Olli Nomadinen : nänä..killarna kommer göra samma sak, kräma ur det sista och sen golfbanan och få välförtjänt semester, det om nåt är morot nog att vilja slå spiken i Lövenkistan. Man orkar ju inte fjanta på hur länge som helst med det låtsaslaget.
sargad: Ska fundera en stund:) Om jag är lite packad och trycker på gilla, då borde jag kunna fimpa min jävla segtrampade damtralla och köra miljövänlig elcykel?
Jag är givetvis helt inställd och förberedd på att Björklöven kraschar festen. Har redan legat på divanen hos min psykolog i dag. Tre extra timmar bokade. Jour. Säger som min kloka granne från Örebro. De går aaaaaaaaaaaldriiiiiiiiiiiiig. Vem orkar chansa? Timrå IK. Giv oss frid.
Smokey: jag snodde 5 st Sobril av kärringen imorse som jag knaprat på. Mår som en Kung, väldig lugn och självsäker och med väldigt gott självförtroende inför kvällen. Sobril is da shit alltså.
Säsongens tuffaste match väntar. Björklöven är vassa framåt när de får chansen. De ska inte få några chanser ikväll! Blir till att åka ut och göra jobbet till 120% men samtidigt njuta av stunden.
Greg P: koll? Tydligen hade jag koll jämfört med dig som påstod att vi har samma trupp som ifjol. Absolut missade jag Cannata o Cooper, väldigt bra spelare bägge 2 absolut. Däremot ser jag väl inte Weigel som ett tapp i Löven, han var väl inte superlyckad för er? Även fast han som vanligt gör sina poäng.
Smokey: Du! Tänk på stackars lilla farbrorn som lider av PTSD jag är adrenalin stinn o de finns ingen hjärnsskrynklare som kan hjälpa mig förutom att TIMRÅS STOLTA FUROR VINNER!!!!!!!
RunarUp: Ett mkt bra scenario!! O de har den påföljden att man kanske får gosa med frugan när skägg helvetet är borta som hon kallar det!!Hon har provat ska ni veta både med sax o cigg tändare när jag sovit!!!!🙌🙌🍺🍻😇
Villervalla: Yes! Hinner preciiiiis grilla innan! Äter middag med en HV:are. Tror hon i smyg hoppas att vi förlorar men då har hon ingen som helst koll på vår fighting spirit! Ikväll är vi vinnare!😍
Nu jävlar sitter man och går nästan upp i limningen. Handflatorna känns som att de fulla med smör och temperaturen stiger (är dock nästan +30 ute, men ändå).
Matchtröjan har varit på sen lunch idag på jobbet, snacka om trygghet där! Ikväll så tömmer vi ur allt och så kan SMÅLAND öppna flaska nummer två av explorer redan på Onsdagkväll!
För att summera silly då så har vi värvat 3 etablerade: Harde, Heikkinen och Westfält, 2 breddare med potential: Levinsson och Lilja, och 4 talanger från lovande till stort löfte.
Kan bli nya jobbiga drev.
Tänk populistiskt!
Kanske släppa upp några miljövänliga rislyktor tillverkade av torkade återvunna björklöv?