« Föregående · 1961366 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Har suttit och kvasijobbat senaste 2 timmarna, tankarna är på annat håll som ni förstår. Nu vill man bara att (för att citera allas vår kära "Småland") puckuslingen ska släppas!
Till alla er som ska till ispalatset: Sjung, ropa, stöka och skandera fram Timrå idag! Chocka IOK med vad det innebär att möta Timrås publik, så gör grabbarna detsamma på isen!!
Till alla er som ska till ispalatset: Sjung, ropa, stöka och skandera fram Timrå idag! Chocka IOK med vad det innebär att möta Timrås publik, så gör grabbarna detsamma på isen!!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Kvalmaskot kan jag ta på mig. Elmo är ju ändå röd som Timrå. Tar dock inget ansvar för resultatet.
Är galet taggad och ser fram emot denna matchserie!
Är galet taggad och ser fram emot denna matchserie!
+ 13
Sv: Apropå nånting...
covfefe: välkommen. Är rätt ny här själv men har nog hunnit med att göra både en och två personer skogstokig! Idag är en utmärkt dag att smyga sig in här dock!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: De har insett sitt misstag och bytt nu. Men fan vad pratet om "vinstlott" stör mig, förmodligen en alldeles ypperlig tändvätska för IKO
+ 6
Sv: Apropå nånting...
covfefe: Välkommen!
Du är härmed vår inofficiella kvalmaskot.
Hoppas du för tur med dig!
Alltid rött, alltid rätt!
Du är härmed vår inofficiella kvalmaskot.
Hoppas du för tur med dig!
Alltid rött, alltid rätt!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
covfefe: Är det du som är 031? ge fan i att ringa mig hela tiden!!!!
Välkommen, bra dag att gå med, ångesten är total.
Välkommen, bra dag att gå med, ångesten är total.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Hej pä er! Ny här.... eller ny och ny. Har bara smygläst här de senaste åren.... var väl på tiden att man skaffade ett konto? I varjefall, är från 031-området!
+ 22
Sv: Apropå nånting...
Klockan går....tick tack.....drygt 5 timmar till nedsläpp. Frugan pratar middagsplaner, jag vill mest bara kräkas
+ 11
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Öndulat: Vi är Timrå och vi ger aldrig upp syndromet kanske? Vi taggar upp inför det som är viktigast. Sann Timrå mentalitet!
Ikväll kör vi.. :))
Ikväll kör vi.. :))
+ 8
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Charlie2: han är ju så jävla skön den karln! Hoppas det blir mycket av det här under kvalet.
Måste återigen ge en stor jävla eloge för marknadsföringen av denna kvalserie. Riktigt jävla bra jobbat. Jag har gått från oro och förväntan till att bli hypad som fan och förväntansfull. Hur fan lyckas man göra någon förväntansfull inför ett negativt kval? Helt sinnessjukt ju. Men så jävla roligt det är just nu!
Måste återigen ge en stor jävla eloge för marknadsföringen av denna kvalserie. Riktigt jävla bra jobbat. Jag har gått från oro och förväntan till att bli hypad som fan och förväntansfull. Hur fan lyckas man göra någon förväntansfull inför ett negativt kval? Helt sinnessjukt ju. Men så jävla roligt det är just nu!
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Gjort det obligatoriska jinxspelet mot Timrå så nu har jag gjort mitt inför. Nu är det bara jobbet i arenan ikväll kvar 💪
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Vi som inte kan åka till Timrå i kväll. Vi lider. Det finns inga bortförklaringar. Själv åkte jag dit på ett fu**** jobbmöte i Düsseldorf utan möjlighet till att hitta lämpliga flyg till Timrå..
Min kloka flickvän menade ”det måste väl ändå vara bättre att du ger pengarna till Timrå IK än att jaga privatflyg”?
Hon har rätt. Men jag tackar för matchstart 19.30. Hinner precis till en tv!
Jobba nu alla rödvita. Mentalt är jag med er!
Hittade just en specialdesignad flaska i begränsad upplaga här på flygplatsen, (annars är dom svarta) ser detta som ett tecken! En hutt för varje TIK-seger.
Röd och vit! Hockeydynamit!
Min kloka flickvän menade ”det måste väl ändå vara bättre att du ger pengarna till Timrå IK än att jaga privatflyg”?
Hon har rätt. Men jag tackar för matchstart 19.30. Hinner precis till en tv!
Jobba nu alla rödvita. Mentalt är jag med er!
Hittade just en specialdesignad flaska i begränsad upplaga här på flygplatsen, (annars är dom svarta) ser detta som ett tecken! En hutt för varje TIK-seger.
Röd och vit! Hockeydynamit!
+ 17
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: en artikel som enbart handlar om Timrås kval och Aftonbladet väljer en bild av moraspelare? Misstag eller klassiskt tjuvnyp mot Timrå i vanlig ordning?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Ragnarok: Såg han nyss på Arenarestaurangen.... Han såg grymt fokuserad ut... liksom flera andra av spelarna
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Ragnarok: En sån jävla bröstvärmare att IKO lämnar w/o resten av kvalet och nästa säsongs silly kan dra igång redan efter nån minut i första perioden.
Då skulle jag helt legitimt kunna ställa frågor som; "hur i helvete ska Nubben hitta en 1a Center utan att chansa ihjäl sig", exempelvis.
SLÄPP PUCKJAEVLN!!! 19.30!? VAD ÄR DET FÖR TID!?!?
kvalnerverna håller snart inte längre...
Då skulle jag helt legitimt kunna ställa frågor som; "hur i helvete ska Nubben hitta en 1a Center utan att chansa ihjäl sig", exempelvis.
SLÄPP PUCKJAEVLN!!! 19.30!? VAD ÄR DET FÖR TID!?!?
kvalnerverna håller snart inte längre...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Lugnet före stormen, ikväll vill jag se en riktig fin open-ice takling av Janne Jalasvaara.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Puckat: Gör mig mest frågandes varför han förlängde med KooKoo!? (dock jävligt kul att se)
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
ÖDMJUKHET och MASSOR med dricka är signum för detta kval!!!
8,5 timme kvar....!!!!
Tempen stiger för varje minut som går!!
Forza Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤❤❤
8,5 timme kvar....!!!!
Tempen stiger för varje minut som går!!
Forza Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤❤❤
+ 14
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{4606}:
Får en smygande känsla att hela säsongens otur, missflyt, skadeproblem, börsproblem, marknadsproblem, missade målchanser, tabbar i försvaret mm mm.....eskalerar i en Timråeufori i 4 raka matcher!!
...men jag törs inte tro på det...
Får en smygande känsla att hela säsongens otur, missflyt, skadeproblem, börsproblem, marknadsproblem, missade målchanser, tabbar i försvaret mm mm.....eskalerar i en Timråeufori i 4 raka matcher!!
...men jag törs inte tro på det...
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Det ska nog gå bra oavsett vem. Tror båda kommer storspela!
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Öndulat: Sticker ut hakan och påstår att Svedberg kommer att vara kung i dom här matcherna!
+ 5
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nu hoppas vi att det blir avgjort inom fyra. Huvudet säger att Timrå och Mora spelar i SHL nästa säsong,
Men det kan likaväl bli leksand som de spelar.
Men det kan likaväl bli leksand som de spelar.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
supp: Bara kvinnorna (2st) som röstade på Oskarshamn. Haha! Jag tippar 4-1 till Timrå
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Finns det länkar till experternas tips/analyser? Har enbart sett Wennerholms otroligt välgrundade analys (TIK 17+, IKO 16+)
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad: Antinge läser jag in saker och inbillar mig, men på alla förutom tränare Åhlund så framstår det som att IKO tycker att det är coolt att bara få vara med, inklusive media. Hoppas det blir så på isen också
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TIK-Lund: Ja bara Johanna dahlen som har vett. 😉. Det är ju ganska stor del av experterna i STs inslag som tror på Timrå ändå. 6 experter tror på Timrå varav 3 på Oskarshamn.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TIK-Lund: Som neutral förstår jag inte hur någon kan tippa Oskarshamn. Ni har ett överlägset lag och dessutom en gedigen erfarenhet av kvalspel både bland spelarna och som förening.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
supp: Om man får generalisera lite verkar det som "gubbarna" tippat Timrå och "damerna" Oskarshamn.
« Föregående · 1961366 · Nästa »





