Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Laken: Hoppas verkligen på en finländare.
Är det något jag saknar i dagens TIK så är det just finländare.
Laken: Jag hoppas på den här spelaren.
Dessutom lär de finnas en del reklam matriel som går att plocka fram och sälja då.
Laken: man är inte ute efter en back, man ersätter inte flyktande Bergman. Man anser ha täckning för honom i Moe och Borgman.
Däremot så är man ute efter en forward. Men det låter som att Nubben helst skulle vilja plocka in någon på lån.
– Thomas (Hundertpfund) kommer att vara borta under OS och vi tittar på vad vi kan göra, säger Norberg.
Saxat från Timrås facebooksida så det är väl även officiellt då trots att hemsidan ligger nere.
Timrå IK och Wade Bergman har kommit överens om att bryta kontraktet.
- Vi önskar honom lycka till i hans fortsatta ishockeykarriär, säger sportchefen Kent Norberg.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Äntligen match igen!
Ett sånt här hockysug har jag inte kännt på flera säsonger.
Inledningen av denna säsong kändes som ett stort mörker.
Jag följde lagets resultat men var i det närmaste totalt likgiltig till hur det gick.
Men sen så gick jag på säsongens första match, mot Löven.
Då insåg jag hur mycket jag saknat detta.
Ikväll blir det till att köpa säsongens första bortamatch för att stilla abstinensen.
Vore ju fördjävla kul om vi kunde knipa en playoffplats till Kvalserien.
Med den form som vi visar nu så borde det vara klart möjligt.
Vi börjar med 3 pinnar ikväll!
Fan vad underbart att suget är tillbaka! Nu har man något att se fram emot flera gånger i veckan igen!
DJ Hemp: Jag har jobbat som journalist i 20 år och har träffat på en enda kollega som varit full på arbetstid. Han fick sparken. Att säga journalistik och alkoholism hör ihop är resterna av en myt som möjligen var sann på 70-talet. Att påstå att det är så i dag är att överdriva grovt.
De flesta av de gamla rävarna som levde på det sättet gick i förtidspension och är numera alkade vrak som sitter och super i sin ensamhet.
Så ryck upp dig innan det är för sent.
Redigerad kommentar