« Föregående · 1819774 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Smartin: isak wallin kan väl gå in som andre keeper. Gjorde ju ett grymt jobb i slutspelet
+ 1
Sv: Silly season
Smartin:
Man snackade även lite löst med en spelare i föregående års trupp, gissar vi på Leman?
Man snackade även lite löst med en spelare i föregående års trupp, gissar vi på Leman?
Sv: Silly season
Smartin: Om man nu värvar in 2 centrar till så räknar jag att dom kommer vara topp HA centrar. Ser faktiskt ut som dom försöker "toppa" laget iår för ett eventuellt kval. Tänk er denna topp 6
Eriksson-x-Karlkvist
Björklund-x-Molin
Blir kanske HA:s bästa top 6 om center värvningarna är motsvarande till typ Björklund.
Eriksson-x-Karlkvist
Björklund-x-Molin
Blir kanske HA:s bästa top 6 om center värvningarna är motsvarande till typ Björklund.
Sv: Silly season
Sundlöv sa i livesändningen på Modochannel att dom har 17 spelare på kontrakt. Det som behöver värvas är 1 målvakt, 2 centrar och så tittar dom på backar men dom har ingen brådska. Dom jobbar även på att Pär Styf som assisterande till Särkijärvi.
+ 3
Sv: Silly season
Tarasov: Nej, det var främst i slutet av säsongen som han klev fram. Jag tror helt enkelt att alla tre borde utvecklas. Wahlgren hade ett för honom riktigt dåligt år, men han borde kunna få en bra utväxling. Bra spelsinne, duktig defensivt och hygglig fysik.
Jag har ingenting emot en till riktigt vass center främst i offensiven, men jag tycker faktiskt att det börjar se riktigt ok ut. Då räknar jag med att vi äntligen får ordningen på någon form av defensiv med Säcken i båset.
Jag har ingenting emot en till riktigt vass center främst i offensiven, men jag tycker faktiskt att det börjar se riktigt ok ut. Då räknar jag med att vi äntligen får ordningen på någon form av defensiv med Säcken i båset.
+ 1
Sv: Silly season
{5647}:
Sett till istid låg han efter både Dan P och Fredric A, istiden var kring 15 min i snitt, så även om han lita i andralinan så behandlades han som en 3:a. Upplevde heller inte att han "drev" sin kedja. Nu menar jag givetvis inte att Victor är dålig eller att han inte borde värvats. Har vi däremot två centrar som är bättre än honom när säsongen startar så måste man ju anse att vi har goda förutsättningar att bli ett topplag.
Sett till istid låg han efter både Dan P och Fredric A, istiden var kring 15 min i snitt, så även om han lita i andralinan så behandlades han som en 3:a. Upplevde heller inte att han "drev" sin kedja. Nu menar jag givetvis inte att Victor är dålig eller att han inte borde värvats. Har vi däremot två centrar som är bättre än honom när säsongen startar så måste man ju anse att vi har goda förutsättningar att bli ett topplag.
+ 1
Sv: Silly season
Brutus:
Är inne på din linje förhoppnings kommer det ytterliggare två centrar som iaf när säsongen startar ligger före Öhman x 2 i rangordningen. Sen behöver inte det betyda att de skall spela i 3/4 kedjan, utan Victor kan exv gärna lira med Björklund/Molin. För vi behålla Karlqvist så finns alla möjligheter att få 3 spännande kedjor.
Är inne på din linje förhoppnings kommer det ytterliggare två centrar som iaf när säsongen startar ligger före Öhman x 2 i rangordningen. Sen behöver inte det betyda att de skall spela i 3/4 kedjan, utan Victor kan exv gärna lira med Björklund/Molin. För vi behålla Karlqvist så finns alla möjligheter att få 3 spännande kedjor.
+ 1
Sv: Silly season
modomille:
Vill minnas att jag hört att nordamerikanerna överskattat detta med högerskyttar:) tror att det var i samband med WC uttagningarna. Vet att Hjalmarsson gillar att spela på "fel sida". Argumentet med direktskott låter vettigt, i Sverige är vi normalt sett rätt vana med att ha "spelare på fel sida" då det inte finns så många högerskyttar att tillgå. I PP är det rätt viktigt med en högerskytt men där ser det rätt bra ut för tillfället med Björken, Karla och Johan.
Vill minnas att jag hört att nordamerikanerna överskattat detta med högerskyttar:) tror att det var i samband med WC uttagningarna. Vet att Hjalmarsson gillar att spela på "fel sida". Argumentet med direktskott låter vettigt, i Sverige är vi normalt sett rätt vana med att ha "spelare på fel sida" då det inte finns så många högerskyttar att tillgå. I PP är det rätt viktigt med en högerskytt men där ser det rätt bra ut för tillfället med Björken, Karla och Johan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: "Det var liksom rätt klart för alla att det inte var någonting att anmäla."
Ointressant för sakfrågan och det jag försöker säga: varför är det isf uppenbart och rätt klart för dom som ska granska att det här inte är nåt att granska, när man både granskat och dömt för betydligt lindrigare saker tidigare?
Kan inte se att det har nånting öht att göra med om Bulan skriker som en bandhund under match eller om kommentatorerna har olika åsikter om en tackling.
Ointressant för sakfrågan och det jag försöker säga: varför är det isf uppenbart och rätt klart för dom som ska granska att det här inte är nåt att granska, när man både granskat och dömt för betydligt lindrigare saker tidigare?
Kan inte se att det har nånting öht att göra med om Bulan skriker som en bandhund under match eller om kommentatorerna har olika åsikter om en tackling.
Sv: Silly season
modomille: Det här med höger hänta backar är grovt underskattat i svensk hockey. Hockey idag handlar om att "äga planen" igenom forecheking mm,i NHL så är det nästan ett krav att ha 2 höger hänta backar så man kan ta direktskott och att backarna kan ta hand om sin "sida" lättare. Detta är ett ganska stort problem i Modo då man inte kan ta direktskott och backen som spelar på vänster sida har klubban inåt i banan istället för utåt. Minns en artikel där Ryan Suter sade att han inte ville spela med Brodin då Brodin är vänsterhänt och Suter är det också,han menade att det under lättar väldigt mycket att spela med en höger hänt om man är vänsterhänt och vice versa.
Sv: Silly season
Brutus: Modo kommer få ta en rejäl tankeställare om backsidan,vi har redan 5 backar på kontrakt (inräknat om Ericsson spela back). Alla backar är vänsterhänta och man har nog tillräckligt med rutin då både Hedman,Enström och Ericsson är rutinerade. Men det man saknar är en offensiv höger hänt back,jag själv hade gärna sätt en back som är kaptens material.
Sv: Silly season
Nu vet jag inte hur bra norska J18 och J20 är, men denna kille känns intressant. Om inte annat p.g.a. namnet ;)
Orkar inte skriva ut namnet, men Kenneth iallafall.
Orkar inte skriva ut namnet, men Kenneth iallafall.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Gick ju kanon att avsluta den här diskussionen kring en match som har minimalt med Modo att göra. Får man ödmjukt be er att sköta denna tydligen livsviktiga fråga i Brynäs-boken?
+ 2
Sv: Silly season
{5647}: Västervik gjorde en otroligt bra säsong och överträffade sig själva. Men ska vi vara helt ärliga tror jag inte Västervik skulle haft en chans i SHL-kval med den truppen.
Vi har ambitionen att ta klivet upp igen och behöver därför bygga därefter.
Vore ju suveränt om Victor utvecklas ytterligare och att vi då kanske får 3 formationer som kan etablera sig i offensiven, något vi inte har varit bortskämda med.
Wahlgren föredrar jag på en kant och det av anledningen till att det känns lite osäkert med så ung och ändå oprövad centeruppsättning isåfall, Wahlgren 19, Öhman 19, Öhman 21 och Molin 24 år.
Vi har ambitionen att ta klivet upp igen och behöver därför bygga därefter.
Vore ju suveränt om Victor utvecklas ytterligare och att vi då kanske får 3 formationer som kan etablera sig i offensiven, något vi inte har varit bortskämda med.
Wahlgren föredrar jag på en kant och det av anledningen till att det känns lite osäkert med så ung och ändå oprövad centeruppsättning isåfall, Wahlgren 19, Öhman 19, Öhman 21 och Molin 24 år.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Nu kan jag inte hitta någonstans (om man bortser från Brynäsboken) att Stålberg blivit anmäld. Normalt på CMore om det sker en liknande incident så brukar kommentatorerna dela upp sig och tycka olika, men inte så den här gången. Det var liksom rätt klart för alla att det inte var någonting att anmäla.
Är det någon som på allvar tror att Bulan skulle hållit käften om han tyckt att det skulle varit en femma/avstängning? Såg ni när de körde kamera på honom när han svor och skrek åt domaren? Som spelare var han oerhört aggressiv och gnällig på domarna. Han verkar ha skärpt sig lite nu, men det såg ut som en liten bandhund som bara skällde...
Är det någon som på allvar tror att Bulan skulle hållit käften om han tyckt att det skulle varit en femma/avstängning? Såg ni när de körde kamera på honom när han svor och skrek åt domaren? Som spelare var han oerhört aggressiv och gnällig på domarna. Han verkar ha skärpt sig lite nu, men det såg ut som en liten bandhund som bara skällde...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Problemet är väl inte att Stålberg INTE försöker tackla Bertilsson, problemet är väl att han inte försöker att undvika en smäll mot huvudet trots att han har god tid på sig att uppmärksamma hur oskyddad Bertilsson är.
Var finns frågan om "respekt" hos den tacklande i det här fallet, nåt som alla brukar tjata om från både granskarhåll och från spelarnas sida?
Om man tidigare varit väldigt noga med att peka på hur stort ansvar den tacklande har när denne haft god tid på sig att läsa av situationen, så framstår det som obegripligt ifall man låter den här incidenten passera obemärkt.
Att en ev fällande dom sen inte är nån större tröst för oss brynäsare är en annan sak, trots att vi tappar vår viktigaste spelare när det gäller som mest.
Var finns frågan om "respekt" hos den tacklande i det här fallet, nåt som alla brukar tjata om från både granskarhåll och från spelarnas sida?
Om man tidigare varit väldigt noga med att peka på hur stort ansvar den tacklande har när denne haft god tid på sig att läsa av situationen, så framstår det som obegripligt ifall man låter den här incidenten passera obemärkt.
Att en ev fällande dom sen inte är nån större tröst för oss brynäsare är en annan sak, trots att vi tappar vår viktigaste spelare när det gäller som mest.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Fast du för ju diskussionen vidare här. Tror du att Strålberg skulle erkänna rakt av? Bulan ligger kanske inte uppfattade armbågen från sin position i båset?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Såhär säger Ståhlberg, och eran tränare Bulan:
"Men jag försöker inte tackla Bertilsson. Jag kollar mot (Nicklas) Lasu. Han lägger ner pucken i rundeln och så sträcker jag mig efter den. Och så åker Bertilsson och kollar åt annat håll än var spelet är. Jag tycker att han är lite ovarsam. Men de får ta ett beslut i disciplinnämnden, men som sagt; jag tacklar inte honom medvetet. Domaren sa samma sak till mig, ”det är en olyckshändelse”.
Från Brynäshåll var det inga sura miner över den smällen.
– Det är en krock, det är inget att snacka om. Det är en olycka helt enkelt, de åker ihop, säger Thomas Berglund."
Så varken Ståhlberg, er tränare eller domarna menade att det var utvisning. Kan vi släppa det nu, eller fortsätta tjöta om det i eran bok?
"Men jag försöker inte tackla Bertilsson. Jag kollar mot (Nicklas) Lasu. Han lägger ner pucken i rundeln och så sträcker jag mig efter den. Och så åker Bertilsson och kollar åt annat håll än var spelet är. Jag tycker att han är lite ovarsam. Men de får ta ett beslut i disciplinnämnden, men som sagt; jag tacklar inte honom medvetet. Domaren sa samma sak till mig, ”det är en olyckshändelse”.
Från Brynäshåll var det inga sura miner över den smällen.
– Det är en krock, det är inget att snacka om. Det är en olycka helt enkelt, de åker ihop, säger Thomas Berglund."
Så varken Ståhlberg, er tränare eller domarna menade att det var utvisning. Kan vi släppa det nu, eller fortsätta tjöta om det i eran bok?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Signature: du har rätt, blindside var att ta i. Jag var lite kinkig efter ännu en match dör Frölunda och domarna tillsammans blev för svåra för Brynäs. En period mer PP för Frölunda nu trots att Brynäs absolut inte spelar fulare.
Angående smällen på Bertilsson så borde det med gällande praxis ha blivit 5+20
Angående smällen på Bertilsson så borde det med gällande praxis ha blivit 5+20
+ 1
Sv: Silly season
Brutus: förstår inte hur Västervik kan komma trea med Öhman som andrecenter, medan vi som kom tia inte har en chans att nå topp fem med honom. Lägg till att killen är 21 och rimligen lär fortsätta utvecklas. Jag skulle kunna tänka mig att hitta en till center så det blir mer konkurrens.
Annars kör Wahlgren som en given fjärdecenter. Ok poängproduktion, men framförallt har han blivit rätt duktig defensivt.
Annars kör Wahlgren som en given fjärdecenter. Ok poängproduktion, men framförallt har han blivit rätt duktig defensivt.
Sv: Silly season
Confusius: Håller med angående Öhmans, tredje och fjärde om vi ska vara på övre delen av tabellen. Behöver mer spets. Någon som har koll på norska ligan? Tobias Lindström (C) och Stefan Espeland, en gammal Modo-bekanting. Lindström ser spännande ut med sin tyngd, stabila poängproduktion samt högerskytt. Espeland som känner klubben och även han gjort bra med poäng, skadar inte heller att ha liiite mer rutin på backsidan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: Svårbedömt men anv du inte uttrycket blindside lite fel!? Frölundaspelaren går på pucken och hinner först (om jag nu ser rätt utan linser) varefter Bertisson kommer snett framifrån. Duktigt av frölundaspelaren att göra två saker samtidigt dock med en tveksam armbågsrörelse. Kanske han vill skydda sig mot en duktig tacklare vilket iofs inte är tillåtet. Tveksamt agerande av Bertilsson då han skulle gått för tackling och inte sträcka sig efter pucken!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Guut, då vet jag hur "opartiska" ser på situationen. (opartiskheten från er gentemot oss tar jag med en nypa salt däremot).
Men du är mindre partisk än vår bok i alla fall...
Guut, då vet jag hur "opartiska" ser på situationen. (opartiskheten från er gentemot oss tar jag med en nypa salt däremot).
Men du är mindre partisk än vår bok i alla fall...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Horace76c: jo, men då har jag var enögd supporter. Shl har generellt mycket bättre domare och man har råd att köra fyradomarsystem.
Jag tyckte nog att en av tvillingarnas påkörning av Gustavsson var klart värre ön Hjalmarsson som bara åker parallellt och krokar i något. Den utvisning som togs och den jag tycker att man släppte åker man rakt in i målvakten. Alla tre gångerna utanför målgården...
Om någon tackling var utvisning skulle jag nog plockat den på gunderson, för jag tycker verkligen inte den på Bertilsson var ens nära att vara medveten.
Jag tyckte nog att en av tvillingarnas påkörning av Gustavsson var klart värre ön Hjalmarsson som bara åker parallellt och krokar i något. Den utvisning som togs och den jag tycker att man släppte åker man rakt in i målvakten. Alla tre gångerna utanför målgården...
Om någon tackling var utvisning skulle jag nog plockat den på gunderson, för jag tycker verkligen inte den på Bertilsson var ens nära att vara medveten.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Inte ens om du tar i aktning hur bedömningsnivån varit kring detta i år?
(inget ont menat nu faktiskt, men ni har väl haft liknande i AS)
Inte ens om du tar i aktning hur bedömningsnivån varit kring detta i år?
(inget ont menat nu faktiskt, men ni har väl haft liknande i AS)
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7225}: berätta. Hur gick nu den fejkade månlandningen Till? Vart spelades egentligen vm 58, inte fasen var det i Sverige.
Jag tycker det faktum att inte ens en enda icke-brynäsare ansett det vara utvisning. Inte ens gävlekillen Wikegård.. . Det säger en del...
Jag tycker det faktum att inte ens en enda icke-brynäsare ansett det vara utvisning. Inte ens gävlekillen Wikegård.. . Det säger en del...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zappaholic: Självklart så skall det vara en utvisning och kännbart straff för tacklingen, frölundaspelaren trycker till med armbågen på hakan och dessutom blindside.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Horace76c: Ja visst är det väl så att man är lite färgad beroende vilket lag man håller på.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Huruvida det är omedvetet eller inte, där går nog åsikterna isär. Har sett situationer lindrigare än det där som ger 5+game, våld mot huvudet.
Tycker vi gör en riktigt bra förstaperiod, så att vi inte bjuder upp stämmer inte. Sen försvinner Bertilsson och Fälth borta sen tidigare. Då blir det för tufft.
Om domarna säger jag som jag alltid säger. Jag vill ha konsekventa domare, precis som det är i NHL. Använder du klubban där så åker du ut. Här blir det godtyckligt. Det kan crosscheckas hejvilt efter avblåsningar och domarna står bredvid och tittar på. Ser för jävla illa ut
Tycker vi gör en riktigt bra förstaperiod, så att vi inte bjuder upp stämmer inte. Sen försvinner Bertilsson och Fälth borta sen tidigare. Då blir det för tufft.
Om domarna säger jag som jag alltid säger. Jag vill ha konsekventa domare, precis som det är i NHL. Använder du klubban där så åker du ut. Här blir det godtyckligt. Det kan crosscheckas hejvilt efter avblåsningar och domarna står bredvid och tittar på. Ser för jävla illa ut
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zappaholic:
Tänkte faktiskt gå in och be en skribent här på HS (opartisk) att se på våran match på onsdag och lämna utlåtande om domarinsatsen då. Jag har alltid ansett mig nyanserad, och när andra vrålar på utvisningar har jag bara suckat eller applåderat tacklingen. Nu börjar jag faktiskt känna en del frustration, speciellt med tanke på Bertilson.
Med tanke på vad jag läser här så anser ni att domarinsatsen är helt ok?
Tänkte bara hur mycket man är ute och cyklar.
//Horace
Tänkte faktiskt gå in och be en skribent här på HS (opartisk) att se på våran match på onsdag och lämna utlåtande om domarinsatsen då. Jag har alltid ansett mig nyanserad, och när andra vrålar på utvisningar har jag bara suckat eller applåderat tacklingen. Nu börjar jag faktiskt känna en del frustration, speciellt med tanke på Bertilson.
Med tanke på vad jag läser här så anser ni att domarinsatsen är helt ok?
Tänkte bara hur mycket man är ute och cyklar.
//Horace
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zappaholic: jo, hade det varit så. Så hade vi nog också varit vansinniga. Nu blev det en omedveten krock som ingen av spelarna var med på. Tråkigt för Bertilsson Och Brynäs, men ingen utvisning.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Krap Nek: Jo men sänker man Bertilsson med en armbåge på hakan så kanske till och med en person som du fattar att folk blir frustrerade.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Krap Nek: jag trodde man skulle vara besviken på det det egna laget som inte bjöd upp, men det verkar bara handla om domarna. De kör inte med öppet huvudlag i den där boken...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gå in i Brynäs gästbok och läs kommentarerna, om ni vill få er ett gött garv!
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: börjar man fundera på vårt Wikegård kommer ifrån. Han låter som en Stockholmare, men efter kommentatorsinsatsen idag kunde man gissat att han kommer från Gävle.. .
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berge: nu är du ute och cyklar. Jag tror också att spelarna vill veta. Jag är däremot tveksam till att det rätta är att få dem att fundera idag. Det finns säkert de som är positiva och de som är negativa, men framförallt konkretiserar det en fundering. Jag tror att det var ett dåligt val att publicera idag.
Tack för att du upplyser mig. Anledningen kan ju bara vara att du själv inte har den minsta koll på Brynäs och inte vet var ni spelar . Annars hade du förstått att en supporter vet det. Jo, du kan spela idiot, men att du skulle fjanta dig låter konstigt.
Tack för att du upplyser mig. Anledningen kan ju bara vara att du själv inte har den minsta koll på Brynäs och inte vet var ni spelar . Annars hade du förstått att en supporter vet det. Jo, du kan spela idiot, men att du skulle fjanta dig låter konstigt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tror tvärtom spelarna vill veta vem som tränar dem nästa säsong.
Och Melin är väldigt omtyckt i Brynäs korridorer.
Sen är det 2-2 i matcher, ingenting säger att det är klart att Brynäs åker mot Frölunda. Hur än mycket du vill det.
Däremot är det helt klart att Modo spelar i Allsvenskan nästa år. Igen.
Tror tvärtom spelarna vill veta vem som tränar dem nästa säsong.
Och Melin är väldigt omtyckt i Brynäs korridorer.
Sen är det 2-2 i matcher, ingenting säger att det är klart att Brynäs åker mot Frölunda. Hur än mycket du vill det.
Däremot är det helt klart att Modo spelar i Allsvenskan nästa år. Igen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tror att man får ge Karlin lite tid att växa in i Moras organisation. Han har trots allt varit i Västervik i 6 säsonger och har hunnit sätta sin prägel. Mora är nog som sagt också rätt steg att ta, mindre klubb med små medel likt Västervik. Har fått känslan av att han fått vara med och bestämma med nyförvärv och så i Västervik och att han kan få en hyffsat lik roll i Mora med.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Kan vara ett smart val utav Mora. Karlin visade att han kan få ut max ur sitt lag och det blir väldigt viktigt för Mora då dom inte kommer ha största budgeten. Såg att det var ett 2+1 års kontrakt,är det ett sammanträffande att Särkijärvis kontrakt är skrivet på 2 år?Tänkte om vi går upp på 2 säsonger så kan sedan Karlin bryta med Mora för att träna oss i SHL. Bara en tanke.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Spännande. Betydligt roligare namn än Säcken eller för den delen Melin som blev klar för Brynäs idag. Nu förstår jag att båda klubbarna fick välja plan B, för både Mora och Brynäs hade nog hoppats på Colliton.
Jag är verkligen inte säker på att Karlin kommer att lyckas, men jag kommer att hålla tummara för Mora den kommande vintern. Lycka till Mattias! Skitroligt.
Sedan är jag lite inne på att det är en konstig tid att lansera Melin på i Brynäs. Skulle man inte väntat lite? Sanny Lindström på expressen är inne på samma linje. Risken är att många spelare kommer att fundera en hel del på det här. Vad innebär det för mig, kanske man tänker. Jag kan tycka att man borde väntat till efter man åkt ut mot Frölunda, men det är jag och Sanny det tydligen.
Jag är verkligen inte säker på att Karlin kommer att lyckas, men jag kommer att hålla tummara för Mora den kommande vintern. Lycka till Mattias! Skitroligt.
Sedan är jag lite inne på att det är en konstig tid att lansera Melin på i Brynäs. Skulle man inte väntat lite? Sanny Lindström på expressen är inne på samma linje. Risken är att många spelare kommer att fundera en hel del på det här. Vad innebär det för mig, kanske man tänker. Jag kan tycka att man borde väntat till efter man åkt ut mot Frölunda, men det är jag och Sanny det tydligen.
+ 1
« Föregående · 1819774 · Nästa »