Alltså, jag försöker att hitta en länk om Backlund, men går bet. Det är en bild på ett tifo som Leksandssupportrarna ordnade, där det står något i stil med "Stanna, Backlund!", eller något sådant. Kan någon hjälpa mig?
Man höll på att få en halv hjärtattack när det stod pressmedelande på första sidan! Nu blev det en glad nyhet i alla fall, även fast det inte var något nyförvärv.
Ambroo: Jag kan mycket väl tänka mig att dom ältar det, dom har ju en relativt hög procent på att artikeln blir sann senare, då kan dom stoltsera att dom minsann hade skrivit det först av alla.
Men jag hoppas innerligen att dom har rätt den här gången :)
Frella: Frågan är vilken tidning som far med osanning. Expressen som påstår att han är klar, eller sundsvallan som går ut med att Timrå dementerar uppgifterna? Nån av dom har ju rätt. Själv hoppas jag att den förstnämnda har rätt, mycket häftigare innehåll i den artikeln :)
Men jag tror också att det dröjer innan Hedström presenteras, om han nu gör det över huvudtaget, som nyförvärv.
Men Halh lär väl bli officiellt tidigare. Förmodligen när VM är färdigspelat. Björn Svensson har väl också spelat klart, har det intresset svalnat eller arbetar man fortfarande med att knyta honom till Timrå?
Om vi nu ska värva ytterligare någon spelare av klass efter det att eventuellt Hedström och Halh är klara känns det lite crazy att inga andra rykten florerar. Inga namn utöver Hedström, Halh och Svensson nämns. Men Timrå kanske nöjer sig med dom?
Belthor: Även om Hedström är klar skulle man såklart gå ut och dementera detta iom att man inte får förhandla med spelare i NHL under pågående säsong. Vet inte riktigt vad som händer om man skulle bekräfta innan säsongen är slut, men jag antar att det bli ett jävla rabalder =)
Talangscouten: Ibland undrar man om det inte räcker med det?!
Kolla på AB's Silly Season-sida, den är ju skrattretande...
Journalister skriver om vilket skit som helst ibland, bara dom får fylla en sida eller två.
Jag tror iofs helt klart att Jonte går till Timrå, och att det är klart, så det är nog inget fel i artikeln, men att dom har någon säker källa, det tvivlar jag faktiskt på...
Skulle dom ta en källa från denna gästbok så är det ju helt sjukt. Då kan jag skriva att Wayne Gretsky ska göra comeback o spela för TIK. Nästa dag så är det löpsedlar i Expressen. Nä lite mera kött på benen måste dom väl ha, eller?
Talangscouten: Räcker väl att dom läser här i boken för att få info att skriva om. Behöver ju knappast vara någon som läckt för att journalister ska börja skriva artiklar..
Tror du på fullt allvar att ett hockeyproffs väljer klubb utifrån att han "blir sur" över silly- season-rykten?
Typ....
Hmmmm! Jag har fått ett kanonbud från den klubben, trivs skitbra där, har vänner och frugan vill gärna bo i stan... Men eftersom ryktena går så väljer jag en annan klubb där jag egentligen inte vill spela, frugan kommer att få knoster på alla frireligösa och kommer att vantrivas! Jag känner inte en käft men jag gör det för att ryktet går!
Pärssinen har imponerat på mig. Hedström också. Då har vi tre spelare som imponerar verkligen. Känns grymt bra. Men vi ska nog inte ta ut segern i förskott, ännu.
Talangscouten: Bättre än Jönssonligan, återstår att se. Klart är i alla fall att det torde vara en duglig förstakedja. Halh har imponerat på mig, de få matcher jag har sett honom. Så han borde passa bra där. Hoppas att Hedström kritar på för oss.
Talangscouten: Helt underbart om det stämmer.Om han kommer så hoppas jag att han får ett mottagande i stil med z det är han värd isåfall.Jag ska faanimig vara på plats första hemma matchen om jag så ska gå från kungsbacka men jag hoppas att jag får tid att hitta en en billig flygbilljett eller billig då får det kosta om det behövs!
Den här "källan" som säger att det är klart till expressen borde doppas i tjära o fjädrar o sitta i skampåle utanför arenan om han/hon har fel. Hela vintern lång...
Pärssinen , Hahl , Hedström
Med en sådan kedja kan vi vinna vilka matcher som helst. Det börjar lukta framgång.
Kerstin_k: Hmmm! Stämmer det så skall jag slå upp champagne i ordboken... Jag känner på mig att Jonte skulle innbära chanser på semispel... Kanske final. Förstafemman skulle bli MYCKET respektingivande! Och tänk vilka drömlirare att få matcha och laborera med för LillKenta
friskan: ernie kröp till korset (åtminstone en bit mot det) efter att han skrivit av sig den värsta ilskan. Han gör gärna så, skriver först och tänker sen, den gode ernie...
ernie eagle: Tänkte inte svara, men nu blir det så ändå.
Att du tycker att jag "fattar noll" det får stå för dig, du tycker ju att de flesta fattar noll utom du själv.
Du har skällt och skällt i massor av inlägg på oss Timrå Supportrar. Men nu sitter du i Styrelsen och nu gäller det att få oss supportrar att "gilla dig".
Vad vet du vad "soffpotatisarna" gjorde? Det var inte speciell lång tid i förväg som detta med kockduellen kom fram. (Årsmötet t.ex visste vi om flera veckor i förväg).
Abris: Tittade i pappersbilagan och det är bara som förra gången dem skrev att Jonte var klar, dem hänvisar till en "säker källa". Ganska luddigt alltså.
EXPLORERSMÅLAND: Jennifer Engström från twitter: Timrå har återhämtning/frivillig träning idag (inte match förrän lördag). Hör att Dahlén mår okej och att man är hoppfull för att det inte ska vara allvarligt. Men han ska fortfarande ... | Läs mer