Hynning kliver av efter att ha bentacklat Lander... Han har i och för sig inte stått för någon toppinsats hittills, hoppas bara det inte är allvarligare än att han är tillbaka om tio
Jag tror Boorken öppnade med att säga att Lander är draftad av Montreal, sedan rättade han sig själv med att säga "Anton Lander är draftad av Edmonton och inte Detroit"
Romö, Jens Östling, Daniel Olsson, Håkan Strömqvist, Thomas Vikström, Andreas Ögren, Fredrik forslund, Kenneth Lind (lånad från Bif) Patrik Ohlsson (lånad från Bif) Peter Thoresson, Kent Johansson, Tomas nänzen, Jerker Högström, Anders nänzen, Krister Kårström.
Det vill jag oxå, jag hoppas på vinst men jag tror inte på det. Traditionens makt är svår nämligen. Man kan ju hoppas att vi bryter den negativa trenden mot BIF borta.
Sitter på bussen ner mot Gävle. Inte vet jag men jag har svårt att se hur de som befinner sig i bussen skall ha någon som helst chans mot Brynäs veteraner idag. Men men, pilsnern är god och bussen går bra.
Nej, vi åker kl 15:00 från Sundsvalls Navet. Så vi är uppskattningsvis framme ca en halvtimme före huvudmatchen. Ingen Ove-match för oss därmed. Men ingen större skada skedd för mig i alla fall...
En fullbokad buss och en med 14 bokade platser av 16 (eventuellt full nu). Då blir det två bussar den här gången igen då, fast en av dem är av det mindre slaget?