Det har snackats en del om introlåtar. En mäktig ny låt o intro är preluden på 51 sek o sen direkt in på Europes nya låt Last look att Eden. Skulle vara mäktigt med de lugna stråkarna som byggs av trummor för att sen sparkas igång med tunga riff. Ni får väl lyssna på låten tyvärr kan jag inte länka mer än till låten preluden finns inte tyvärr på videon bara en 5-10 sek. Den finns bara på skivan. Men bra är det.
Pihl1337: Ja den första var ganska tung! Jag tycker ett intro främst är för att tända spelarna och i andra hand publiken. Det ska vara något de kan relatera till. Som "sista färden" för Modoliderna ungefär ;-)
Timrå Icon: Vidga vyerna, bara för att dom spelar Disturbed på ett skate tillhålle i lilla Sundsvall för 14 åringar blir inte Disturbeds musik direkt omkonverterad till genern "Skate". :)
Timrå Icon: Varför inte? Är faktiskt lite trött på hårdrocksintron. Allt behöver inte explodera för att vara mäktigt. Sett Vancouver Canucks? De kör U2 - streets have no name och får det att bli grymt mäktigt.
JimmyH: Klart mäktigt! Men undra om det inte bara fungerar i en riktigt stor arena? Funderade lite medan jag borstade tänderna....öööh...tog en whiskey menar jag och är det inte så att man på exempelvis gym spelar aggresiv musik för att tända de tränande? Kan det ha samma effekt på spelare? De brukar ladda med det innan de glider ut. Men om det är för publikens skull så funkar nog typ U2 bäst. Eller lugnande mudik om gnagarna är på besök
Sune: nu skall vi inte var såånna...allt runt hockeyn har sin rättmätiga plats på HS även detaljer man inte själv är så väldigt intresserad av...
när det gäller truppen så tror jag det blir svårt att få fram några större pengar till någon ytterligare riktig klassvärvning till serietarten typ finske Pihlman...
vi får nog istället sätta hoppet till att någon TIKjunior som nu får chansen kan få ett mindre lyft el genombrott o kan överraska positivt i ett fjärde forwardspar varför inte Mattias Eneroth el Pontus Johansson tills A Axelsson o A Larsson är igång riktigt iallafall...
Word.
Det var två va?
Jag tror faktiskt det!