Kom att tänka p en grej. Varför inte hänga upp "porrbollen" i taket igen? Det är väl 5 år sedan den användes förra gången. Och om jag inte kommer i håg helt galet så gav den väl en hyffsad effekt?
Såg härom dagen att "kannorna" hängde kvar uppe i taket, så det enda som behövs är lite kabeldragning.
Som det var i fjol så gjorde ju 50-talsspoten inte många glada.
Per HApps: Har du inte tänkt på det tidigare, så fort det kommer nya lirare så kör ju "femmor"-snacket igång. Åh det har ju faktiskt dykt upp två nya namn i laget den här veckan. Vad hade du förväntat dig ?? ;-)
Uddan: Angående våra målvakter så påstås på svenskafans vår forumsida av nån Leksandssupporter att en f.d leksandsspelare berättat att Backlunds knä som han uppenbarligen skadade i somras är så dåligt att det inte blir nåt spel inna jul??
Någon här som sett om Backlund tränar på is?? Man undrar ju eftersom Asplund stod i Kramfors o man tidigare hört om innebandyincidenten som skulle ha skadat hans knä..
ernie eagle: Ja fast hockey och Italien då? :p Jag antar att allt handlar om skönssång på fotbollsläktare. Som smittat av sig till ramsor på fotbollsläktare i Sverige. Sedemera även till hockeyrinkarna. Och nu på t-shirts!
Undra om det står Materazzi "surströmming" eller Alessandro "älgjägare" del Piero på italienska fans tröjor :P
P.Nylander var med i Huddinges A-lag först 92/93 och då missade vi väl Allsvenskan och i PlayOff mötte vi Roma och Mora. Samma sak 93/94 och då mötte vi Hammarby i PlayOff.
Ambroo: Även om man ingick i ishallsinredningen vid den tiden så har jag inget minne av just den händelsen.
Det jag drar mig tillm minnes just nu är när Mattias Bosson gjorde sin numer klassiska bedrift när han satt i utvisningsbåset och av någon anledning dröjde sig kvar där, trots att utvisningstiden tickat ut.
Chippen: Helt underbart! Vilken skön sidledspassning i knävecken på dig. Så går det när man snackar skit om tilltänkta nyförvärv till andra lag och kategoriserar dem som "sopor". Antingen är du bara naiv och okunnig eller så är Peo inkompetent!
Tror jag ligger farligt nära sanningen om jag väljer det förstnämnda.
Fy fan vad gött att du får plågas med Kristofferson i vinter. Ni snöt oss på konfekten men den här gången gör det mig absolut ingenting.
Ambroo: Jag är stensäker på att det var han. Tidigt 90-tal, Micke Nylanders kanse 16-årige talang till brorsa sitter på Huddingebänken och fick sitta av tvåminutaren för en 2+10 eller liknande och klev in på isen med skydden på. Pladask. 3000 åskådare garvar. Så minns jag det.
ernie eagle: Tycker inte man ska ta hit Mandy iår utan hålla i pengarna istället. Som de känns håller Nubben på att rusta för nått riktigt stort nästa år (eller året efter de) I år har han lyckats knyta till sig några riktiga lirare,som är kvar även nästa säsong (Riku,Jonte mfl). Detta har han kompleterat med några yngre. De kommer säkerligen vara så att en eller flera av de yngre inte kommer slå igenom men då byter han ut dom till nästa säsong. Tror man gör rätt i att inte bränna allt krut direkt utan planera lite långsiktigt och kunna ta in ytterligare nån eller några "stjärnor" till nästa sesse istället. Då kan de bli riktigt trevligt tror jag...
Ambroo: Han måste väl vänta till i Oktober lkit förbannat oavsett vilken svensk klubb han än må signa med. För det finns väl ingen klubb som tar hit honom på ett renodlat kontrakt i förtid och på så vis betalar Timrås avgifter retroaktivt oxå?
Köper det du säger med att vi måste vara tydligare. Fin idé med att använda YouTube till det och är något vi pratat om. Får se vilket format vi får till det i.
Allt du nämner är nyckelfrågor och större frågor för mig än att ... | Läs mer