1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598933 inlägg · 6213 ämnen
« · 2461993 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Hoppas första kedjan kan få in pucken idag.. annars är det tjänstefel att inte splittra 🙄🙄
För övrigt ordentligt less eftersom jag trodde vi hade tidig match idag… malmö och Luleå ser väldigt bleka ut just nu men Brynäs kan nog vinna efter utjämningen 💪🏽

Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Får hjälp av domarna en hel del Oinkarna.

roger_sundsvall: är Timrå typ enda laget som vet hur man stoppar Oskarshamn?

oskars gör mål på allt
0-3

Olli Hahl: Backe är tyvärr en av de sämre kommentatorerna. Man får slå av ljudet i värsta fall. T.om Hasse Backe hade varit bättre...

{9908}: Haha Brynäs introt med Status Quo med låten What ever you want. Kan det vara den sämsta kombon nånsin för pepp i hockeySverige? 😅

{9908}: En ramsa för Rindell, Lyytinen och Jakob Johansson vore också på sin plats.

Tar någon tag i det eller ska jag måsta göra det själv? :) Våra hjältar förtjänar hyllningar när de gör det bra.

Visserligen har jag hört att dåliga/irriterande mållåtar ska vara taktiskt bra för att psyka motståndaren, men alltså är det värt det tycker Brynäsarna? Deras löjliga lågstadiedisco-pop kan ju omöjligt kännas respektabel för en så anrik förening, även bland egna fans?

Dubbeld: men varför bytte de ens öht? Fanns ju ingen anledning. Nä tillbaka med de gamla laguppställningarna

Dålig kommentator om det stämmer det som står… Peter Backe.

F.ö börjar jag bli less på att jobba varje hemmamatch.

Olli Hahl: Två ramsor jag vill höra ikväll:

Alvarez ole ole ole

Palola ole ole ole

LAGUPPSTÄLLNING: TIMRÅ IK - FRÖLUNDA HC

Om inte 1a kedjan bidrar med mål så måste man gå tillbaka till förra uppställningen.
Uppladdat:

500x0-screenshot-2023-02-04-160539.png

bar mofftak: Fru Fortuna är med den klubben.

Spännande botten. Rögle o HV leder.

Olli Hahl: Allt som är bra för HV är dåligt för oss. Vi vill inte att de ska lyckas etablera sig i SHL igen med deras ekonomi. De får gärna bränna pengar i HA ett år igen. Tyvärr ser det ut som om vi gav dom en massa energi.

Just nu leder Rögle o HV. Det var väl roligt 👍

Får man hoppas på vinst? Tyvärr lär väl den där 17 åringen som gör sin första match i SHL måla o avgöra mot oss. Det är ju sen gammalt…
Annars då? Intressanta möten mellan HV -Malmö och Brynäs-Rögle. Kan man hoppas på HV vinst o Brynäs förlust? Bara för spänningens skull.

Lär väl bli samma kedjor som förra matchen , enda som ändras är väl om E.A och eller skägget kan spela

Håkkybåkky: Fan, det lät ju som ett riktigt original 😂

{9908}: Timrå-Ted, nog fan funkar det alldeles utmärkt :)

Vi laddar för fullt. På BB kommer jag aldrig se en match till då det stället medför otur 😏 Ted är redo för sin första vinst!
Tänk på Landers blick i första mötet med Frölunda, samma kommer gälla ikväll när rättvisa ska skipas efter rånet mot Boyce!
Uppladdat:

500x0-b6885655-0b34-4a6b-8719-0d90ccf0f125.jpeg

Olli Nomadinen : Med lite bättre attityd och disciplin hade han kunnat bli något

{9233}: sista utvisningen före 2-2 var svag. Riktigt svag. Jag torskade 3500kr på powerplay på 2-2 målet.

17-årige supertalangen Noah Dower Nilsson gör SHL-debut i Frölunda ikväll

Har sålts bra med biljetter under dagen. Kan nog bli strax över 5 tusen om det fortsätter i samma takt.

Tom Topp: Vi får hoppas det! Men hur formerar vi kedjorna? Ett stalltips är att det blir samma uppställning som i senaste matchen. Tycker Hanzl var mycket bättre när han hade Meiho och Palola med sig. 1:a kedjan kan bättre, men de hade en hel del chanser. Pettersson i ribban efter 1 min t.ex.

Zäta75: ikväll släpper det för Emil! Sen så förväntar jag mig att Palola gör sin obligatoriska poäng! 👍

Knylan: Frölunda är nog sugna på att vinna iaf en match mot oss i år. Inte minst med tanke på att lagen kan mötas i slutspel. Inte bra psykologiskt att ha förlorat alla möten tidigare under året. De har ju en del spelare borta som Friberg och Folin mfl. Men vi vet alla hur det gått mot skadedrabbade lag tidigare i år som t.ex Rögle.

Giv oss frid vinn! (annars går nog Leksand om oss och tar 6:e platsen ikväll).

Bara jag som vill ha Patrik Westberg tillbaka som kommentator ? Åtminstone nån timråmatch

Natthaj: Pay back time!
Fiskrenset får pröjsa HV förlusten!
Nu kommer ketchup effekten!❤️🤍❤️

Knylan: Ja ikväll se mann matchen på O’learys i Linköping mä kärringa somm ä Frölundait så dä bli spännande 😀
Nu rinn dä lätt på Överste Mörner tills matchstart med krypavstånd till O’Learys 😅
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Ge oss frid Å vinn ikväll 🙏
Halleluja 🙏
Uppladdat:

500x0-e2f4c50a-d6e9-4269-902d-114f3a8c6043.jpeg

Elias Pettersson skjuter hårdast i NHL,
även hårdare än Ovetjkin. Hyfsad skalp!
Åtminstone i All- Star Skills.

Hoppas gänget är revanschsugna! Småbarn ska läggas, får ställa telefonen i 'stör-ej' och kolla matchen i repris.

Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Sista mötet med Frölunda för den här grundserien. Går vi rent?

Kors vad vimlar av inlägg idag.
Är det match? Näe de är lördag.

{9037}:

Vi skyller också på domarna när det går åt helvete för oss. Tänker att det är jävligt klädsamt i dessa lägen. Särskilt efter FBK hemma för en tid sedan. Har du redan glömt den matchen eller? För min del kommer den aldrig att raderas ur minnet. Skitdomarens namn och all skit. Vill inte ens nämna den idiotiens namn.

Här har vi en Njurundakille som jag gärna skulle ge en ny chans. Sjukt mkt mer sugen på honom än på OJ
Uppladdat:

500x0-img20230203235043.jpg

Kovland vann mot Ånge ikväll och kameran hade bättre kvalitet än cmore. Märkligt. Bara en dock. Hoppas Murley kommer tillbaka från USA snart så han kan hänga lite kassar på slutet.

Rico01: Hahahahahahaha, tack den behövde jag. hahahahahahahahahhahaha!!!!!

Synct: Pipan?

{9037}: Jag såg slutet och utvisningen som Bofors kvitterade på, jag förstår inte vad han blåser i.

DJ Hemp: alla lag blir drabbade av dåliga domare så inget nytt under solen. Modo "LEKER" ju hem serien som de själva säger men när det går tyngre så skyller de på domarna. Oklädsamt säger jag.

{9037}:

Håller faktiskt inte med. Vi ”klykisar” borde hålla ihop mot inaveln i andra landskap istället. Har gått för jävla långt nu. Inte bara vi som drabbas…

{9233}:

Antar att det är något med vattnet där i Vänern och Klarälven. Bara grumligt skitvatten där i inlandet. Annat än det rena havsvattnet utmed Norrlandskusten. T ex våra Sanny och Christian blev inte direkt smartare av deras sejourer i Karlstad de heller. Tål fan inte det där jävla skitlandskapet.

Modolojderna borde hålla på med innepinne istället för mansindrotten hockey så mycket som de gnäller.

KulltorpsOlli: Vad som helst, bara Modo förlorar!😝

DJ Hemp: vår huvuddomare i dagens match är fostrad i Färjestads hockeygym. Vet inte vad de har i vattnet där i Värmland, men det verkar ju uppenbarligen som att folk tappar hjärnceller när de bott där en längre tid.

Se bara på Ledin, Kåberg och vår älskade Wessner. ;)

Modos svindyra importer är rena skräpet. Halloran skulle inte platsa i Kovland som det såg ut idag. Finns det någon målvakt i världen som släpper fler returer än modos. Nej.....inte ens kingen i Svenstavik.

Även Löven torskade till slut. Hemma mot K-stad efter OT precis som MoDo gjorde. Våra ”grannar” i norr tränar ner sig inför slutspelet?

{9233}:

Vi har varit med om ännu värre domarhaverier. Inte minst mot ett annat sopgäng från Värmland. So you ain’t seen nothing yet…

« · 2461993 · »