Historik
Föregående · 42 · Nästa
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2012-09-15
Patrik Källstr: Jag skulle definitivt skämmas om några supportrar från mitt lag skulle kasta stenar eller slåss, oavsett hur långt borta jag skulle vara, för de representerar ju ändå mitt lag och min förening. Anser lilla jag iaf...
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2012-09-13
Jag har en konstig känsla i kroppen inför kvällen. Den ska tydligen kallas "positiv"...känns faktiskt lite skrämmande.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Dalton:...och ingen Robinson, Sterner, Stenqvist eller Lindqvist.
Timrå IK > Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Lite inför morgondagens match (även om det inte är speciellt mycket):
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 120831
Bellissimo släpper lite för mycket returer, Erixon/Hedman passar bra tillsammans, kedjan med 11-12-23 kan bli kul att se och Nordgren såg seg ut på rören.
Kul med en seger iaf.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lacka_64: Det skulle ordnas av Per HApps och någon firma från Svartvik tror jag.
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
dr-nix: Får man önska sig ett mål till av Timrå ? Skulle vara skönt med mer än ett mål i en match...
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
mattias - 74: Svårt att svara på när man inte ser matchen. Bellissimo övertygar inte vad jag förstår.
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
Thornet: Bara att hoppas att han spelar till helgen iaf.
Brynäs IF > Sv: Silly season 2012/2013
Huge: Hur många i Timrås gästbok är det som ojar sig nåt enormt över Rahm ?
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
Olle: Nu var det ju inte mina ord det där. Jag ska jobba så jag har definitivt inte druckit något starkt. Det ryktet stämmer inte alls, således. :-)
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Lindberg Råkkar: Ni fick en riktigt bra straffläggare iaf.
Timrå IK > Sv: Tallarna tillbaka - så här gör du!
Tallarna på axlarna och souvenirer både med tallar och örnar. Ja, så verkar det bli.
Föregående · 42 · Nästa


NuMo: Vad är det som är fel nu då ? Han tar bort hynd- inlägg här och inavels-inlägg hos oss.
Bra att någon gör något. Kanske.