+ 16
Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Känner bara att om Filip ska in i truppen får det inte bli på bekostnad av edfeldts utveckling då jag ännu är mäkta imponerad av hans insatser so far👍🏽
Är väl som många andra skriver att han är en ”leftover” som gick till hv istället för att förbli lojal timråit.
Bör tilläggas att jag inte kan hela Westerlunds backstory gällande ”sveket”.
Är väl som många andra skriver att han är en ”leftover” som gick till hv istället för att förbli lojal timråit.
Bör tilläggas att jag inte kan hela Westerlunds backstory gällande ”sveket”.
+ 5
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: När man blev en trogen ”svenföljare” fick man så lov att lära sig smeknamnen 😂👍🏽
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2022-12-01
Fan börjar bli nervös av allt jinxande.
Timrå-Frölunda 3-4 🙄
Timrå-Frölunda 3-4 🙄
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2022-12-01
Jag har ju till stor del blivit imponerad av edfeldt så hoppas det går bra ikväll och att han får chansen att visa vad han går för!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven : 2022-11-26
bollan123: Modo verkar ju behöva dubbelt så många chanser som björklöven tyvärr
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9566}: nä precis. Lite ödmjukhet kan vi väl visa!
Besvisligen spelar de flesta lagen med riktigt stor skillnad mellan en bra dag och en dålig dag.
Dagens insats var rejält imponerande och man får hoppas att detta någon gång blir vår lägsta nivå!
Riktigt kul att Dahlén får måla rejält och tycker alla kedjor gör ”jobbet”. En bra match!!
Besvisligen spelar de flesta lagen med riktigt stor skillnad mellan en bra dag och en dålig dag.
Dagens insats var rejält imponerande och man får hoppas att detta någon gång blir vår lägsta nivå!
Riktigt kul att Dahlén får måla rejält och tycker alla kedjor gör ”jobbet”. En bra match!!
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: haha det där är oflyt det.. säger väl lite om hur ojämna djurgården är😅
Kanske är det MoDos tur i år?
Kanske är det MoDos tur i år?
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage:
Jag läser dina inlägg flitigt, speciellt när det skrivs om timret ;)
Du skriver underhållande och bra. Keep it up!💪🏽
Jag läser dina inlägg flitigt, speciellt när det skrivs om timret ;)
Du skriver underhållande och bra. Keep it up!💪🏽
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2022-11-03
Växjö läser Timrås vilda-västern-inspel varje gång och är snabbare på pucken vid varje kamp nästan..
Tycker väl att vissa i laget borde kunna göra mål i de chanser som de får under spelets gång med.
Wedin försökte verkligen höja pucktempo i PP men vi är väl för bekväma nu när vi låg bra till i tabellen, vad vet jag.
Tycker väl att vissa i laget borde kunna göra mål i de chanser som de får under spelets gång med.
Wedin försökte verkligen höja pucktempo i PP men vi är väl för bekväma nu när vi låg bra till i tabellen, vad vet jag.
+ 1
Timrå IK > Sv: Linköping HC - Timrå IK 2022-11-01
Svensson är ju inte med för fem öre.
Lundin och hartmann överraskar positivt idag men sett till matchbilden håller vi på att ge bort detta..
tackar Johansson för att det fortfarande är match.
Lundin och hartmann överraskar positivt idag men sett till matchbilden håller vi på att ge bort detta..
tackar Johansson för att det fortfarande är match.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-10-27
Spacebb: Tack!
Brynäs såg överlag piggare ut.. och vilka junisar! Björninen och Larsson tyckte jag såg riktigt bra ut idag.
Syntes att vi matchade första linan lite väl hårt för att kunna mäta oss i sista.. Det märkte även på straffarna att de som la dem hade dålig ork!
Brynäs såg överlag piggare ut.. och vilka junisar! Björninen och Larsson tyckte jag såg riktigt bra ut idag.
Syntes att vi matchade första linan lite väl hårt för att kunna mäta oss i sista.. Det märkte även på straffarna att de som la dem hade dålig ork!
+ 2
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2022-10-27
Berge: Oj här vänder det fort!
Nu bevisar du ju hur genomskinlig du är när du gör exakt vad du skrev att du ALDRIG skulle göra i timråboken?
''Jag skulle aldrig gå in i Timrås bok och spöka. När det går dåligt ska man inte strö salt i såren. Det är liksom låg stil.''
Undra vem det är som har det där komplexet egentligen! Patetiskt.
Nu bevisar du ju hur genomskinlig du är när du gör exakt vad du skrev att du ALDRIG skulle göra i timråboken?
''Jag skulle aldrig gå in i Timrås bok och spöka. När det går dåligt ska man inte strö salt i såren. Det är liksom låg stil.''
Undra vem det är som har det där komplexet egentligen! Patetiskt.
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Ja det är ju förståeligt. Nu är väl i detta fall ändå moderklubbtillhörighet sekundärt och hans bleka poängskörd senaste tiden mer oroande..
Hoppas verkligen OM han kommer att han är redo och i form för att producera som power forward, det vore något och får hoppas det är vad vi ''söker''.
Hoppas verkligen OM han kommer att han är redo och i form för att producera som power forward, det vore något och får hoppas det är vad vi ''söker''.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det blir spännande att se var det hela slutar.
Även om Laleggia är ett stort tapp så är han ju dessvärre väldigt dyr.
Vi har ju inte direkt någon bred trupp så förhoppningsvis blir det mer än 1 ersättare för honom för den månadslönen.
Jag har länge tyckt att Edfeldt får alldeles för lite istid och från vad jag har sett rör han sig bra med puck.
Han framstår som självsäker när han flyttar puck, skyddar den bra och är fysisk i närkamper.
Där kan det blomma ut. Hade ju önskat att OJ också fick samma förutsättningar givetvis.
Även om Laleggia är ett stort tapp så är han ju dessvärre väldigt dyr.
Vi har ju inte direkt någon bred trupp så förhoppningsvis blir det mer än 1 ersättare för honom för den månadslönen.
Jag har länge tyckt att Edfeldt får alldeles för lite istid och från vad jag har sett rör han sig bra med puck.
Han framstår som självsäker när han flyttar puck, skyddar den bra och är fysisk i närkamper.
Där kan det blomma ut. Hade ju önskat att OJ också fick samma förutsättningar givetvis.
+ 7
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-10-15
Rätt bedömt. Han siktar ju mot huvudet tycker jag.. tragiskt att göra så men man känner ju igen beteendet från allsvenskafinalen 2021:/
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Wilhelmsson: Nä men de påstår ju att pucken inte ens blev styrd så.. :)
Nå väl.. Otur
Nå väl.. Otur
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Wilhelmsson: haha lägg ner. Har du ens sett situationen? Du kanske bara är här för att provocera annars måste du nog vara korkad om du tror att pucken kan färdas sådär.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9918}: Tack själv! Gillar ju rivaliteten och att man lägger någon banter det tillhör men sitta och argumentera som om det vore ett gäng tonåringar som sitter här.. Rättar varandras särskrivningar och kallar varandra det ena och det andra. Nä, vissa konton borde spärras eller blockeras från att skriva helt enkelt..
Ni brynäsare får ha lite överseende med oss övriga som har respekt för er och inte vill kladda i er bok(Som jag just nu gör).
Peace & Love, ni är grymma!
Ni brynäsare får ha lite överseende med oss övriga som har respekt för er och inte vill kladda i er bok(Som jag just nu gör).
Peace & Love, ni är grymma!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9630}: Men varför sitter du här och tjafsar för? Lämna deras bok nu.. Du och kebab-killen skämmer ju ut hela supportskaran med allt detta meningslösa kladd..
Visa lite respekt för Brynäsarna åtminstone i deras bok.
Visa lite respekt för Brynäsarna åtminstone i deras bok.
+ 22
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9873}:
Varför ska du vara här inne och tjafsa för?
Vet inte varför du surrar om snus och renar men du kan väl hålla det i er bok. Det odlas och avlas lika mycket i Gävle som det gör i timrå :)
Varför ska du vara här inne och tjafsa för?
Vet inte varför du surrar om snus och renar men du kan väl hålla det i er bok. Det odlas och avlas lika mycket i Gävle som det gör i timrå :)
+ 2
Föregående · 3 · Nästa
Exempelvis skriver du att du inte förringar vår ångest men jämfört med den stora och ingraverade SHL-klubben Brynäs ska vi minsann inte mätas oss.
- För det är ju omöjligt att en så ''oetablerad'' klubb som Timrå skulle kunna känna likvärdig ångest som supportrarna i skuggan av ''stora'' Brynäs.
Särskilt när de trots allt haft kvalspel om nedflyttning 5 gånger fler än Brynäs senaste 20 åren.
Jag gillar Brynäs och jag gillar utläggen av de flesta av skribenterna i er bok.
Många passionerade supportrar men jag tycker helt ärligt att det är pinsamt av dig att komma hit och inte vilja förringa men ändå tycks göra det. Kliv av den höga hästen?
Det sker säkert åt båda håll.