1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581952 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 1903114 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
mikenomad: förstår att man vilar halva laget, Modo verkar fortsätta på inslagen väg och vara ute efter att skada våra spelare på försäsongen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Olle: Check på päpä-mål och Loa ska skjutsas åter till Ica
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Olle: Jaaa, Kinvall levererar matchens snyggaste mål.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Kan någon gå upp och be Loa Falkman i modoklacken att hålla käften
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
mikenomad: personligen hade jag den blygsamma förväntningen på denna match att få se en eller två spelare som sticker ut i positiva ordalag men inget sådant än. Blomberg ser väl halvpigg ut. Men men, matchen är inte slut än heller.

Har vi haft 7-8 PP nu? Nån puckusling borde man ju kunna trycka in tycker man.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Olle: Jösses vad viktig den sista backvärvningen blir för det här ser precis lika ihåligt ut som man befarade.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
mikenomad: tänker samma där, Modo har tränat lika lite som oss men ser mycket piggare ut. Sen att Andersson säger i intervjun före match att man vill se att försvarsspelet satt sig och sen spelar man svängdörr, hm jaja.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Olle: Det ser rent bedrövligt ut. Första matchen, visst. Men det är det ju för Modo också...
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
jå1: haha ja där kan man snacka om hett derby. Hade hellre sett den matchen, vår match känns totalt uddlös. Dessutom låter det som att inte ett enda timråfan har hittat till arenan ikväll, bara några skräniga modofjunisar som hörs.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Är vi inte med på Swehockey? Sandal!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Reign in red: Skräpmatch, vad annars att vänta..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gewe: La märke till den direkt när jag komma in arenan. Annars så märks det väldigt väl i spelet att vi är mitt inne i försäsongen så att säga..
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Olle: Ser ut att vara känslor norröver också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
jå1: Känslorna, som konstigt nog finns på isen, är ju det enda som skiljer denna match mot vilken träningsmatch som helst. Dålig fokus, många felpass, obefintligt PP osv. men det är ju helt i sin ordning.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: ska tydligen bli en ny till matchen mot Växjö, sitter en stålram ovanför befintliga som ska husera den nya
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Olle: Ja, smäller mer än förväntat.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
stoff: funkade för mig klickade på tablån och sen hade jag 2 alternativ köpa matchen 99 kr eller testa 2 veckor gratis
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
jå1: ganska rejäla proppar där ute, för att vara en träningsmatch.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Reign in red: snygg backhand
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Undrar också..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: är örgryte-helskngborg där. Cmore hockey ingick inte?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: synd att bara sportkanalen ingår och inte hockeykanalen. Testade själv nyss tyvärr
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik yeeees
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: blev visst gratis för egen del, tog erbjudande om att testa gratis i 2 veckor och sa upp direkt, men kan fortsätta utnyttja dom 2 veckorna ändå.
😋
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: jasså kan man det? Från cmore eller?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Tack för tipset. Hade alldeles glömt bort att man även kan betala för en enskild match på Cmore sajten. Vill inte börja betala månadsabbonemanget redan nu.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: jag betalade 99 spänn för en matchen ikväll.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Det där med jumbotronen... Är det bekräftat av Timrå att det ska köpas in en ny? Och i så fall när?
Kommentera

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
ante08: Så här mönstrar Timrå kvällens lag. Formationen med Guter ser intressant ut.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Kanske va Kulltorp ute efter fulstream? 😋
Hade jättegärna sett matchen ikväll, men betalar inte 350 kr nu under sommaren då jag varken följer tennis, golf eller Allsvensk fjollboll och inte får nån valuta för pengarna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Nu blir jag plötsligt besviken om man inte får se motståndare flyga över sargen i alla fall 6-7 ggr denna säsong när de möter Timrå!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Läser följande i artikel på st "Marcus Hardegård avbröt ispasset efter att han fått en tackling i mittzonen där han flög över sargen." Undrar vem det är som är så taggad att han tacklar folk på träningen att de flyger över sargen?
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
...så undrar jag om man kan se matchen live på nätet?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Är nya jumbotronen på plats än lr blir det till seriestarten?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
”Klacken tar plats centralt”
Kommentera

Timrå IK - MoDo Hockey 2018-08-14
Inför matchen! Är det inte märkligt att Säsongskorten inte gäller kvällens match.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Så jävla snygga tröjor! Som många andra också påpekat hade man gärna sett den som officiell matchtröja.

Matchen ikväll sänds på Cmore för de som ej kan vara på plats.
Uppladdat:

450x300-snyggt.jpgsnyggt.jpg

Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Så snart kanske fet inte finns en enda turnering där de allra bästa spelarna från världen kan samlas i samma turnering. World cup är för tillfället bara ett jippo då man hade lag europa och lag Nordamerika så då återstår VM där förhoppningarna står till att bra spelare åker ut tidigt i Stanley cup eller miasar slutspel. Förhoppningsvis så blir trycket stort på NHL pamparna utifrån så dom inte får för sig att fortsätta vägra släppa ifrån sig spelarna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ska vara SAIK på 10:platsen...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Tro det eller ej, men informationen finns att hitta på klubbens hemsida.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
1: Leksand 2: Västerås 3: SSK 4: Björklöven 5: AIK 6: Modo 7: Malmö 8: Vita Hästen 9: LHC 10: LHC

Ovanstående är Aftonbladets tioitopp med landets mest härdade hockeysupportrar. Vi är alltså inte ens med på listan. De har verkligen nollkoll 😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nån som vet vad inträde är ikväll?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nämen hörrni. Det här är ingen vanlig dag. Det här är.............GAMEDAY!!!
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
när släpps biljetterna till
timrå-växjö
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
stoff: imorgon mot Modo, träningsmatch.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
När spelar timrå första matchen?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Ulf Svensson: Du har rätt, jag är inte särskilt insatt i ert lag utan baserade det jag skrev mer på känsla. Jag kan alltså inte kalla mig sakkunnig så tack för lite inblick och lycka till ni med. Som enda skånska lag med gedigen hockeykultur 😉
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: -Stinker leksandsvärvningar -
Hur tänker du då? Känns inte riktigt som du är insatt... Rögle har 3 nya transantlanter - övriga 4 spelade i Rögle sedan tidigare ( Taylor matson t.ex. gör sin 5 säsong i klubben ). Med tanke på att sportchefen är transatlant så är det kanske inte så anmärkningsvärt med 3 nya transatlanter. Angående övriga nyförvärv så har man ersatt spelare man inte tyckte höll måttet -med en hel del hemvändare som är fostrade i klubben sedan barnsben, såsom Mathias Sjögren och Daniel Zaar... ( förra året tog man t.ex. hem Ted Brithen ) Spelarna som ”rensats ut”, collberg/ Göteborg, Rensfelt/Brynäs Younan/Göteborg m.fl. hade plockats från andra delar av landet....
-Tror nog de flesta klubbar vill skörda frukterna av sin egen ungdomsverksamhet? Jag (som Rögle supporter ) skulle gärna se att det fortsatte så o att man oxå plockade hem andra spelare ”på vift” t.ex. Dennis Everberg, Erik Martinsson o kanske på sikt Hampus Lindholm. Jag gissar ju att Timrå gärna ser Dahlén, E. Pettersson i Timrå- tröjan igen...
För övrigt tycker jag det är kul att Timrå är tillbaks o ersatte plastföreningen KHK.
-Lycka till i år !
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Knylan: HIF är fotboll och där är jag rätt "offside" vad gäller lagbygge.

När det gäller Rögle är jag väl som du, inte lika impad som alla förståsigpåare. En hel del "namn"..men det stinker Leksandsvärvningar om dem. Finns det hockeygudar är vårt lagbygge sjukt mycket mer välbyggt.
Kommentera

« · 1903114 · »