1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581953 inlägg · 6215 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

« · 1559175 Till forumet


Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Smolenak tillsammans med Hagos och Hedström. Edström spelar med Sebbe.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
250kg kärlek: Och Brynäs har skadekris med ytterligare 6 på skadelistan samt att Rahm klev av dagens träning i förtid. Detta i kombo med att laget har 6 raka förluster gör att talar mot oss och ist för ytterligare en bekväm Brynässeger.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
mikenomad: Ja, vi får verkligen hoppas att du får rätt.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Äntligen drar det ihop sig till match.

Ska bli skoj att se Smolenak spela hoppas jag.
Jag förväntar mig honom som ganska kantig och inte särskillt kreativ överhuvudtaget men tror inte att han förlorar särskillt många dueller på isen och jag misstänker att han inte viker ner sig framför en målvakt. Varken före eller efter en signal från domaren. Hedström kanske är rätt kille för smolenak. Han har juh inte svårt för att låta någon annan stjuta precis. Hagos är också aktiv i att överlåta det till andra. Av det materialet jag sett med smolle verkar han veta att pucken måste upp under ribban om den ska in o det lovar gott.

Hoppas vi får en ny kelgris i Radek. En fighter som avgör matcher. Sånt gillas.
Jag förstår om monten inte vill hacka isär molinder kedjan heller. Har man väl hittat något som fungerar framåt under den här säsongen så håller man det...

Mot tre pinnar i gävle!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
VINN!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

Även för en TIK kommer man till en punkt när de värsta hundåren är över. Jag har gått och nynnat på versen på Florence+the Machines dunderhit från några år sen under hela kvällen och tidiga natten. Inser nu inför läggdags att det är mitt undermedvetna som talar om för mig att vi varit ner på rock bottom och vänt, nu fucking studsar vi uppåt. Två raka segrar, massivt stöd bland folk och småföretag i skramlandet och nya tag inför framtiden. 

Okej, kanske att ta ut saker lite för mycket i förskott. Men nog ska vi kunna plocka ett skärrat Brynäs? Kollar man in videon så tror jag att Smolenak symboliseras av Florence själv, en rödvitsminkad högpresterande stjärna. De två blåsminkade sakerna i guldklänningar som flankerar är Hagos och Jonte och ibland dyker Sebbe och Edström ut som backpar på congas i bakgrunden. Montén passerar blixtsnabbt med cymbaler i hand. Tycker det ser bra ut jag. Dog days are over!

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
söder över: Bra där, så kan man också se på det. Gällande kedjeformationen alltså.

Det KAN gå.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

mikenomad: I helsike att det gör. Släpp jinxen!

Brynäs blir bara ytterligare ett lag som vänder förlusttrenden mot oss

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Timrå Icon: Fast nu har ju de en massa skador, t.o.m. fler än oss, samt att vi har vår supertjeck samt Rasmus på luffen. Nä det här tar vi. Lätt.

Grabbarna tar vid där de slutade, vi är ostoppbara nu. Och Jonte brinner av revanschlusta, det ser man i hans ögon. Han kommer vara magisk ikväll, det inser väl en Jonte-lover som du...

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Timrå Icon: Ska jag oroa dig ännu mer så kan jag meddela att jag knappt är ironisk alls. Seriöst, jag tror på 3 p ikv. Kan lika bra göra det, neggandet har ändå gått åt helvete tidigare på säsongen så nu tänkte jag inte ta ut olyckan förrän den är ett faktum.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
mikenomad: Njaaaa jag känner dig.....det luktar ironi ändå. Mig lurar du inte
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Timrå Icon: Du är en slipad jäkel. Helt igenom oironisk var jag självklart inte. Jag är oförmögen till det, däremot var jag till största delen seriös. Så ja, jag tror på en seger ikv!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
mikenomad: Så då tycker du att det är ok att man köper hem kvällens match för 159 kr då?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
mikenomad: En snöboll överlever Juli månad i Sahara före innan vi vinner mot Brynäs. Trusten me harden
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
John K: För min del går gränsen där. Jag kommer INTE köpa hem matchen, nån måtta på jinxandet får det vara. Men det där är upp till var och en att avgöra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Hahl Bundy: Nej nej...inatt sover vi 3-poängssömn igen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Hahl Bundy: Förlorar vi mot förmodan lär jag få avregga mig härinne...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

Uppladdningen inför resten av säsongen börjar nu. Varsågoda!

www.youtube.com/watch?v=SqOJHq38vc4

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
GAMEDAY!! Som vi har väntat!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Pjernut: Har vi?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Hahl Bundy: Vad väljer man i kväll? Zlatan eller Lustig?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
T T: Smolenak..
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
T T: Viva la Zlatan!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
ersson: Avdelning överskattad fotbollsspelare. 
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Hantverkaren: Han förbleknar ju såklart vid en jämförelse med Foppa. Leif Forsberg, bäst nånsin, bara Bosse Börjesson är jämförbar i svensk fotbollshistoria. Heart of Football, Sundsvall!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Idag tar vi Brynäsdjävlarna, smolle nätar twice tonight !!
Kommentera


Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Hälge: Robin Persson med Sebbe och ingen Edström?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
El Maco: Bosse Börjesson, Anders Lindahl och Gunnar Samuelsson...där har du tre av Svensk fotbolls största. Förutom Lillfoppa då.

Brolin är bubblare på listan.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
El Maco: Och Hedman var väl sjuk enligt Hockeypuls?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
El Maco: Ja, jag vet inte...Fel uppställning eller ljumskar ? Det var väl ljumskarna han hade haft problem med ?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
mikenomad: Hur kan du skriva om Gif-are och utelämna K-G Jansson och Rolf "Foppa" Forsberg? För övrigt har nog ämnet hamnat i fel tråd, eller?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
John K: Och Hasse Lundberg. Just ja, fel tråd var det.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

Hälge: hmm detta är lite pinsamt...

är hockeypuls helt jävla akterseglat

eller är swehockey vimsigt?

vimseborg ihop med björk...

hoppas inte att det är för mycket power i smolle...

det lär de två herrarna snabbt plocka ur honom isf...

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Vi är några någorlunda seriösa brynäsfans som undrar om ni tillsammans med Modoboken skulle vilja ta över vårdnaden om några brynästroll som härjar i vår gästbok? Ersättning utlovas...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Zappaholic: Gurra? För i så fall är det tack men nej tack!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

mikenomad: Jag kan i nuläget varken dementera eller bekräfta. Inget intresse alltså? Modo har också sagt nej. Då får vi dras med trollen ett tag till. Suck.

Lycka inte till ikväll.

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
mikenomad: Han är ju redan spärrad hos Modo. Fattar inte att han får gå lös i Brynäsboken. Jag utgår från att han är en Djurgårdare eller något liknande som trollar.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12

söder över: Onekligen lite annorlunda uppställning, jämfört med vad som aviserades i Hockeypuls.

Gillar hursom Bagarn istället för Haggan i Smolles line. Hoppas verkligen, verkligen att Jonte funkar. Tror det inte, men skulle väldigt gärna få fel där.

Annars känns det ovant att sitta och längta efter matchstart. Frågan är om man kommer ha samma sug under matchens gång.

Men, va faen: det k a n gå. Kom igen Timrå!

Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Skön start ! Murley !
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Hälge: jäkla knug
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Pjernut: Och här small det direkt! 
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Bara jag som har problem med Csports?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
GurraG: nixx
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Pjernut: Funkar inte för dig heller?
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
GurraG:funkar bra här :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Vilket jävla såsbyte av Gunno...hans mål.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Bragd-Birger: ut med Granström, han kastar förfan vantarna
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Pjernut: Stabilt backspel, ingen plockar bort brunröven framför mål :(
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Pjernut:UT MED ERIKSSON HAN STår o PETAR TÄNDERNA
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2013-02-12
Bragd-Birger: Återigen dynga efter ett uppehåll! Inte alls på tårna! Inte ett pass rätt! Skulle fan i mig tagit timeout efter 5 min. Usch!
Kommentera

« · 1559175