Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct: Artikel på hockeysverige. Det är en intervju med Strålman. Dom som inte orkar läsa så klipper jag in just de citatet nedan.
"– Nja… Jag har haft lite kontakt med ”Nubben”, men inget seriöst på så vis. Han fattade ganska snabbt att man kan köra till Jönköping på en timme från Skövde. Han var och snokade lite, mer allvarligt än så har det inte varit."
"– Nja… Jag har haft lite kontakt med ”Nubben”, men inget seriöst på så vis. Han fattade ganska snabbt att man kan köra till Jönköping på en timme från Skövde. Han var och snokade lite, mer allvarligt än så har det inte varit."
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Förstärkning på juniorsidan. Första anblicken på deras EP:s så kanske det kan bli något.
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: "Under perioden då vi söker efter vår näste sportchef så kommer även Morten vara tf sportchef. Tillsammans med Ante Karlsson och mig kommer han bilda en Sportchefsgrupp"
Så Morten Madsen är vår sportchef tillsvidare, jag tolkar detta som att vi ej kommer få någon ny innan sommaren.
Så Morten Madsen är vår sportchef tillsvidare, jag tolkar detta som att vi ej kommer få någon ny innan sommaren.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
DenRöda: Jag tycker det känns ännu bättre. Han är inte här för spela av sista året och öppan en båsdörr. JJ kommer få bevisa att han är värd att vara första målvakt och emot sig har han en av dom mest rutinerade svenska målvakterna.
+ 18
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
jonsson: Välkommen till Löven-hatet. Smutsförening.
Men detta tar ni, deras tur kommer ta slut
Men detta tar ni, deras tur kommer ta slut
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Andersson: Även fast oron börjar krypa på, så kom ihåg artikeln med Erixon inför förra säsongen. Då det är utom-EU spelare så krävs det betydligt mer pappersarbete som måste bli klart. (Och om vi minns Paigin så jobbar dom inte snabbast)
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Nisse på Mon or: Satt och spåna på listan av vilka som är kvar nu. Har jag missat någon?
Ty Rattie
Joey Laleggia
Christoffer Liljewall
Morten Madsen
Jeremy Boyce
Ty Rattie
Joey Laleggia
Christoffer Liljewall
Morten Madsen
Jeremy Boyce
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
En sak att komma ihåg angående utländska spelare är att det är väldigt mycket pappersarbete till olika departement som skall in först.
Så lär nog dröja innan vi får annonseringarna om dom nyss skrivit på.
Så lär nog dröja innan vi får annonseringarna om dom nyss skrivit på.
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Efter att ha anmält sig till supporterresan igår kl 22 efter några explorer så har vi nu anlänt i Stockholm. Spelarna kommer ha ett enormt stöd, grabbarna håller igång i baren nu under supportrarnas uppvärmning
+ 14
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
bar mofftak: jag är rädd för att de där kan bli avstängning på sheriffen. Solklar armågstackling på leksingen
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Skrev till en polare att En sak jag önskat mig i hockey är att det funnits något en tränare kunnat göra om laget är utspelade. Typ sagt till domaren att han behövt tid att prata med sina spelare en stund för att lugna ned. Tror det skulle kunna bli bra i hockey om dom lägger till något sådant
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smokey: förr i tiden så backade spelare en bit från sargen för att bli inknuffade för att få med sig utvisningar. I modern hockey kryper dom ihop och hoppa det är lite kontakt emot huvudet och sedan överspela det. Är ju inget unikt till denna situation. Bara ett sätt som det utnyttjas på nu
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vet inte om någon här har läst artikeln med Alexander Steen i Hockeynews men den var intressant. Framförallt den delen om Timrå IK som jag tror många här inne kan försöka ta åt sig innan man går ut till ladan och tar fram högaffeln
Hur går det för Timrå?
– Timrå kommer göra det bra som nykomlingar och sen tar det tid med nya spelare innan allt faller på plats så tålamod inledningsvis. Men det är bra ledare och en bred trupp vad jag förstått så dom har något positivt på gång där uppe också.
Hur går det för Timrå?
– Timrå kommer göra det bra som nykomlingar och sen tar det tid med nya spelare innan allt faller på plats så tålamod inledningsvis. Men det är bra ledare och en bred trupp vad jag förstått så dom har något positivt på gång där uppe också.
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jag blir seriöst orolig för Timrå IK som förening när jag ska ringa in angående mitt säsongskort och nu suttit i kö 1,5 timme och rört mig från plats 3 till 2.
Hur kan dom inte vara förberedd att när dom släpper alla säsongskort att folk kommer kontakta dom?
Hur kan dom inte vara förberedd att när dom släpper alla säsongskort att folk kommer kontakta dom?
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: En sak jag lärt mig efter så pass många år online är att ordspråket
"Argumentera inte med en idiot, han kommer dra ned dig till sin nivå och slå dig med erfarenhet" stämmer så otroligt väl. Därför är det inget värde i att svara personer som honom eller annat ströfolk här inne.
"Argumentera inte med en idiot, han kommer dra ned dig till sin nivå och slå dig med erfarenhet" stämmer så otroligt väl. Därför är det inget värde i att svara personer som honom eller annat ströfolk här inne.
+ 12
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Håller med, jag tror som du skrev i ditt tidigare inlägg att expeterna tar den enkla vägen. Dom ser ett nytt SHL-lag med majoriteten allsvenska spelare och väljer då att placera dom sist utan att överväga potentialen i dessa spelare.
Journalister baserar sina åsikter idag på att skumma igenom en spelares EP-sida för stats och inget annat, därför jag absolut hatar Hockeysverige.se för dom är helt odugliga (Förutom Bodin).
Journalister baserar sina åsikter idag på att skumma igenom en spelares EP-sida för stats och inget annat, därför jag absolut hatar Hockeysverige.se för dom är helt odugliga (Förutom Bodin).
+ 4
Fotboll > Sv: Fotbolls EM 2021
mattias - 74: Det är helt sjukt. Hur ska Danskarna kunna omgruppera och genomföra denna matchen på ett bra sätt när deras kapten precis varit kliniskt död i några minuter?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Spock:
Orginal - 300 kr
Rabatterbjudanden löpande under säsongen
Förtur biljettsläpp
Guldmeldem - 1000 kr
Rabatterbjudanden löpande under säsongen.
Förtur biljettsläpp.
5 % rabatt säsongskort. (privat)
Guldmedlemplus - 1500 kr
Rabatterbjudanden löpande under säsongen.
Förtur biljettsläpp.
10 % rabatt säsongskort. (privat)
Matchtröja - Replica
Timrå IK play
Orginal - 300 kr
Rabatterbjudanden löpande under säsongen
Förtur biljettsläpp
Guldmeldem - 1000 kr
Rabatterbjudanden löpande under säsongen.
Förtur biljettsläpp.
5 % rabatt säsongskort. (privat)
Guldmedlemplus - 1500 kr
Rabatterbjudanden löpande under säsongen.
Förtur biljettsläpp.
10 % rabatt säsongskort. (privat)
Matchtröja - Replica
Timrå IK play
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Erik Gustafsson förlänger med Luleå till 23/24, lär aldrig se honom i Timrå-tröjan
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
TIK86030: Svårt att möta argument då du bara försöker sälja in dina känslor som argument istället för fakta eller statistik.
Men du ska ha kredd, har aldrig använt order "mundiarré" för att förklara något som skrivits på HS förut men ditt inlägg får bli det första.
Men du ska ha kredd, har aldrig använt order "mundiarré" för att förklara något som skrivits på HS förut men ditt inlägg får bli det första.
+ 1
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Bara jag som tänkte på att man ser knappt Lövens klubb-emblem på tröjan? Dom har så förbannat mycket reklam på tröjan
+ 3
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
roger_sundsvall: Min teori är att det är gud som gett Timrå och Björklöven smittan för att behålla HV i SHL
+ 2
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
JoseGonzales: Vi visste redan om detta. Ni är inte bättre, Björklöven är ett gäng tattare som tar chansen när matchen är över.
+ 1
Timrå IK > Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Simmalugnt: Tycker att Walli har lite Gallo/Sundh stuk idag
+ 10
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Tror man får skicka Hardegård på mediaträning. Visst att han är Norrlänning men ändå...
+ 5
Föregående · 4 · Nästa
Du har också varit agent, är det en fördel i din roll som sportchef?
– Absolut, det är en liten fördel på min sida. Just nu är marknaden bra, speciellt på den finska sidan. Jag känner många duktiga spelare personligen, så det är absolut en fördel.