1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582178 inlägg · 6215 ämnen

AVGÅ PERRA!

« · 1452815 · » Till forumet


Sv: AVGÅ PERRA!
Bragd-Birger: vore väl passande om Perras sista match i Timrå blev mot laget i hans hjärta...
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Lägg ner det här med Hockey nu. Det är inte hockey som spelas i EON längre, det är Rinkbandy.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Manderville:

1-5. Ser tungt ut... Nu måste ju Nubben agera. Allt annat är ju för fasen patetiskt...

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Så värdelösa som vi är nu har nog inget lag varit sedan "Vilda Wäsby" tog 3 poäng för "100" år sedan

Redigerad kommentar

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Heja Högström. Ser bra ut
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Bragd-Birger: Spelar ingen roll om Perra tränar detta lag eller Challe heller för den delen.


Inte äns en jävla demontränare kan få det här skrotgänget att spela bra. Det är ju en soptipp av misslyckade ishockeyspelare. 
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Bragd-Birger: Sant, tror Nubben kovänder och kickar skiten ikväll!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Eftersom det knappast råder något tvivel om vilka SM-medaljer det ska spelas om i vår så tar jag gärna en förlust i kväll. Jag har flera gånger trott att vi befunnit oss längst ner i källaren, men vi måste tydligen hitta en ännu lägre punkt innan det sker något drastiskt.

Allt handlar om kvalserien. Där och då gäller det. Ju fler träningsmatcher laget får för av-värmlandisering, desto bättre. Med hemmaförlust nr hundraåttifyra för dansbandslallarna och publiksiffror som kvällens, så...har jag svårt att tro att kickning går att undvika många dagar till.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
erathoo: Lundström är ju en helt okej back-up målvakt medans Riddarn troligen inte skulle duga i Allsvenskan.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
dr-nix: Samtliga personer i föreningen/laget som har uttalat sig om Perras framtid har ju lagt in brasklappar. Flera spelare har ju uttryckt att träningarna inte har varit tillräckligt bra. Och det är ju då man sätter spelsystem och formationer.
Så det planeras nog för en eventuell sorti för Perra.
De måste ju inse att det här inte funkar.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Manderville:Nu tittade han på lottokupongen igen
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Ja nu får Lundström träna iallafall.....
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Det här är pinsamt att kolla på, det gör verkligen ont att se laget lira så jävla dåligt.

Alltså Perra måste bytas ut helt enkelt.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Fy fan vad värdelösa vi är, har du ingen skam i kroppen Pärra, avgå nu!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
utspelade i PP -  va ända in i .....
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Varför ligger en Timråpelare på isen så fort det blir fysiskt spel måste vara jävligt dåligt fysisk på spelarna. Ser ut som män mot tjejer i närkamper. Murley måste vara den mjukaste transantlant i spelet hockey. Måste vara unikt att inte ha en forward som kan tackla och gris spela ser ut som 15 tant hagos på isen.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Superlägen....men nog sjutton lyckas man träffa 3cm klubba på backen istället - helt ofattbart, hur svårt kan det va?
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Heja Högström!!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Ja - vad säger man? det har varit roligt i 10 år, men nu ser det mörkt ut minst sagt.

Motståndarna behöver inte ens göra målen själva...

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
hubbenorlen: Bremberg är kritisk över hur Perra coachar. Då kan det bli så här. Jaget är viktigare än laget.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

jå1:

Snygga ?

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
RocknRolf2: I "Allsvenskan"sparar vi in pengar 20 pers bort på kansliet ingen MV-trän ?
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Fingertoppskänsla! Ställer Riddarn i mål. Perra har tydligen sett något hos Ridderwall som attraherar honom (som hela världen missat). Vi krigar skiten ur oss, utdelningen uteblir. Som vanligt, liksom.
Nu skickar man ur Ridderwall dessutom. Det är till att bygga självförtroende inför kvalserien. Per-Erik är en jävla pajas som har noll koll på läget. Absolut noll koll.
Fy fan!

Edit: mottagningen kom tillbaka för en kort sekund.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
När Karlstadsbussen lämnar Timrå vid 22-tiden ikväll bör 2 muppar extra följa med!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
dr-nix: Varför spelar man inte med Bremberg i poweplay direkt? Jag fattar det inte!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
jå1: Får inte igen insatsen för låga odds.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
jå1: är ju inte sant, 2 självmål av torp. Odds på det?
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

superfalle: ganska många här inne. Jag har själv haft mina tvivel under en längre tid men så fort man öppnade sin mun fick man minsann höra hur underbar han var. 

Ska sanningen fram så finns det säkert sämre målvaktstränare än Tarvainen men han är ingen gyllene gud när det gäller att hitta guldkorn heller. Men frågan är om det finns någon bättre målvaktstränare som har något som helst intresse av att flytta till Timrå.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
hubbenorlen: fbk har fått sina skitmål för den här matchen. Nu är det tiks tur!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
hubbenorlen: Mycket folk på läktarna? _:)
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
superfalle: Timrå spelar ju bra idag. Det var länge sedan vi forecheckade så effektivt. Det är därför Färjestad är slarviga. Andra Färjestadmålet var ju ett jävla skitmål.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
pingvin: Ja den där roliga myten undrar jag vart den kommer ifrån
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Så . 1-2 färjestad och då har färjestad varit oerhört slarviga i egen zon och i uppspelen .
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
RocknRolf2: Den vi har idag lyckas tamefan sämre än Linkan och Päran
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
RocknRolf2: Jamen spot on! Har hört flera år att vi ska ha en sån jäkla bra målvaktstränare. Byt!!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Och till nästa säsong gärna en ny målvaktstränare.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Manderville: Men låt skiten förlora annars blir ju nåt jävla yrande vi vann ju förra matchen och tjejtränarna blir kvar piska upp skiten så vävningar blir av.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Manderville: Han byter aldrig malvakt . Fast de är uppenbart från start att han kommer göra en skitmatch
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Johnny B Goode:Det ser jag som en självklarhet efter ikväll!

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
En ny målvakt behövs. Det var tydligt redan innan första uppehållet. 
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Manderville:

plocka bort perra innan det är försent,,,

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Plocka bort Riddarn och Torp nu innan det är försent

,

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Stabilt Riddarn

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Snoop:

ja så är det...

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Johnny B Goode:

herregud riddarn...

2 sopor som skall stötta varandra. kan ju bara sluta på ett sätt.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
vi åker ur
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Per HApps:

De räknar ju alltid in säsongskorten, oavsett om de sitter någon på platserna, mitt företag har X-antal platser, men INGEN ville gå idag, gick inte ens att skänka bort,,,,så har det varit  ett flertal matcher nu.

Sparka perra och det kommer minst 1000 pers till, som handlar i puben, kiosk m.m

Hoppas någon i ledningen inser alvaret snart, det är dyrare att ha perra kvar än att sparka honom.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Förvisso 6 minuter kvar till nedsläpp, men det är pinsamt lite folk på plats.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
hubbenorlen:
Är det mer än 2000 i dag ljuger dom. Tragiskt att beskåda
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Dream Team: Skriver under på det. Hade jag bott kvar i Sundsvall hade jag gått på varje match, oavsett om de leder Elitserien eller ligger sist.
Det är nu de behöver oss som mest.

Låst ämne

« · 1452815 · »