Skarin: Då får man ta en sväng förbi Mediamarkt då och investera i en ipod och tanka den full med frän och fräsig musik. Men du kan väl ta med dig en bergsprängare oxå och lira lite Neil Young, Eldkvarn, Bruce Springsteen, Ulf Lundell och annat smått och gott. Sedan ölar vi oss hela vägen ner till Jönköping och ställer till med ännu en bragd i fiendeland.
Snoop: Jag tror inte att Frölunda grinar över att det är konståkning. Spelarna lirar nog hellre i Frölundaborg än i Scandinavium.
Sedan är jag helt inne på Jimmys linje kring Riku Hahl. Jag tror inte en sekund på att han väljer en annan elitserieklubb, d.v.s. Frölunda. Utlandet eller Timrå.
Hoppas inte att The Big Red Machine är nöjd nu bara för att man slagit ut modo. Nu JÄVLAR är det dags att krossa nästa motståndare. Låt dom komma bara.
Snoop: Vore jag i Riku Hahls kläder skulle jag också knipit käft. Varför skall han lägga krokben på sig själv genom att stänga dörren för anbud utifrån. Dumdristigt och korkat i min mening. Han ville fokusera på slutspelet med Timrå nu och resten tar han sedan.
Är man attraktiv behöver man inte stressa fram någonting!
Uno Gordon: Jo men de skulle ju vara lugnanade om han sa nåt, de enda han säger om Frölunda ryktet är att han accepterar att de ryktet går och de känns inge vidare.
Kerstin_k: Han vill väl bara skriva de han hoppas, så vitt ja vet så hade han ingen källa på de, men ja förstår inte vad Riku helt plötsligt ska till Frölunda och göra, dom har absolut inget bättre lag än oss och Riku hr sin bästis här.
Kerstin_k: "Inte så många trodde på Timrå" skrev du. Lyssnade just på en av de musikaliska höjdpunkterna i min samling. 2003 kom "Timrå knockar". Kommer ni ihåg? Timrå knockar hela skiten/ Spöar lagen från eliten/ Rena rama dynamiten/ Nu tar Timrå SM-guld! Det var refrängen. Senare kommer det en intressant rad i versen: "Nu inför säsongen spåddes laget åka ut/ Boork och Challe Berglund sa att Timrås tur är slut/
Kanske dags för en något reviderad utgåva? Mel. Glory Glory Hallelujah.
"Inte så många trodde på Timrå och jag fick ett sms från en spelare i Timrå som var så besviken att jag tippade på Timrå. "Du tippar ju aldrig rätt, nu vinner vi inte" skrev han."
Citat från AB's hockeybloggare angående tippningen för kvartsfinalerna. Undra vem det var som skickade det sms'et? :)
(hoppas att det inte är postat sedan tidigare, jag såg i alla fall inte det.)
Men vi har vell redan fullt också