1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599820 inlägg · 6212 ämnen

Clas Ohlson Cup

Sv: Clas Ohlson Cup
Snoop: fick inte sanny matchstraff endå ?!

De grinas visst i Brünäs-boken... Sanny har varit elak...hua!

Ambroo:

Stämmer det att det är en Knätackling igen så är det inte bra han spelar väl en aning oslipat emellanåt måste du erkänna ??

mattias - 74: Det är en hårding.

Ambroo: Mmmmm..... Fick sms från JimmyH: "Sanny knätacklade sönder Brendl. Han lär inte spela på ett tag hehe".

Ambroo: Sanny är en bra hockeyspelare...men nog är han lite väl odicsiplinerad emellanåt. Inte så sällan heller för den delen...

Skarin: Love it!

48.49 20 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny GA-MI
48.49 5 min BIF 18. KANKAANPERÄ, Markus ROUGH
48.49 5 min BIF 18. KANKAANPERÄ, Markus ROUGH
48.49 5 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny KNEE
48.49 5 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny ROUGH
48.49 20 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny GA-MI

Bara 50 min totalt !?!?!?!?!?!?!

Blev väl något mer än en stygg kommentar där eller. :-)

Skarin: Mmmmm..... Fick sms från JimmyH: "Sanny knätacklade sönder Brendl. Han lär inte spela på ett tag hehe".

Jätte kul och tufft du...

brynästigern: Alla kommer vi fel ibland, satsar man så satsar man.

Snoop: Hynning,Hedström,Pärssinen och Tenkrat är inte med och de är inte vilka namn som helst och Brynäs har alla spelare med så vi gör de bra endå idag, men de är ju klart att man hellre vinner :P

Jo för Brynäs har ju alla spelare med, det är bara 2 femmor som inte är med! Det är ju inte så många!

Skarin:

Skrattar du åt en spelare som blivit skadad eller åt att Sanny inte spelar på ett tag ?

Ambroo: Hårding som knätacklar sina motståndare medvetet är ingenting tufft med det han är en kärring.

Ambroo: tycker du de är kul att Sanny gjorde en feg tackling så Brendl skadades?

Snoop: Jo, det är klart man gör. Men jag tycker ändå vi borde producera mera framåt, med eller utan namnen du radade upp. Tycker att truppen är bra även med dom borta, så jag börjar nästan bli lite orolig. Får hoppas att det blir bättre! :)

wap.hockeysnack.com
Ambroo:En grym ful knätackling av Sanny,han har gjort det igen.Brendl avledd av isen.

mattias - 74: Jo och du vet ju naturligtvis att det var medvetet...

Bissett19: Viljan finns där, men ibland tar det fel som sagt.

Snoop: Näe, men jag älskar att Sanny står upp.

mattias - 74: Aldrig kul när en feg tackling slutar med skada, hoppas de gick bra med Brendl och att han inte blir borta länge för de är ju en bra spelare som blir skadad.

Ambroo: Medvetet? Det är ju inte första gången det händer direkt!

Ambroo:

Knappast 1:a gången han skadar en spelare medvetet det vet du också, hur kan han vara Kapten ??

Ambroo: vadå står upp? :p

mattias - 74: Det får bli det det blir.

Ambroo: Stå upp, är det att skada spelare? Tänk om han kunde lära sig att tackla ordentligt, men det är han väl för dum för.

70 Rodrigues, mfl: Svar finns i BIF-boken. Nog om detta.

Ambroo: Lite väl ofta när det gäller Sanny...

mattias - 74: Knappast första gången spelare viker undan för en tackling så knät sitter där det inte ska. Å andra sidan tyckar man att Sanny borde lärst sig det nu och inte satsa så in i helvetes i front mot front tacklingarna.

brynästigern: värst vad Timrå forumet blev poppis helt plötsligt :D

70 Rodrigues: Sanny är vä en av få som kan tacklas. Där av rädslan hos många motståndare när de möter honom. Han tacklar inte som en del gör, bak ifrån och utan chans för motståndarna att ta emot tacklingen.

brynästigern: Viker man undan och den andre kommer i tvåhundra så händer såna här grejer. Men att det skulle vara medvetet och att det händer lite väl ofta för vissa är bara strunt.

Det är heta känslor i hockey. Ibland går det överstyr.

Adrenalinet lär inte bli sämre framöver då vi möter Brynäs. Redan nästa vecka faktiskt, men framförallt i serien.

moreten: jo men dom femmorna är ju bara mängdspelare.

fighter: i sådant fall spöade vi Mora igår med mest mängdspelare..

Ambroo: Strunt??? Håller inte med dig. Jag har inte sett tacklingen och kan därför inte uttala mig om den var medveten eller inte. Däremot är det inte första gången Sanny gör så här eller hur?

Synd, för han är en bra lirare annars..

brynästigern: Äh, Sanny är slut och hänger inte med. Då är det lätt att man sträcker ut benet istället. Han menar inget illa, egentligen. För ni har väl sett hur trevlig han är i TV?

Albert Hall: Han är säkert en trevlig kille...men inte på isen som det verkar.

brynästigern: Klstrar in det jag skrev i er gb, framförallt är det det nedre du, mfl ska ta del av;

"Åh ja, han är säkert större och starkare den där finnen, men gör det då honom till en bättre hockeyspelare i era ögon om han ger igen? Patetiskt!

Sen till alla er (alltför många) som tror att Sanny medvetet går in för att skada och siktar in en knätackling; Har ni sett en hockeymatch? Sånt här händer!"

moreten: Ja exakt!

Ambroo: Jo, jag såg ditt inlägg i vår gb.. Jag vill inte att det ska bli en massa bråk på isen under en hockeymatch, men om sådana här saker inträffar blir det ju oftast så att någon tar fighten eller hur?

Embryo: Jag har sett många hockeymatcher och jag vet att det händer. Speciellt när Sanny är på banan.

Teppo: Då kan de inte vara Sanny Lindström du har tittat på ialla fall. Kanske behöver du glasögon!!??

Challe tankat bromsolja i gubbarna!

Långben:
Nej då det blir bara bättre å bättre. Inte lätt, vi vet ju när matchen igår slutade å denna började.
Sanny´s tackling, ingent fel i den, om inte Brendel tagit ett felskär. Han behövde syrgas i var byte.

Mors från Leksand

Abron: Låter ju bra.. Vinst imorrn då.? =)

Men vilket grin det var på alla Furuviksbarnen här då..

Uddan:
NJa det kan bli svårt.
1a baljan idag var Sannys, andra Åkerlund....3e, möjligen att Kooko var där å sabbade...
23 bäste spelare idag, kunkurrans med Hahl....

Captain Crash:
Brynäs spelde bra, med fart å så, å när det inte är någon kropps kontakt blir Porslinet Molin bra ;-)

Abron: Jaha ok men dom rycker upp sig inför imorrn kan man hoppas ju då..

Uddan:
Finns en del som inte fanns förra året, men det tar tid.
Nu dax att dra igång grillen innan övriga kommer, Jimmy har ju träben, Björn mjuka knän så det kan ta tid att ta sig hit för övriga från Ejedals kuben. Dj,,, fin arena faktiskt, trevliga supporters m.m.
Alla som vi träffat, Leksand, Brynäs supp,,, å så har varit kanon, dj... fin stämmning, kan kanske bero på arenan å alla trevliga funktionärer.

Ambroo: Ser man Sanny spela mer än enstaka ggr så vet man att Sanny är ganska virrig och het. Spelar ju gärna på bära eller brista gränsen, ibland blir det fel ibland blir det rätt. Men knappast medvetet någon gång.

« · 903050 · »