« Föregående · 1959600 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
GurraG: Mitt första inlägg var inget hån, jag var bara uppriktig och tyckte MODO visar brist på respekt till supportrar med hur dom spelade nu, sen fick jag ett hånfullt svar, då svarade jag på det.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8179}: äsch vadå ”synd om Västerås”? Dom kliver upp från ettan och går direkt till slutspel, jag tror dom överträffat precis alla förväntningar denna säsong. Sätter man sig i ett läge där man är beroende av andra resultat så får man fan skylla sig själv.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kl 8 dan innan kan man köbe biljetter till bortastå i Oskarshamn eller i luckan på plats en timme innan!
Man kan ta rullchairen med om det blir en " Berra " lol 😂
Man kan ta rullchairen med om det blir en " Berra " lol 😂
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Alen Bibic lämnar rögle, stor defensiv back på 100kg, inte sett mycket av han, men av vad jag sett är han ganska stabil defensivt, kanske vore något om vi klarar oss kvar.
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Mm, verkar som om de ledsnade efter den första 3-5 an som var extremt hård.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: dom klarade ju knappt av att spela sig ur egen zon på hela matchserien. Dom släppte igenom väldigt många skott, det var en tillfällighet att AIK inte gjorde fler mål än vad man gjorde.
Fattar inte att alla hyllar Oskarshamns defensiv, jag tycker det var fördel AIK genom hela matchserien. Dom släppte igenom fler backskott på 5 matcher än vad vi gjort på hela säsongen (typ).
Fattar inte att alla hyllar Oskarshamns defensiv, jag tycker det var fördel AIK genom hela matchserien. Dom släppte igenom fler backskott på 5 matcher än vad vi gjort på hela säsongen (typ).
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: AIK är bättre om de orkar.
De kan dock vara rätt slut nu. Slutspelsserien ser ut som semester jämfört med IKO - AIK.
De kan dock vara rätt slut nu. Slutspelsserien ser ut som semester jämfört med IKO - AIK.
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Ja, kanske, jag vet inte hur man skulle organisera något sånt men det är en fin tanke.
När vi var 800 pers i Västerås, då vi gick upp -00 var det en gubbe som sålde sin soffa för att ha råd att åka med.
När vi var 800 pers i Västerås, då vi gick upp -00 var det en gubbe som sålde sin soffa för att ha råd att åka med.
Sv: Apropå nånting...
Hassan: låter kanske som en grupp på Facebook? Har märkt att de ofta händer att någon vill ge bort biljetter men att det inte alltid finns folk att ge biljetterna till.
Sv: Apropå nånting...
Jag missar ungefär tre matcher/säsong. En magsjuka och två bortrest hittills i år.
Den klick på ståplats som stod där, framförallt näst sista hemmamatchen när det var ödsligt överallt borde verkligen hyllas.
För några år sen var det 1690pers mot Pantern.
När vi åkte ur sist trodde jag aldrig mer att man skulle fylla hallen. Det gjorde vi.
Nu är det fyra matcher kvar. Det spelar ingen roll om man er medgångare, hardcore, vice-vd eller lådvinsalkis. Nu behövs ALLA!
Om någon med någon form av beslutande inom SK läser här, kör ett biljettskänkarprogram. Låt folk som vill, kan och har råd få köpa en ståplatsbiljett eller tio och dela ut till de som inte har den möjligheten.
Nu är det på riktigt.
Den klick på ståplats som stod där, framförallt näst sista hemmamatchen när det var ödsligt överallt borde verkligen hyllas.
För några år sen var det 1690pers mot Pantern.
När vi åkte ur sist trodde jag aldrig mer att man skulle fylla hallen. Det gjorde vi.
Nu är det fyra matcher kvar. Det spelar ingen roll om man er medgångare, hardcore, vice-vd eller lådvinsalkis. Nu behövs ALLA!
Om någon med någon form av beslutande inom SK läser här, kör ett biljettskänkarprogram. Låt folk som vill, kan och har råd få köpa en ståplatsbiljett eller tio och dela ut till de som inte har den möjligheten.
Nu är det på riktigt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Enl galenhöken är Rifalk klar för Rögle nästa säsong. Kanske inte jättetajming med såna uppgifter för IKO nu...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hälge: jaså? Var 3 olika tillfällen med ganska långa mellanrum så antog att de alltid var så.
Borde köra med de på heltid isåfall!
Borde köra med de på heltid isåfall!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Det där med gratis parkering med 4 personer i bilen..var inte det något som var tillfälligt ? Jag är på varje match och vi är oftast 4 personer i bilen och vi får betala varje gång.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
rabalder: en bra grej dom redan kör med är gratis parkering om man har full bil (4 pers). Öka värdet av lojalitet är en ruskigt bra idé dock. Något så enkelt som ett klippkort hade ju varit något tycker jag. Kan innefatta olika kategorier också för både biljett, handel i kioskerna och i supportershoppen. Fyller man hela får man säsongskort till kommande säsong, men även med mindre priser som gratis kaffe efter 5 stämplar eller en halsduk då man fyllt ut supportershoppen delen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Gratis kaffe (till exempel) för de som kommer till match iförd matchtröja, Timråhalsduk eller -huvudbonad är en "kampanj" jag tycker de borde införa.
Vad gäller lojalitetsprogram så kan det väl fungera med att personerna sparar sina tidigare matchbiljetter, 5(?) av dessa kan bytas in mot 1 biljett för aktuell match.
Vad gäller lojalitetsprogram så kan det väl fungera med att personerna sparar sina tidigare matchbiljetter, 5(?) av dessa kan bytas in mot 1 biljett för aktuell match.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Perreman: Kanske fler som har tips här? Det där var bara ett snabbt oigenomtänkt förslag... Men lojalitetskampanjer borde sjösättas på något vis. Både för sponsorer och enskilda supportrar.
Lite kreativa idéer som filas vidare på och därefter upp till kansliet?
Tanken är god. Hur blir vi bäst på detta i Sverige?
Lite kreativa idéer som filas vidare på och därefter upp till kansliet?
Tanken är god. Hur blir vi bäst på detta i Sverige?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Det där låter som en kanonbra idé! Vet inte hur det fungerar med säsongskort, loggas dem vid inträdet?
Hur som helst, kan man bevisa att man varit på plats säg 5 matcher inom de senaste 15 matcherna så bör man kunna få vara med i utlottningen av exempelvis en halsduk eller annan supporterpryl.
Skickar du ett tips till kansliet kanske?
Hur som helst, kan man bevisa att man varit på plats säg 5 matcher inom de senaste 15 matcherna så bör man kunna få vara med i utlottningen av exempelvis en halsduk eller annan supporterpryl.
Skickar du ett tips till kansliet kanske?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Härligt att vi nu ser ut att fylla hallen! Dom som hängt där hela säsongen borde fan hyllas i pausen. Rätta Virket borde få hedersmedaljer!
Borde man inte införa ett system av ”vi som besöker typ flera matcher under hela säsongen och får typ en lottsedel varenda gång som gör att vi nu kan vinna en typ”... Inte vet jag. Men tänk på att vardagslunken ska uppmärksammas av ”medgångarna” (Inget ont om dom) så att kärnan växer.
Alla behövs för Timrå IK!
Borde man inte införa ett system av ”vi som besöker typ flera matcher under hela säsongen och får typ en lottsedel varenda gång som gör att vi nu kan vinna en typ”... Inte vet jag. Men tänk på att vardagslunken ska uppmärksammas av ”medgångarna” (Inget ont om dom) så att kärnan växer.
Alla behövs för Timrå IK!
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Alla biljetter är reserverade till Supporterklubben till och med 08.00 dagen innan match. Står på deras hemsida:
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Det är precis den här inställningen jag hoppas och tror kan tala till vår fördel. Kan inte föreställa mig att AIK varit inställda på fest innan en bäst av 7 serie mot oss och jag vet med säkerhet att vi inte var det efter vår seger mot Leksand
Sv: Apropå nånting...
Bor en bit bort men vill ändå dra mitt strå till stacken. Så tänker att jag köper tre ståplatsbiljetter till onsdagens match som någon här i gruppen kan ta!
Tanken är att dessa biljetter ska gå till någon som kanske har det lite snålt och av den anledningen inte hade kunnat stötta på plats, eller någon som kommer släpa med sig 3 polare som inte tänkt kolla på matchen.
Poängen är alltså att få fler på plats på onsdag, inte att vara någon typ av välgörenhetstjänst att dra nytta av. Så skicka ett direktmeddelande här på HS om något av ovanstående stämmer in på dig!!
Tillsammans hejar vi fram vårt älskade Timrå <3
Tanken är att dessa biljetter ska gå till någon som kanske har det lite snålt och av den anledningen inte hade kunnat stötta på plats, eller någon som kommer släpa med sig 3 polare som inte tänkt kolla på matchen.
Poängen är alltså att få fler på plats på onsdag, inte att vara någon typ av välgörenhetstjänst att dra nytta av. Så skicka ett direktmeddelande här på HS om något av ovanstående stämmer in på dig!!
Tillsammans hejar vi fram vårt älskade Timrå <3
+ 32
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Hörde något om att supporterklubben fått alla bortastå. Kvarvarande säljs tydligen från 08.00 på matchdagen. Men det är inte 100% säker info.
Vi TIK-Nomads får jaga vidare.
Vi TIK-Nomads får jaga vidare.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Precis.
Frågade igår, frågar igen.
Vet någon vad som gäller för biljetterna i Oskarshamn?
Får supporterklubben alla biljetter till bortastå?
Kan vi i skogarna få nån biljett därigenom eller är det via vanliga försäljningen man får ligga på låset?
Frågade igår, frågar igen.
Vet någon vad som gäller för biljetterna i Oskarshamn?
Får supporterklubben alla biljetter till bortastå?
Kan vi i skogarna få nån biljett därigenom eller är det via vanliga försäljningen man får ligga på låset?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
rabalder: Det är nu vi i publiken ska visa att Timrå är ett SHL lag. Alla till ladan!
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Backhandflipp: Har knåpat ihop ett litet script som räknar platserna på biljettförsäljningssiten.
+ 17
Sv: Apropå nånting...
2791 sittplatsbiljetter till på onsdag sålda än så länge, keep it up!
Länkar:
https://tik.ebiljett.nu/
https://tik.ebiljett.nu/
+ 12
Sv: Apropå nånting...
Red Bulls: Det är för såna här tillfällen dom behöver uppfinna såna där sleep-pods från diverse sci-fi filmer. Gå ner i dvala en vecka hade varit perfekt just nu!
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Samma här, nöp söndagen samtidigt. Hur ska man kunna vänta en vecka på detta är den stora frågan?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Charlie2: 2 biljetter köpta! Bjuder med en kompis som aldrig går på match annars. Hoppas på en jävligt bra stämning på onsdag, kan knappt bärga mig för det som komma skall.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: lägg till att AIK missade åt helvete för många målchanser. Det ska inte vi klara av att göra, även om vi hade haft noll form i laget. Men allt kan hända och det är vi förberedda på. Biljetterna är bokade till matcherna, åker på minst 2matcher men ska lösa jobbet och hoppas på minst 3 av 4.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag tror tyvärr att modoiterna kommer få se oss kvar i SHL även nästa säsong :D Varför tror jag det då?
Kvalspelet i HA som har pågått ett tag nu, det påminner väldigt mycket om kvalspelet 2015 när SHL utökade ligan, Leksand som kom 11a fick Svarte Petter, Modo som kom 12a lyckades dra fram ett ess i rockärmen som visade sig vara Vita Hästen.
Dundee i ModoBoken beskriver det väldigt bra :)
Men vi ska komma ihåg att precis 1 år senare så hämnas Svarte Petters offer på just Modo..Men så långt fram behöver vi kanske inte tänka va? ;)
Kvalspelet i HA som har pågått ett tag nu, det påminner väldigt mycket om kvalspelet 2015 när SHL utökade ligan, Leksand som kom 11a fick Svarte Petter, Modo som kom 12a lyckades dra fram ett ess i rockärmen som visade sig vara Vita Hästen.
Dundee i ModoBoken beskriver det väldigt bra :)
Men vi ska komma ihåg att precis 1 år senare så hämnas Svarte Petters offer på just Modo..Men så långt fram behöver vi kanske inte tänka va? ;)
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Ja jag gillar att vi pratar ödmjukhet inför uppgiften. Kunde IKO vinna 2 matcher på ett kokande Hovet lär de väl inte frukta NHK heller. AIK hade en ganska dålig målvakt i Jönsson, vi har Svedberg...
Det var några likheter det, nu över till en gigantisk skillnad: AIK hade sin största forwardsstjärna Anton Holm skadad - vi har landslagsspelaren Wedda tillbaka utvilad och fräsch redo för stordåd. Vi hade ett ganska bra PP i SHL borde kunna bli ännu vassare mot HA motstånd. Vi är ett lag med erfarenhet från kvalet förra året
Det var några likheter det, nu över till en gigantisk skillnad: AIK hade sin största forwardsstjärna Anton Holm skadad - vi har landslagsspelaren Wedda tillbaka utvilad och fräsch redo för stordåd. Vi hade ett ganska bra PP i SHL borde kunna bli ännu vassare mot HA motstånd. Vi är ett lag med erfarenhet från kvalet förra året
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Charlie2: Underbart....
Nu fyller vi hallen till bristningsgränsen!!
Vi SKA ha SHL Hockeyn kvar i Medelpad nästa säsong!!!
Nu fyller vi hallen till bristningsgränsen!!
Vi SKA ha SHL Hockeyn kvar i Medelpad nästa säsong!!!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Man märker att Timrå ständigt får vara underdogs i alla lägen. Typ alla "Experter" tror ju mer eller mindre på Oskarshamn nu. Vart var alla de förra säsongen då jag tycker vi mer övertygande körde över Lekksand kvalspelet? Då höll alla experter mer eller mindre KHK som klara favoriter. Vi får bara tacka och ta emot att slippa favoritskapet! Säger bara välkommen upp till kamp nästa onsdag Oskarshamn. Timråstormen ligger och samlar kraft och kommer slå till med full styrka. 💪👊
+ 9
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Det är 10min kö på biljetterna nu på möra! Så skare va! Forza Timrå!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Ödmjukhet rabbar...
Det blir den stora melodin i kvalet!!!
Oskarshamn har som vi hade förra året allt att vinna..
Spelade uselt på slutet utav serien och steppade upp när de väl behövde det!
Totalt nedskrivna...
Precis som vi var förra säsongen och iofs alltid varit!
Det blir inte lätt.. de har vinden i ryggen!
Boka redan nu tid med psykologen,familjeterapin och hjärtläkaren...
Tala om för kärringen att du bokat soffan framför Tv:n from 27 mars och två veckor framåt...
Sjukskriv dig ifrån jobbet!
Fyll upp kylen med Champagne, gravöl och massor med Explorer..
Ta inget för givet...
I kval allt hända och vi Timrå IK har ALLT i egna händer..
Bäst av 7...
Stå upp för Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤
Det blir den stora melodin i kvalet!!!
Oskarshamn har som vi hade förra året allt att vinna..
Spelade uselt på slutet utav serien och steppade upp när de väl behövde det!
Totalt nedskrivna...
Precis som vi var förra säsongen och iofs alltid varit!
Det blir inte lätt.. de har vinden i ryggen!
Boka redan nu tid med psykologen,familjeterapin och hjärtläkaren...
Tala om för kärringen att du bokat soffan framför Tv:n from 27 mars och två veckor framåt...
Sjukskriv dig ifrån jobbet!
Fyll upp kylen med Champagne, gravöl och massor med Explorer..
Ta inget för givet...
I kval allt hända och vi Timrå IK har ALLT i egna händer..
Bäst av 7...
Stå upp för Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Veteranolle:
"Heja Timrå och tack Oskarshamn för att ni skickade AIK dit dom troligen hamnar till slut......allsvenskan"
Misslyckas AIK kan dom till och med hamna i div1. Hur ska dom klara sin ekonomi och kontrollår är ju en spännande fråga. Kan bli så att Oskarshamn var laget som fick äran att skicka ner AIK till div1.
"Heja Timrå och tack Oskarshamn för att ni skickade AIK dit dom troligen hamnar till slut......allsvenskan"
Misslyckas AIK kan dom till och med hamna i div1. Hur ska dom klara sin ekonomi och kontrollår är ju en spännande fråga. Kan bli så att Oskarshamn var laget som fick äran att skicka ner AIK till div1.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: I min naivitet tror jag faktiskt modofansen är genuina. Hade det varit tvärtom och Modo spelat negativt kval hade jag halvt velat att dom åkt ut så vi fått spela härliga derbyn kommande säsong och halvt velat att dom ska vinna för att hålla antalet norrlandslag i SHL uppe.
+ 1
« Föregående · 1959600 · Nästa »
