Harryhaffa: Jag håller inte med dig. Skulle det visa sig att Sanny Lindström återfinns i Frölunda i mitten av Oktober så är Nubbens förtroendekapital förbrukat. Jag har ältat Nubbens val och vad som skett efter det fler än en gång. Jag hade väl så sakteliga börjat gilla läget då Uno säger att han från tämligen säkra källor vet att Sanny ansluter till VFs trupp 15 Oktober.
Skulle det vara så är det inte svårt att räkna ut att detta varit klart sedan länge.
Jag har svårt att ens tänka på vissa spelare/ledare om detta skulle visa sig stämma. Jag får en bitter smak i munnen.
JimmyH: Jag står för det jag skriver. Och visst kan jag bli förd bakom ljuset. Och då får jag ta den smällen också. Men det är inte ofta jag planterar rykten på HS. Och hur mkt jag än må ogilla Sanny så har jag inget att vinna på att kasta ännu mera skit på honom. Han får lira i vilket lag han vill. Jag tycker bara att det är komiskt att om Sanny går till Frölunda, vilket mina källor hävdar så kommer ju saken i ett helt annat läge. Att person som utmålar en av Timrås största supportrar till lögnare och sedan för sin gamla klubb bakom ljuset med ett lögn.
Jag gillar inte när människor inte är konsekventa eller rättvisa. Kan man slicka i sig utav beröm kan man förbanne mig ta kritik också. Och kan man på stående fot anklaga folk åt höger och vänster för att sväva med osanning och så är man av samma skrot och korn själv så bör man hålla käften anser jag.
Harryhaffa: Jag skulle bli mest irriterad på Kent Norberg om det skulle visa sig att Sanny ansluter till Frölunda i Oktober. Sedan är det väl så att det man inte vet något om bör man heller inte kommentera. Som jag gör nu.
Men, om läget skulle uppstå, ja då är det lätt att dra olika slutsatser. Logiskt eller ej, tja det är upp till var person att bedöma. Men att det skulle vara planerat är för mig alldeles självklart.
"att det skulle vara en planerad låter lika logiskt som en ica handlare som tar över en hemmköp butik för att veta att han hon ska om ett halvår ta över konsum"
Jag känner 2 stycken som lyckats med den bedriften ;o)
Harryhaffa: Alla är vi olika. Du rycker på axlarna och tar alla i hand och sjunger we shall overcome om det skulle visa sig att ryktet är sant. Jag hanterar det på annat sätt. Och tur är väl det.
73Sjöbba: Ok. I korthet tycker Sanny att jag snackar skit för att jag dömde ut Martin Lindman i ett programblad för 2år sedan och för att jag hade synpunkter på honom angående ett uttalande till Canal+ i direktsändning under en bortamatch mot Luleå förra säsongen.
Folk får tycka vad de vill om mina alster och bilda sig en egen uppfattning. Och tycker de att jag är en idiot så må de väl få vara på det viset också. Däremot accepterar jag inte att någon kallar mig lögnare utan saklig grund.
Det har jag väl ändå inte påstått att jag tror.