Johnny Bravo: Lucas har äntligen hittat ett klotterplank vars inlägg inte stannar kvar i cyberrymden tillräckligt länge för att han ska kunna få sina ord uppkörda i röven :)
Olle: Lucas Lucas....hahaha! Var det inte något barnprogram som hette Trolltyg i Tomteskogen....? Fast jag trodde ju inte i min vildaste fantasi att det var en dokumentär.....
Kattgubben: Finns det något sug och intresse för ett "Studio Early Afternoon" imorgon på webben från E:ON Arena och den avgörande matchen mellan Timrå IK - Luleå HF med mig och Jimmy Hamrin vid mikrofonerna?
Skall mejla Jocke Sandström nu och även kontakta ST för att se om det finns något intresse för en proffsig sändning.
Årets koll: "- Jag tycker att dem kanske spelade sina bästa spelare för hårt igår trots att de ledde matchen. Nu såg Anton Lander bland annat väldigt trött ut och det minskade deras chanser, summerar Petter Nilsson."
Ambroo: Det är ju jävligt lustigt uttalande av Petter Nilsson må jag säga. Nu såg ju Anton Lander väldigt trött ut. Men för i h-e! Karln medverkade ju inte ens. Han låg ju hemma nerbäddad i feber och luftrörskatarr. Jävligt svårt att prestera då. Hade Nilsson glömt kontaktlinserna hemme i Norrbotten eller?
Tydligen så är någon av dessa grabbar på g till Timrås J20 enligt Östberg på Hockeysverige. Hoppas personligen på Alex som anses vara en relativt stor talang.
För den som har möjlighet så spelar J20 idag mot Björklöven hemma klockan 15.00. Enligt Max Fribergs twitter så ska han spela med J20 idag. Vore intressant att se hur pass dominant han kan vara på den nivån.
Denna kedja tycker jag har fungerat bra och Genborgs spelstil påminner om Hållanders. Så Genborg tror jag stenhårt på om han får dessa två rutinerade rävar bredvid sig. Jag hoppas att denna trio kan bli ... | Läs mer
2011-03-15 19:00
LHF - TIK 2 - 1 (1-0, 1-1, 0-0) 277 COOP Arena
2011-03-18 19:00
TIK - LHF E.ON Arena
2011-03-19 13:00
TIK - LHF E.ON Arena
Redigerad kommentar