1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581446 inlägg · 6216 ämnen

AVGÅ PERRA!

« · 1452957 · » Till forumet



Sv: AVGÅ PERRA!
UNdrar just om Berglund köpte nån trisslott idag - skulle vart en bra idé tror jag.....
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
dr-nix:Bra för att vara hemvändarehockey!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Nybbe: drygt 4000 tydligen.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Nybbe: 4026 eller nått
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Nybbe:4026

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
bobrov:Någon som hört publik siffran
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
GurraG: Vi har inga pengar vi måste spara ifall att ????????????????
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Jag blir så ledsen, uppriktigt ledsen över att se förfallet... =(
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kongo:Han är en jävla blodsugande vampyr på våra hockeyhjärtan
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kattgubben:
Jag avskyr svinet Murley. Han är en skam för allt vad idrott heter.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Styrelsen, tränarna och spelarna borde göra det enda moraliskt försvarbara - låta sina arvoden och löner studsa tillbaka till klubben så bara ett existensminimum kvarstår på deras lönekonton, tills de börjar leverera igen!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kostiainen: O fan . Murley med ett onödigt mål . De gillar b.b
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Johnny B Goode: Kanske det är SAAB-snubben som styr Timrå också skall tilläggas.Detta inlägg vär jävligt bra formulerat,tack vem du än är.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Tur det är JVM inatt.

Äntligen lite rolig hockey.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Klart som korvspat att det inte går att göra diamanter av gråsten, men då måste man hitta en taktik - spelidé som är gjord efter spelarmaterialet. Det har inte Timrå haft på 1,5 år och kommer inte att få med Perra. Nä Nubben, nu måste Du agera. Detta spiller över på Dig också. Att bara sitta still löser inte ett skvatt i nuläget. Tomas Johansson och Christer Eriksson har jag helt räknat bort, dom har förstört föreningen totalt med sin inkompetens. Det är patetiskt att Tomas Johansson fick sitta kvar optionsåret för att styrelsen tyckte synd om honom. Kommer styrelsen att tycka synd om faansen som inte har ett elitlag efter detta år ? Fattas bara att det kommer bulletiner om att pengarna är slut igen och leverantörer och spelare har stora fordringar på klubben som grädde på moset. Undrar hur styrelsens kalkyl ser ut på minskade intäkter resten av säsongen?  Detta är inte skoj längre. Detta är lyteskomik. Agera Nubben eller börja i spelbutiken på heltid.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Patrick Polly: Korrekt! 
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Murley, det lilla krypet, han fiskar bara efter poäng när det inte betyder nåt. Jävla ego.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kostiainen: Nä nu har jag inte tid mer, ska knyppla färdigt min snuttefilt
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
RocknRolf2: Så är det, och störst ansvar har TJ och därefter Linkan!
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

RocknRolf2:

Att spelarna har förtroende för tränarna? my ass...

4000 på läktaren i kväll? 3000 i bästa fall, när skall Timrå IK fatta attt det kostar mer att INTE byta tränare? supportrar och fans skiter i att gå på matcherna, många i protest av den idioti vår styrelse håller på med "vi är timrå och vis sparkar ingen ledare, fast de inte har någon handlingsplan"

eller är det vad perra har på sina små lappar?
Sätt dig på bussen med FBK till karlstad ikväll,,,, möter jag dig på stan så kommer jag tala om PRECIS vad jag tycker om dig och din "coachning"

jävla pajas...

ps...jag har skrivit ett långt brev till nubben om varför jag och företaget inte lägger ner ett öre till på Timrå IK inan man styr upp denna klubb för inbördes beundran.  

Herregud, ett företag som omsätter 100 miljoner sköts faan lika illa som Saab...

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

superfalle: Nej, defenetivt inte är det enkelt.

Men när man har såpass dåliga centrar som vi har just nu så måste vi spela en mer fartfylld Hockey med ett 2-1-2 system. Just nu spelar vi 0-0-5 vilket är helt jävla värdelöst.

Det är som att spela 0-0-11 i fotboll, hur fan skulle det se ut?

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Skandal!

Nu är Marcel Hossa ledig, bara hugga direkt!

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kostiainen: Denna och övriga säs. började  08-09 sen har det bara gått utför redan då skulle den s.k styrelsen vaknat nää det gjorde man inte man skulle spara pengar och  betala av hallen jo jag tackar jag den där jävla spar-thomas med sina lakejer det dom började med då det var resan ner i allsvenskan inte ens det funderade man på utan spara så är vi snrt där dom stora är d.v.s DIF,HV.FBK m.fl. pyttsan nu blir det att lira mot Borås ,Almtuna och kanske det kan bli ett höjdarderby mot Bobbarna det skulle smaka det.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kostiainen: Fast så där jätte lätt är de nog inte . Vi har elitseriens genom tiderna sämsta center uppsättning . Och backarna inte långt efter . Men de spelar ingen roll . De finns inte en linje i spelet överhuvudtaget . De skulle man se även om de va 12 åringar som spelade . Med en bra tränare
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Klart Perra redan borde ha fått kicken men det absolut största problemet med den här säsongen är att lagbygget är för dåligt. 
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Är det ingen annan människa, fler än mig, som ser var problemet sitter? Grabbarna på isen har ingen ledare som säger till dem hur de ska spela, hur de ska göra, hur man ska vinna matchen. I ärlighetens namn, vem hade trott på annan utgång ikväll?
Så länge Per-Erik är kvar, så länge kommer detta att fortsätta. Finns absolut inget som förändrar det här laget så länge Johnsson är kvar.

Jag hatar verkligen styrelsen som, med en dåres envishet, påstår att det här laget ska nå slutspel. Idioter är vad ni är. Nubben också. Men så här går det när man inte är noggrann i sina arbetsuppgifter.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Nä, grabbar. Det går inte så vidare bra nu va?
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
1-6, för femtioelfte gången skämmer vi ut oss hemma...
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Men låt juniorerna spela istället.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Bragd-Birger: Ja när laget är slutar med att vika ner sig då ska jag inte gnälla men det här är fan sämre än sämst finns inte . Har inte bet dig öppna käften åk och ta autografen av perra och ägghalvan innan det är försent och lämna över fläsket.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
RTS: Det jag syftade på var att han kanske skulle ta tummen ur arslet och kanske kolla hur det ser ut i båset nu när han inte står där själv. Och kanske få upp ögonen för vilken jävla nolla det är som står där, och sätta foten så långt upp i röven på han så han självmant abdikerar från tronen.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
RTS: Hur karln ta över detta lag är för mig en gåta. Han måste ha taskigt samvete. Inte ens den dummaste skulle göra det. Så antingen är Nubben dum på riktigt eller så har han taskigt samvete.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
bisterfinnen: Men varför ska Nubben agera? Enligt vissa här inne är det bättre att vänta en månad och spara pengar på löner...
Vissa förstår inte att publikintäkter också är pengar, pengar som skulle kunna behövas i en eventuell framtid.

Jag har undrat varför dom inte värvar för värvarpotten tidigare men då blivit hårt kritiserad av de som kan det här bättre än jag.

Ni som förespråkar det jag nämner ovan, kan ni företagsekonomi med inkomster kontra utgifter? Jag tror nog att ni lever i en drömvärld där Timrå har en påse pengar per år, rent informativt så kan jag upplysa vederbörande att så är inte fallet, det krävs lite pengar IN också och dom kommer fan inte från tomten.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kostiainen: Kan inte vara så speciellt enkelt för Nubben heller, han lämnar över ett komplett topplag han byggt åt de tre nollorna Tj, Ce och överstesopan Lindquist, på 3 år har dom 3 lyckats med att göra precis allt fel, både det sportsliga och ekonomiska,
Nu kräver alla att Nubben med bakbundna händer utan ekonomi skall trolla fram ett mirakel.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

The great one: "Om Perra har någon stolthet kvar borde han inse att bensinen är slut och att han tar sitt ansvar och avgår."

Exakt så!

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Bragd-Birger: Det har skrivits spaltmetrar om att "Perra" skall sparkas även jag har begärt detta men som laget spelar just nu finns det nog ingen lämplig trän som kan ta hand om detta hjälplösa lag,,nää vad skall Nubben hitta på nudå,en off-back  ä jag ger upp.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Laken:

Känns skönt att vi inte är på plats. Hade f-n inte pallat att sett detta live... 

Om Perra har någon stolthet kvar borde han inse att bensinen är slut och att han tar sitt ansvar och avgår.

Just nu är det riktigt tragiskt. 

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Undrar om Linkan är stolt över sitt lag bygge? Hur fan kan man ta in Hagos på 3 år för 150 000 i månaden??? Murley???? Målvakterna????
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Modano: Jag pratar inte om spelarna eller matchen, utom om dig. Du har en intressant tant-fixering.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Lemmy:

ja vilka spelare vill spela för detta lag!!

ny målvakt och 2 nya backar måste in

hagos kan knappt ta en tackling eller åka skridskor fanimej pinsamt.

se till att porta alla jävla spelare som går på krogen börja göra rätt för er.

är det bara hallin som vill ta närkamperna där ute. tänk 20 såna spelare då hade det tammefan sett annorlunda ut.

ja är så jävla förbannad så ja brinner av.

nästan så man har lust att besöka dom personligen.

när min flickvän sitter och tittar på en mat6ch och hon kan ingenting, det första hon slänger ut sig,  " va oorganiserat det ser ut, spelarna är överallt "

hahahaha

ja va säger man, å jag är själv hockeytränare.

att inte publiken går hem, utan sitter kvar å buar,

strejka för fan!!!!!

patetiska ledning som kört timrå i botten på några år!

ja skäms över dessa mesiga norrlänningar som vi är!!!

aaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Bragd-Birger: Men det är ju ett gäng kärringar det ser nog du oxå farmor väv klart och lugna ner dig.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

AVGÅ PERRA!

Inse, bensinen är slut! Det blir inte pinsammare än så här...

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Modano: Jag spekulerar, men jag inbillar mig att du i barndomen råkade ut för något slags trauma där en gammal sömmerska var inblandad.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
Kerstin_k: Nej, hur ska man kunna värva spelare med den här situationen i åtanke. Vilka spelare kommer att vara intresserade av att spela för en tränare/klubb som bara låter allt gå åt hvete.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Kerstin_k: Jag tänkte även på det här med Nubben..

Han säger ju själv att han inte tittar på matcherna för att det är för nervöst? Hur fan kan han då veta vad Perra gör i båset?Och hur spelarna spelar?

Titta på en matchjävel istället för att sitta utanför i bortabussen och runka förhelvete. SE VAD SOM HÄNDER MED VÅRAT LAG..

Nej, jag är inte på plats, jag kollar på stats.swehockey.

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
zaccodog: Kan ingen av tanterna starta ett klös riva hår slgsmål så publiken får lite valuta för pengen.
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!
bisterfinnen: Men har laget ju varit det de senaste 3 månaderna
Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Kostiainen:

Det kan mycket väl bli slaget om Västernorrland i Lilla SM. Spännande!

Låst ämne

Sv: AVGÅ PERRA!

Mackelito: Jag tror nog att det går att få ut mer av det här laget. Inte mycket, men en del.

Sen behöver vi en konstruktiv center också. Samt en bra back. Och gärna en målis. Och...en jävla massa mylla.

Nya tränare först och främst, hursom. Det är uppenbart att det bara blir sämre och sämre. Och då var det ändå riktigt uselt till att börja med.

Låst ämne

« · 1452957 · »