliga uppfattning som att jag därmed anser att spekulerande soffcoacher borde tiga, så har du nog tolkat mig jävligt fel.
"Om någons spekulation är orimlig kan man ju kritisera spekulationen i sig och inte automatiskt ta till hands det pejorativa uttrycket "soffcoach".
Klart man kan göra det, men om det nu går att finna ett målande och träffande uttryck på ngt som vi alla härinne de facto är, så varför inte använda det?
Jag menar, "soffcoach" är vi ju alla så jag förstår inte varför några alltid verkar känna sig trampade på tårna när man får den stämpeln på sig, särskilt när den är minst sagt befogad och spekulationen ifråga och ibland är uppenbart orimlig.
"Fritt fram för alla amatörer där ute tycker jag,"
Ja, det tycker som sagt även jag.
Och såvitt jag vet är det heller ingen som påstått nåt annat.
Likadant som det är fritt fram för alla att ifrågasätta och kritisera nämnda amatörers tankar och åsikter.
Svårare är det väl inte? Eller?
Tja, för vissa är det säkert så men för andra kan ju spekulationer om ex laguppställningar osv kännas fullständigt meningslösa, och personligen vill jag isf räkna mig till den senare kategorin.
Om du sen tolkar min egen personliga uppfattning som att jag därmed anser att spekulerande soffcoacher borde tiga, så har du nog tolkat mig jävligt fel.
"Om någons spekulation är orimlig kan man ju kritisera spekulationen i sig och inte automatiskt ta till hands det pejorativa uttrycket "soffcoach".
Klart man kan göra det, men om det nu går att finna ett målande och träffande uttryck på ngt som vi alla härinne de facto är, så varför inte använda det?
Jag menar, "soffcoach" är vi ju alla så jag förstår inte varför några alltid verkar känna sig trampade på tårna när man får den stämpeln på sig, särskilt när den är minst sagt befogad och spekulationen ifråga och ibland är uppenbart orimlig.
"Fritt fram för alla amatörer där ute tycker jag,"
Ja, det tycker som sagt även jag.
Och såvitt jag vet är det heller ingen som påstått nåt annat.
Likadant som det är fritt fram för alla att ifrågasätta och kritisera nämnda amatörers tankar och åsikter.
Svårare är det väl inte? Eller?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: "oj hur många vill du att jag ska nämna?
Coaching, Alcen, alla tränare vi haft genom åren, alla sportchefer vi haft genom åren, laguppställningar osv osv.."
Oj....
Och vem eller vilka menar du har förbjudit dig och andra att prata om dessa saker då?
Om det nu framförs kritik mot coachning, sportchefer, laguppställningar osv osv från supportrarna, menar du då att den kritiken inte får ifrågasättas av de supportrar som inte riktigt håller med eller i övrigt har synpunkter på det som skrivs?
"Det enda vi verkar kunna prata om är väl.. domarna och deras nivå...för dem öser du ovett på i parti och minut.."
Ja, det är mkt som "verkar vara" si eller så om man har skygglappar och är enögd.
Utöver domarnas insatser under match och där alla väl är mer eller mindre enögda och i stridens hetta gnäller på domarna, så har iaf JAG under min tid härinne noterat att vi har kunnat och fortfarande kan prata om i stort sett det mesta.
Så ditt svammel om att vi bara verkar kunna prata om domarna stämmer således inte för fem öre....
Coaching, Alcen, alla tränare vi haft genom åren, alla sportchefer vi haft genom åren, laguppställningar osv osv.."
Oj....
Och vem eller vilka menar du har förbjudit dig och andra att prata om dessa saker då?
Om det nu framförs kritik mot coachning, sportchefer, laguppställningar osv osv från supportrarna, menar du då att den kritiken inte får ifrågasättas av de supportrar som inte riktigt håller med eller i övrigt har synpunkter på det som skrivs?
"Det enda vi verkar kunna prata om är väl.. domarna och deras nivå...för dem öser du ovett på i parti och minut.."
Ja, det är mkt som "verkar vara" si eller så om man har skygglappar och är enögd.
Utöver domarnas insatser under match och där alla väl är mer eller mindre enögda och i stridens hetta gnäller på domarna, så har iaf JAG under min tid härinne noterat att vi har kunnat och fortfarande kan prata om i stort sett det mesta.
Så ditt svammel om att vi bara verkar kunna prata om domarna stämmer således inte för fem öre....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Nja, om man nu ex testkörde det hela flera ggr och den sista körningen skedde så nära premiären man rimligtvis kunde begära och det ändå inte funkade i skarpt läge, hur skyddar man sig mot sånt?
Inte ens en gammal hederlig manuell vevanordning med talja och block är väl foolproof….😁
Inte ens en gammal hederlig manuell vevanordning med talja och block är väl foolproof….😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Vilka andra ämnen utöver det här menar du att nån härinne öht har påstått att vi inte kan diskutera?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ja, så länge vi inte vet exakt vad som orsakade felet så är det ju bara korkat att hänga ut nån öht.
Det man isf kan undra lite över är väl varför manicken inte gick att sköta manuellt, ex med en hederlig och beprövad gammaldags vevanordning?
Då eliminerar man ju till 99% alla möjligheter att det ska strula....
Det man isf kan undra lite över är väl varför manicken inte gick att sköta manuellt, ex med en hederlig och beprövad gammaldags vevanordning?
Då eliminerar man ju till 99% alla möjligheter att det ska strula....
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
18 SAIK-hakningar utan åtgärd.
En dutt i ryggen från oss och en tvåa direkt.
Haha….
En dutt i ryggen från oss och en tvåa direkt.
Haha….
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davydov: Ja, finns nog inget skönare och för sömnen mer välgörande än en vinst, när man är på väg att bädda ner sig för natten.
Säger en snart 69-årig pensionär som för länge sen borde ha lärt sig att det finns viktigare saker här i livet. Men fan tro´t, som det verkar... :-))
Säger en snart 69-årig pensionär som för länge sen borde ha lärt sig att det finns viktigare saker här i livet. Men fan tro´t, som det verkar... :-))
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ja, timråboken har nu också fått besök av det universella och klubblösa trollet "AndersB" som visat sig därinne efter att för tillfället(?) ha trollat klart hos oss... :-)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken: Bra inlägg, håller förstås med.
Tycker att Rödin sammanfattade den stora anledningen till inledningen så här långt rätt så bra: mentala saker.
Man har tappat fokus under delar av matcherna och det straffar sig i den här oerhört jämna och tuffa ligan.
Det finns så mkt skills i laget att jag inte är orolig, bara man lyckas inse att det är stenhårt jobb som gäller och maxfokus i varje byte.
När det stämmer är vi inte sämre än nåt annat lag.
Tycker att Rödin sammanfattade den stora anledningen till inledningen så här långt rätt så bra: mentala saker.
Man har tappat fokus under delar av matcherna och det straffar sig i den här oerhört jämna och tuffa ligan.
Det finns så mkt skills i laget att jag inte är orolig, bara man lyckas inse att det är stenhårt jobb som gäller och maxfokus i varje byte.
När det stämmer är vi inte sämre än nåt annat lag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Vad har dina krav på vad elitnivå är med sakfrågan att göra?
Du ger konkret och saklig kritik mot Manners coachning av fjärdelinan.
Den coachas fel, får för mkt istid.
Vad är det om inte att jämföra dig själv med och anse dig veta bättre än Manner när det gäller coachningen och istiden?
Summa summarum måste ju då bli att du anser dig kunna coacha bättre än Manner här, eller?
Om du sen subjektivt tycker att Manner inte håller tillräcklig elitnivå, so what?
Har öht inget med sakfrågan att göra.
Det är bara din subjektiva uppfattning, och inget annat.
Du ger konkret och saklig kritik mot Manners coachning av fjärdelinan.
Den coachas fel, får för mkt istid.
Vad är det om inte att jämföra dig själv med och anse dig veta bättre än Manner när det gäller coachningen och istiden?
Summa summarum måste ju då bli att du anser dig kunna coacha bättre än Manner här, eller?
Om du sen subjektivt tycker att Manner inte håller tillräcklig elitnivå, so what?
Har öht inget med sakfrågan att göra.
Det är bara din subjektiva uppfattning, och inget annat.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: "Nu är det väl inte bara BIF kungen som har ifrågasatt coachingen..utan även s.k andra experter som har erfarenhet av att va tränare osv c more studion igår osv.."
Jo, men dessa baksätescoacher står inte nere i båset under match, har inte samma kontakt med spelarna under match, vet inte vilka som känns hetast, vilka som passar bäst att coacha när motståndarna valt uppställning vid tekning osv osv.
Så min poäng är att det är dumt att dissa en coachning av fjärdelinan från soffan.
Speciellt igår när den linan var väldigt lyckosam med att stänga ner Leksands förstafemma och även hade +/- 0 över 60 minuter.
Det betyder inte att jag tvivlar på att det finns bedömare både härinne och i studion som har kunskaper och råd som även Manner förstår och kan ta till sig.
Jo, men dessa baksätescoacher står inte nere i båset under match, har inte samma kontakt med spelarna under match, vet inte vilka som känns hetast, vilka som passar bäst att coacha när motståndarna valt uppställning vid tekning osv osv.
Så min poäng är att det är dumt att dissa en coachning av fjärdelinan från soffan.
Speciellt igår när den linan var väldigt lyckosam med att stänga ner Leksands förstafemma och även hade +/- 0 över 60 minuter.
Det betyder inte att jag tvivlar på att det finns bedömare både härinne och i studion som har kunskaper och råd som även Manner förstår och kan ta till sig.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: "när har jag sagt att jag är bättre än honom
Hedberg, fjärdelinan får speltid för ofta och vid fel
tillfällen tex.:"
Tja, iom att du anser att Hedberg och fjärdelinan får speltid för ofta och vid fel tillfällen så måste du väl i logikens namn också anse att du vet bättre och är bättre än Manner på att avgöra vilka spelare som ska få istid, eller?
Samtidigt som du börjar med att "erkänna" att du inte alls är bättre eller vet bättre än Manner.
Intressant logik, minst sagt...
"Att jag kritiserar Manner har väl inget men min ev kunskap? Jag coachar inte i SHL…, din poäng saknar relevans enligt mig."
Men när du kritiserar Manner för att coacha fjärdelinan på ett felaktigt sätt och vid fel tillfällen, då menar du väl att DIN ev kunskap är större än Manners? Eller?
"Om läser historiken här på chatten så är det inte många som tycker att Manner är en bra matchcoach."
Tja, det säger väl inte mer än att det tydligen finns fler än du härinne, som sitter hemma i soffan och tror sig vara bättre lämpade att coacha laget än vad Manner är...
Hedberg, fjärdelinan får speltid för ofta och vid fel
tillfällen tex.:"
Tja, iom att du anser att Hedberg och fjärdelinan får speltid för ofta och vid fel tillfällen så måste du väl i logikens namn också anse att du vet bättre och är bättre än Manner på att avgöra vilka spelare som ska få istid, eller?
Samtidigt som du börjar med att "erkänna" att du inte alls är bättre eller vet bättre än Manner.
Intressant logik, minst sagt...
"Att jag kritiserar Manner har väl inget men min ev kunskap? Jag coachar inte i SHL…, din poäng saknar relevans enligt mig."
Men när du kritiserar Manner för att coacha fjärdelinan på ett felaktigt sätt och vid fel tillfällen, då menar du väl att DIN ev kunskap är större än Manners? Eller?
"Om läser historiken här på chatten så är det inte många som tycker att Manner är en bra matchcoach."
Tja, det säger väl inte mer än att det tydligen finns fler än du härinne, som sitter hemma i soffan och tror sig vara bättre lämpade att coacha laget än vad Manner är...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Nä, du är nog en bättre matchcoach än en välmeriterad Manner.
Haha…. 😂😂
Haha…. 😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Ja, den sarkasmen gick över huvudet på Jugge. Inte lätt ibland att hänga med i svängarna…
😁
😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Lite avis på Leksands uppställning.
Zachrisson i fjärde, då har man skapligt djup i laget.
Det här blir en tuff nöt att knäcka…🥵
Zachrisson i fjärde, då har man skapligt djup i laget.
Det här blir en tuff nöt att knäcka…🥵
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Bara gnäll som vanligt på dig.
Tar det 1 min innan du som vanligt börjar ”supporta” genom att grina, klaga och ge upp?
Tar det 1 min innan du som vanligt börjar ”supporta” genom att grina, klaga och ge upp?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Lite som du gör i alla dina inlägg då.
Lite svårt att undvika raljerande när man ska svara på dina tokigheter…😉
Lite svårt att undvika raljerande när man ska svara på dina tokigheter…😉
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Nä, Lindbäck säger ju bara självklarheter och sånt som alla med lite hockeykunskaper i sig redan vet.
Så jag förstår mkt väl att det inte är mkt till läsning för dig.
Du hade förstås förväntat dig nåt i stil med att hela laget är omotiverade, borde bytas ut och tränaren sparkas.
Som alla otåliga, överengagerade och oinsatta supportrar vill höra från spelare/ledare så fort det tar emot.
Men jag håller med: inte mkt till läsning.
Saker som alla med minsta hockeykunskaper redan har fattat.
Så jag förstår mkt väl att det inte är mkt till läsning för dig.
Du hade förstås förväntat dig nåt i stil med att hela laget är omotiverade, borde bytas ut och tränaren sparkas.
Som alla otåliga, överengagerade och oinsatta supportrar vill höra från spelare/ledare så fort det tar emot.
Men jag håller med: inte mkt till läsning.
Saker som alla med minsta hockeykunskaper redan har fattat.
+ 4
Föregående · 61 · Nästa