Nå, fint att de hade det bra och gillade Timrå, fint att vara lojal (låt vara mot sin polare och inte mot sin arbetsgivare. Men ändå) och fint att han tycker det var win win
Men nu har vi lärt oss nåt. Finnar är mesiga, ryggradslösa morsgrisar och kan dra åt helvete
lungan: Om vi får en ny sportchef så lär det dröja 2-3 säsonger innan denne kan sätta någon större prägel på forwardsidan. Kommer vara ett Nubben-bygge flera år framåt. Kontraktsituationen på backsidan ser lite annorlunda ut. Där kanske vår eventuellt nye sportchef kan möblera om som han vill. Vet att Erixon, Strömberg, Pilö, Nässen och Forsmark bara har ett år kvar på sina kontrakt.
Där lär vi får se en del förändringar. Erixon är given att lämna, Strömberg ligger väldigt pyrt till om han fortsätter vara skadad och Pilö behöver steppa upp några snäpp om han ska bli kvar.
steveroper: är Jokinen världens sämsta mångmiljonär som inte lyckats sammanföra sin familj på 4 säsonger? Liksom köp ett hus bara din snåle fan.
Mika är Jokinens lilla hund. En ja-sägare, en karriärist. Luktar väldigt mycket politiker och partitrogen här. Skitsamma om vi drar in på skolmaten. Jag fick iaf ett toppuppdrag för min lojalitet.
Nä. Här sket verkligen Kimmo Kapanen i det blå skåpet.
Rip Kirby: lyssna på Nedsläpp Timrå avsnitt 19 ”Morten Madsen”. Från 37:10 och framåt är med Torines. Fantastisk familj och Tikare hela bunten. Otroligt kul att Malte kommer till oss!
Någon fler som fått fråga om att förnya medlemskap, men som redan har gjort detta? Det känns som någon inte har riktigt koll på bitarna. (Jag förnyade för ca tio dagar sedan)
Nå, fint att de hade det bra och gillade Timrå, fint att vara lojal (låt vara mot sin polare och inte mot sin arbetsgivare. Men ändå) och fint att han tycker det var win win
Men nu har vi lärt oss nåt. Finnar är mesiga, ryggradslösa morsgrisar och kan dra åt helvete